Բիզնես

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 391.00+0.00
EUR BUY - 436.00+0.00 EUR SELL - 443.00+0.00
OIL:  BRENT - 59.84-2.37 WTI - 56.77-2.76
COMEX:  GOLD - 3321.10+2.27 SILVER - 32.75+2.15
COMEX:  PLATINUM - 959.40-0.77
LME:  ALUMINIUM - 2431.50+0.64 COPPER - 9365.50+1.73
LME:  NICKEL - 15480.00+1.49 TIN - 30698.00+3.05
LME:  LEAD - 1934.50-0.87 ZINC - 2607.50+1.16
FOREX:  USD/JPY - 144.07-0.59 EUR/GBP - 1.1301+0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.1301+0.05 GBP/USD - 1.3271+0.00
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 41317.43+1.39 NASDAQ - 17977.73+1.51
STOCKS US: S&P 500 - 5686.67+1.47
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36830.69+2.18 TOPIX - 2687.78+0.77
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22504.68+1.74 SSEC - 3279.03+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8596.35+1.17 CAC40 - 7770.48+2.33
STOCKS EUR:  DAX - 23086.65+2.62
05/05/2025  CBA:  USD - 389.46+0.05 GBP - 518.41+0.81
05/05/2025  CBA:  EURO - 441.84+0.56
05/05/2025  CBA:  GOLD - 40691.00+443.00 SILVER - 405.26+3.06
Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում
29/06/2018 11:25
Կիսվել

Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում

Beeline-ում այսօր հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ ավելի քան 110 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու են հաճախորդների հետ երկրի տարբեր մասերում գտնվող վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Ընդհանուր առմամբ այսօր ընկերության մենեջերները կայցելեն 56 գրասենյակ, որից 29-ը մարզերում։

Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդի փորձի բարելավման ծրագրի շրջանակում։ Նպատակը հետադարձ կապի հիման վրա Beeline-ի ծառայությունները կատարելագործելն ու ավելի պարզ ու հարմար դարձնելն է։ Մասնավորապես ընկերության ղեկավարությունը հաճախորդներին ներկայացրեց «Ռոումինգ փաթեթ» սեզոնային առաջարկը և «Սմարթ» փաթեթների առավելությունները, որոնց համար Yandex հավելվածների ինտերնետ տրաֆիկն անվճար է։

«Այսօր Beeline-ի աշխատակիցներն, ինչպես նաև ընկերության ղեկավարությունը մեկ քայլով մոտեցան հաճախորդին։ Մենք անձամբ աշխատում ենք յուրաքանչյուր հաճախորդի հետ, լսում ենք նրանց առաջարկներն ու հարցերը։ «Հաճախորդի օրը» Beeline-ում արդյունավետ գործիք է արդիական ծառայությունները ներկայացնելու և բաժանորդներին հուզող հարցերի շուրջ հետադարձ կապ ստանալու համար։ Նշեմ նաև, որ մեր բաժանորդների համար ընկերությունում գործում է «Հաճախորդի ձայն» նախագիծը, որի շրջանակում ընկերության ավելի քան 100 մենեջեր, այդ թվում և Գլխավոր տնօրենն ու բոլոր ուղղությունների տնօրենները զանգահարում են հաճախորդներին՝ նրանց խնդիրները հնարավորինս արագ ու արդյունավետ լուծելու համար», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 դիմում։

05/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.46
+0.05
Եվրո (EUR)
441.84
+0.56
Ռուբլի (RUR)
4.80
+0.09
Լարի (GEL)
141.88
+0.10
40691.00
+443.00
Արծաթ
405.26
+3.06