Բիզնես

USD BUY - 386.00-2.50 USD SELL - 390.00-3.00
EUR BUY - 413.00-2.00 EUR SELL - 419.00-2.00
OIL:  BRENT - 87.33+1.22 WTI - 82.23-0.24
COMEX:  GOLD - 2316.10-2.66 SILVER - 26.99-3.37
COMEX:  PLATINUM - 922.80-2.32
LME:  ALUMINIUM - 2670.50+0.06 COPPER - 9829.50-0.47
LME:  NICKEL - 19739.00+2.14 TIN - 34478.00-3.10
LME:  LEAD - 2170.00-2.19 ZINC - 2832.00-0.70
FOREX:  USD/JPY - 154.74+0.03 EUR/GBP - 1.0657-0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.0657-0.05 GBP/USD - 1.2354-0.20
STOCKS RUS:  RTSI - 1174.17+0.04
STOCKS US: DOW JONES - 38239.98+0.67 NASDAQ - 15451.31+1.11
STOCKS US: S&P 500 - 5010.60+0.87
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37552.16+0.30 TOPIX - 2666.23+0.14
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 16828.93+1.92 SSEC - 3021.98-0.74
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8023.87+1.62 CAC40 - 8040.36+0.22
STOCKS EUR:  DAX - 17860.80+0.70
23/04/2024  CBA:  USD - 390.04-1.40 GBP - 481.74-0.75
23/04/2024  CBA:  EURO - 415.63-1.21
23/04/2024  CBA:  GOLD - 29280.45-668.28 SILVER - 347.80-7.60
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
24/05/2018 13:29
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։ 2018թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple կորպորացիան, որի բրենդը գնահատվել է 182.8 մլրդ դոլար, վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Google կորպորացիան է, որի բրենդը գնահատվել է 132.1 մլրդ դոլար։ Վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 30%-ով։

Երրորդ հորիզոնականում է Microsoft-ը՝ 104.9 մլրդ դոլար։ Վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 21%-ով։

Չորրորդ տեղում է Facebook-ը՝ 94.8 մլրդ դոլար։ Վերջին 12 ամսում բրենդի արժեքն աճել է 29%-ով։

Հինգերորդ տեղում է Amazon-ը՝ 70.9 մլրդ դոլար (+31%): Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.3 մլրդ դոլար (+2%): Յոթերորդ տեղում է Samsung-ը՝ 47.6 մլրդ դոլար (+25%): Ութերորդ հորիզոնականում է Disney-ը՝ 47.5 մլրդ դոլար (+8%): Իններորդ տեղում է Toyota-ն՝ 44.7 մլրդ դոլար (+9%): Տասնյակը եզրափակում է AT&T ընկերությունը՝ 41.9 մլրդ դոլար կամ 14%։

Նշենք նաև, որ ցուցակում ներկայացված 100 բրենդի ընդհանուր արժեքը 2.15 տրիլիոն դոլար, անցյալ տարվա համեմատ ցուցանիշն աճել է 10%-ով։

Ցուցակում ԱՄՆ-ը ներկայացված է 54 բրենդով, Ֆրանսիան և Ճապոնիան՝ 7-ական, Շվեյցարիան՝ 4, Բելգիան, Հարավային Կորեան, Իսպանիան և Շվեդիան՝ 2-ական, Ավստրիան, Չինաստանը, Կանադան, Դանիան, Իռլանդիան և Մեծ Բրիտանիան՝ մեկական։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա տեխնոլոգիաների ոլորտը ներկայացում է 20 բրենդ, ֆինանսական ծառայություններ՝ 13, ավտոմեքենաշինություն՝ 12, սպառողական ապրանքներ՝ 9, լյուքս դասի ապրանքներ՝ 6 և այլն։

2017թ.-ի նկատմամբ ամենամեծ աճն են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Netflix (35%), PayPal (33%), Amazon (31%), Google (30%) և Facebook (29%)։

Զգալի անում են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Gillette (-11%), H&M (-8%), ESPN (-8%), HP (-6%), American Express (-6%)։

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

23/04/2024
դրամ
Դոլար (USD)
390.04
-1.40
Եվրո (EUR)
415.63
-1.21
Ռուբլի (RUR)
4.18
-0.02
Լարի (GEL)
145.81
-0.93
29280.45
-668.28
Արծաթ
347.80
-7.60