Բիզնես

USD BUY - 385.50+1.00 USD SELL - 388.50+0.50
EUR BUY - 442.50+3.50 EUR SELL - 448.00+0.00
OIL:  BRENT - 77.01+0.08 WTI - 74.04-2.15
COMEX:  GOLD - 3384.40+0.39 SILVER - 35.95+0.36
COMEX:  PLATINUM - 1261.50-1.87
LME:  ALUMINIUM - 2549.50+0.10 COPPER - 9633.50-0.23
LME:  NICKEL - 15011.00-0.28 TIN - 32683.00+1.02
LME:  LEAD - 1992.00-0.05 ZINC - 2630.50-0.23
FOREX:  USD/JPY - 146.07+0.58 EUR/GBP - 1.1522-0.08
FOREX:  EUR/USD - 1.1522-0.08 GBP/USD - 1.3449-0.36
STOCKS RUS:  RTSI - 1103.97-1.20
STOCKS US: DOW JONES - 42206.82+0.08 NASDAQ - 19447.41-0.51
STOCKS US: S&P 500 - 5967.84-0.22
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38403.23-0.22 TOPIX - 2771.26-0.75
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23530.48+1.26 SSEC - 3359.90-0.07
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8774.65-0.20 CAC40 - 7589.66+0.48
STOCKS EUR:  DAX - 23350.55+1.27
20/06/2025  CBA:  USD - 385.68+0.87 GBP - 520.48+4.45
20/06/2025  CBA:  EURO - 444.38+2.96
20/06/2025  CBA:  GOLD - 41774-185 SILVER - 450.24-9.44
Մարքեթինգի հայկական ակումբը հյուրընկալել է Արտյոմ Ղազարյանին
12/03/2016 16:52
Կիսվել

Մարքեթինգի հայկական ակումբը հյուրընկալել է Արտյոմ Ղազարյանին

Մեկնարկեց «Մարքեթինգի հայկական ակումբ» ՀԿ-ի «6 պրոֆեսիոնալ, 6 գիրք» նախաձեռնությունը, որի շրջանակներում հայաստանյան մի շարք առաջատար կազմակերպությունների մարքեթինգի բաժինների ղեկավարներ հյուրընկալվելու և ներկայացնելու են իրենց սիրելի մասնագիտական գրքերից որևէ մեկը:

Մարքեթինգի հայկական ակումբի նախագահ Տարոն Պարսամյանը ներկայացրեց նախաձեռնության առաջին հյուրին՝ ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ Բանկի մարքեթինգային հաղորդակցությունների բաժնի ղեկավար Արտյոմ Ղազարյանին, ով պետք է խոսեր բրիտանացի հայտնի մարքեթոլոգ Ջոն Գրանտի «Մարքեթինգային նոր մանիֆեստ. 21-րդ դարում հաջողակ բրենդ կառուցելու 12 կանոնները» գրքի մասին: Գրքում թվարկվում են ժամանակակից մարքեթինգի միտումները բնորոշող 12 կանոններ,  որոնց պահպանումը կարևորագույն նշանակություն ունի բրենդի հաջողության համար:

«Առաջին սեմինարը, ինչպես և սպասում էինք,  բավականին ինտերակտիվ էր, ներկայացված կանոններից յուրաքանչյուրը բացատրվում էր դիտակտիկ նյութերով, տեսահոլովակներով, ինչպես նաև՝ ուղեկցվում մասնագիտական մեկնաբանություններով: Հենց այդ ինտերակտիվությունն է, որ միշտ ստիպում է լսարանին ավելի խորը հաղորդակցվել ներկայացվող թեմայի հետ:

Հաճախ մեր երկրի առաջատար կազմակերպությունների ղեկավարները նշում են, թե մարքեթինգային բաժինները միշտ չէ, որ իրականացնում են հստակ բիզնես խնդիրներ, բայց փոխարենը մեծ ծախսեր են պահանջում: Ըստ իս, մեր բանախոսի խոսքում առավել կարևոր էր այն, որ նա ընդգծված կերպով ներկայացնում էր մարքեթինգային բաժինների` բիզնես խնդիրները հստակորեն լուծել կարողանալու անհրաժեշտությունը: Տեղին է նաև ընդգծել, որ բանախոսն իր ներկայացրած տեսական դրույթները պրոեկտում էր սեփական փորձի և պրակտիկ գործընթացների վրա` լուսաբանելով արդեն իսկ կիրառված և հաջողություններ գրանցած օրինակներ», – իր խոսքում ասաց Տարոն Պարսամյանը:

Լսարանի կողմից հնչեցված հարցերից ամենահետաքրքիրները, բնականաբար, վերաբերում էին Ակբա-ին, մասնավորապես՝ որքանով է բանկը կիրառում թվարկված կանոններն իր մարքեթինգային ռազմավարության մեջ: 

Որքան էլ բանախոսը  փորձում էր չշեղվել  գրքից, այնուամենայնիվ, անդրադարձավ Բանկի կողմից սեփական ինովացիաների կիրառմանը.  «Համարձակորեն կարող ենք ասել, որ  Բանկի կողմից առաջարկվող բջջային հավելվածները հայաստանյան տիրույթում ինովացիոն լուծումներ առաջարկող և բավականին լայն հնարավորություններ ապահովող բջջային հավելվածներ են, և բացի ներկայումս  առաջարկվող  ծառայություններից մենք նպատակ ունենք ապագայում առաջարկել նոր՝ ավելի ինովացիոն լուծումներ՝ սպառողին ավելի հարմարավետ և բարձրակարգ ծառայություններ մատուցելու համար», – նշեց Արտյոմ Ղազարյանը:

Բանախոսի ամփոփիչ խոսքն առավել հուզիչ ու ազդեցիկ ստացվեց, – «Մենք մտածում ենք յուրովի, փորձում ենք քայլել շոշափելի տարբերությունների ուղղությամբ մեր կողմից առաջարկվող պրոդուկտների ու ծառայությունների մեջ՝ մնալով հավատարիմ մեր արժեհամակարգին և տարբերվելով մյուսներից:  Նույնն էլ ձեզ՝ երիտասարդներիդ խորհուրդ կտամ՝ երբեք մի՛ դադարեք երազել, մի վախեցեք ձեր մտքերից և եղե՛ք համարձակ: Հավատ ունեցեք առ այն, որ ամեն բան լավ է լինելու»:

20/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
385.68
+0.87
Եվրո (EUR)
444.38
+2.96
Ռուբլի (RUR)
4.9169
+0.008
Լարի (GEL)
141.53
+0.31
41774
-185
Արծաթ
450.24
-9.44