Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 383.00+0.00
EUR BUY - 441.50+1.50 EUR SELL - 445.00+0.50
OIL:  BRENT - 62.94+0.75 WTI - 59.26+1.01
COMEX:  GOLD - 4211.00-0.12 SILVER - 57.92-1.53
COMEX:  PLATINUM - 1666.80+0.53
LME:  ALUMINIUM - 2865.50-0.09 COPPER - 11145.00-0.39
LME:  NICKEL - 14800.00-0.20 TIN - 39040.00-0.31
LME:  LEAD - 1995.00+0.73 ZINC - 3062.50+0.23
FOREX:  USD/JPY - 155.49-0.12 EUR/GBP - 1.1653+0.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1653+0.13 GBP/USD - 1.3327+0.76
STOCKS RUS:  RTSI - 1071.57-1.21
STOCKS US: DOW JONES - 47882.90+0.86 NASDAQ - 23454.09+0.17
STOCKS US: S&P 500 - 6849.72+0.30
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 51028.42+2.33 TOPIX - 3398.21+1.92
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25935.90+0.68 SSEC - 3875.79-0.06
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9692.07-0.10 CAC40 - 8087.42+0.16
STOCKS EUR:  DAX - 23693.71-0.07
04/12/2025  CBA:  USD - 381.14-0.06 GBP - 508.59+2.36
04/12/2025  CBA:  EURO - 444.68+0.24
04/12/2025  CBA:  GOLD - 51593-62 SILVER - 715.2+11.22
Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում
29/06/2018 11:25
Կիսվել

Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում

Beeline-ում այսօր հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ ավելի քան 110 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու են հաճախորդների հետ երկրի տարբեր մասերում գտնվող վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Ընդհանուր առմամբ այսօր ընկերության մենեջերները կայցելեն 56 գրասենյակ, որից 29-ը մարզերում։

Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդի փորձի բարելավման ծրագրի շրջանակում։ Նպատակը հետադարձ կապի հիման վրա Beeline-ի ծառայությունները կատարելագործելն ու ավելի պարզ ու հարմար դարձնելն է։ Մասնավորապես ընկերության ղեկավարությունը հաճախորդներին ներկայացրեց «Ռոումինգ փաթեթ» սեզոնային առաջարկը և «Սմարթ» փաթեթների առավելությունները, որոնց համար Yandex հավելվածների ինտերնետ տրաֆիկն անվճար է։

«Այսօր Beeline-ի աշխատակիցներն, ինչպես նաև ընկերության ղեկավարությունը մեկ քայլով մոտեցան հաճախորդին։ Մենք անձամբ աշխատում ենք յուրաքանչյուր հաճախորդի հետ, լսում ենք նրանց առաջարկներն ու հարցերը։ «Հաճախորդի օրը» Beeline-ում արդյունավետ գործիք է արդիական ծառայությունները ներկայացնելու և բաժանորդներին հուզող հարցերի շուրջ հետադարձ կապ ստանալու համար։ Նշեմ նաև, որ մեր բաժանորդների համար ընկերությունում գործում է «Հաճախորդի ձայն» նախագիծը, որի շրջանակում ընկերության ավելի քան 100 մենեջեր, այդ թվում և Գլխավոր տնօրենն ու բոլոր ուղղությունների տնօրենները զանգահարում են հաճախորդներին՝ նրանց խնդիրները հնարավորինս արագ ու արդյունավետ լուծելու համար», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 դիմում։

04/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.14
-0.06
Եվրո (EUR)
444.68
+0.24
Ռուբլի (RUR)
4.9377
+0.0342
Լարի (GEL)
141.15
-0.07
51593
-62
Արծաթ
715.2
+11.22