Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 382.50-0.50
EUR BUY - 438.50+1.50 EUR SELL - 443.00+2.00
OIL:  BRENT - 62.72-0.55 WTI - 58.18-0.70
COMEX:  GOLD - 4163.50+1.75 SILVER - 51.70+2.78
COMEX:  PLATINUM - 1566.40+0.00
LME:  ALUMINIUM - 2786.00+0.22 COPPER - 10777.50+0.54
LME:  NICKEL - 14455.00-1.25 TIN - 36895.00+0.06
LME:  LEAD - 1985.50-1.88 ZINC - 2989.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 155.79-0.56 EUR/GBP - 1.1588+0.58
FOREX:  EUR/USD - 1.1588+0.58 GBP/USD - 1.3193+0.67
STOCKS RUS:  RTSI - 1071.57+1.12
STOCKS US: DOW JONES - 47112.45+1.43 NASDAQ - 23025.59+0.67
STOCKS US: S&P 500 - 6765.88+0.91
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49559.07+1.85 TOPIX - 3355.50+1.96
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25928.08+0.13 SSEC - 3864.18-0.15
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9609.53+0.78 CAC40 - 8025.80+0.83
STOCKS EUR:  DAX - 23464.63+0.97
26/11/2025  CBA:  USD - 381.12-0.19 GBP - 501.55+1
26/11/2025  CBA:  EURO - 441.07+1.11
26/11/2025  CBA:  GOLD - 50563+520 SILVER - 627.43+13.97
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
24/05/2018 13:29
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։ 2018թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple կորպորացիան, որի բրենդը գնահատվել է 182.8 մլրդ դոլար, վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Google կորպորացիան է, որի բրենդը գնահատվել է 132.1 մլրդ դոլար։ Վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 30%-ով։

Երրորդ հորիզոնականում է Microsoft-ը՝ 104.9 մլրդ դոլար։ Վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 21%-ով։

Չորրորդ տեղում է Facebook-ը՝ 94.8 մլրդ դոլար։ Վերջին 12 ամսում բրենդի արժեքն աճել է 29%-ով։

Հինգերորդ տեղում է Amazon-ը՝ 70.9 մլրդ դոլար (+31%): Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.3 մլրդ դոլար (+2%): Յոթերորդ տեղում է Samsung-ը՝ 47.6 մլրդ դոլար (+25%): Ութերորդ հորիզոնականում է Disney-ը՝ 47.5 մլրդ դոլար (+8%): Իններորդ տեղում է Toyota-ն՝ 44.7 մլրդ դոլար (+9%): Տասնյակը եզրափակում է AT&T ընկերությունը՝ 41.9 մլրդ դոլար կամ 14%։

Նշենք նաև, որ ցուցակում ներկայացված 100 բրենդի ընդհանուր արժեքը 2.15 տրիլիոն դոլար, անցյալ տարվա համեմատ ցուցանիշն աճել է 10%-ով։

Ցուցակում ԱՄՆ-ը ներկայացված է 54 բրենդով, Ֆրանսիան և Ճապոնիան՝ 7-ական, Շվեյցարիան՝ 4, Բելգիան, Հարավային Կորեան, Իսպանիան և Շվեդիան՝ 2-ական, Ավստրիան, Չինաստանը, Կանադան, Դանիան, Իռլանդիան և Մեծ Բրիտանիան՝ մեկական։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա տեխնոլոգիաների ոլորտը ներկայացում է 20 բրենդ, ֆինանսական ծառայություններ՝ 13, ավտոմեքենաշինություն՝ 12, սպառողական ապրանքներ՝ 9, լյուքս դասի ապրանքներ՝ 6 և այլն։

2017թ.-ի նկատմամբ ամենամեծ աճն են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Netflix (35%), PayPal (33%), Amazon (31%), Google (30%) և Facebook (29%)։

Զգալի անում են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Gillette (-11%), H&M (-8%), ESPN (-8%), HP (-6%), American Express (-6%)։

26/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.12
-0.19
Եվրո (EUR)
441.07
+1.11
Ռուբլի (RUR)
4.839
+0.0208
Լարի (GEL)
141.12
+0.14
50563
+520
Արծաթ
627.43
+13.97