Բիզնես

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 390.50-1.00
EUR BUY - 439.00+1.00 EUR SELL - 443.00-1.00
OIL:  BRENT - 67.03+0.24 WTI - 63.19+0.03
COMEX:  GOLD - 3298.80-0.94 SILVER - 32.75-0.82
COMEX:  PLATINUM - 975.90-0.04
LME:  ALUMINIUM - 2428.00-0.86 COPPER - 9374.00-0.20
LME:  NICKEL - 15545.00-1.74 TIN - 31980.00+0.68
LME:  LEAD - 1944.50-0.77 ZINC - 2646.50-1.53
FOREX:  USD/JPY - 143.76+0.06 EUR/GBP - 1.1343-0.18
FOREX:  EUR/USD - 1.1343-0.18 GBP/USD - 1.3301-0.10
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40113.50+0.05 NASDAQ - 17382.94+1.26
STOCKS US: S&P 500 - 5525.21+0.74
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35839.99+0.38 TOPIX - 2650.61+0.86
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21971.96-0.04 SSEC - 3288.41-0.20
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8415.25+0.09 CAC40 - 7536.26+0.45
STOCKS EUR:  DAX - 22242.45+0.81
28/04/2025  CBA:  USD - 389.46-0.87 GBP - 519.38-0.19
28/04/2025  CBA:  EURO - 441.92-1.22
28/04/2025  CBA:  GOLD - 41036.00-562.00 SILVER - 417.40-1.69
Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում
29/06/2018 11:25
Կիսվել

Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում

Beeline-ում այսօր հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ ավելի քան 110 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու են հաճախորդների հետ երկրի տարբեր մասերում գտնվող վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Ընդհանուր առմամբ այսօր ընկերության մենեջերները կայցելեն 56 գրասենյակ, որից 29-ը մարզերում։

Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդի փորձի բարելավման ծրագրի շրջանակում։ Նպատակը հետադարձ կապի հիման վրա Beeline-ի ծառայությունները կատարելագործելն ու ավելի պարզ ու հարմար դարձնելն է։ Մասնավորապես ընկերության ղեկավարությունը հաճախորդներին ներկայացրեց «Ռոումինգ փաթեթ» սեզոնային առաջարկը և «Սմարթ» փաթեթների առավելությունները, որոնց համար Yandex հավելվածների ինտերնետ տրաֆիկն անվճար է։

«Այսօր Beeline-ի աշխատակիցներն, ինչպես նաև ընկերության ղեկավարությունը մեկ քայլով մոտեցան հաճախորդին։ Մենք անձամբ աշխատում ենք յուրաքանչյուր հաճախորդի հետ, լսում ենք նրանց առաջարկներն ու հարցերը։ «Հաճախորդի օրը» Beeline-ում արդյունավետ գործիք է արդիական ծառայությունները ներկայացնելու և բաժանորդներին հուզող հարցերի շուրջ հետադարձ կապ ստանալու համար։ Նշեմ նաև, որ մեր բաժանորդների համար ընկերությունում գործում է «Հաճախորդի ձայն» նախագիծը, որի շրջանակում ընկերության ավելի քան 100 մենեջեր, այդ թվում և Գլխավոր տնօրենն ու բոլոր ուղղությունների տնօրենները զանգահարում են հաճախորդներին՝ նրանց խնդիրները հնարավորինս արագ ու արդյունավետ լուծելու համար», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 դիմում։

28/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.46
-0.87
Եվրո (EUR)
441.92
-1.22
Ռուբլի (RUR)
4.73
+0.00
Լարի (GEL)
141.70
-0.32
41036.00
-562.00
Արծաթ
417.40
-1.69