Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.50-0.50
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 454.00+0.00
OIL:  BRENT - 68.44-1.30 WTI - 65.07-1.66
COMEX:  GOLD - 3338.50-0.68 SILVER - 38.33-2.44
COMEX:  PLATINUM - 1433.60-0.22
LME:  ALUMINIUM - 2635.50-0.58 COPPER - 9769.50-1.62
LME:  NICKEL - 15320.00-1.62 TIN - 34061.00-2.27
LME:  LEAD - 2014.00-0.89 ZINC - 2823.50-1.35
FOREX:  USD/JPY - 147.66+0.33 EUR/GBP - 1.174-0.04
FOREX:  EUR/USD - 1.174-0.04 GBP/USD - 1.3434-0.45
STOCKS RUS:  RTSI - 1097.84-2.11
STOCKS US: DOW JONES - 44901.92+0.47 NASDAQ - 21108.32+0.24
STOCKS US: S&P 500 - 6388.64+0.40
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41456.23-0.88 TOPIX - 2951.86-0.86
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25388.35-1.09 SSEC - 3593.66-0.33
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9120.31-0.20 CAC40 - 7834.58+0.21
STOCKS EUR:  DAX - 24217.50-0.32
25/07/2025  CBA:  USD - 383.94+0.2 GBP - 516.63-2.88
25/07/2025  CBA:  EURO - 450.25-0.61
25/07/2025  CBA:  GOLD - 41548-567 SILVER - 481.72-3.39
Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը
08/11/2018 15:26
Կիսվել

Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը

29 տարի առաջ Որակի եվրոպական կազմակերպությունը ՄԱԿ-ի աջակցությամբ նոյեմբերի երկրորդ հինգշաբթին հայտարարեց Միջազգային որակի օր։ Beeline-ում այդ միջոցառումն այսօր անցավ ընկերության բաժանորդների մասնակցությամբ։

Beeline-ի 12 բաժանորդ հրավիրված են եղել հանդիպելու ընկերության գլխավոր տնօրենի հետ և մասնակցելու շրջայցի։ Միջոցառմանը մասնակցելու համար ընտրվել են այն բաժանորդները, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատում ընկերության ծառայությունները և հետադարձ կապ են թողնում, դրանով իսկ հնարավորություն տալով ընկերությանը բարձրացնել ծառայությունների որակը և դարձնել դրանք ավելի պարզ և հարմար։

«Ես երջանիկ եմ ողջունել Beeline-ում մեր ամենաակտիվ բաժանորդներին, ովքեր պարբերաբար ժամանակ են տրամադրում հարցումներին և արտահայտվում են ծառայությունների որակի և հարմարավետության մասին։ Եթե մենք տեսնում ենք, որ հաճախորդի պատասխանի մեջ կան ցածր գնահատականներ կամ մասնակցություն պահանջող մեկնաբանություններ, մենք նրա հետ կապվում ենք և օգնում ենք խնդիրների լուծման հարցում։ Բոլոր՝ թե դրական, թե բացասական գնահատականները մեզ օգնում են արագ և ճիշտ գնահատել ծառայության որակը, անհրաժեշտ փոփոխությունները կատարել, զարգանալ և լինել հաճախորդների հանդեպ ամենաուշադիր ընկերությունը», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Այս տարվա սկզբից Beeline-ը մշակել է հաճախորդներից ստացված ավելի քան 50 000 պատասխան և գնահատական։ Հիմնականում Beeline-ի աշխատակիցների սպասարկումը ստացել է ամենաբարձր գնահատականները։ Այդ հետադարձ կապի հիման վրա փոփոխություններ են կատարվել որոշ սակագներում և ծառայություններում, ինչպես նաև նոր ծառայություններ և ակցիաներ են գործարկվել։

Նշենք, որ 2018 թ․ նոյեմբերի 5-ից 11-ը նշվում է Որակի եվրոպական շաբաթը, որն անցնում է «Որակը հաջողությու՜ն է» կարգախոսով։

25/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.94
+0.2
Եվրո (EUR)
450.25
-0.61
Ռուբլի (RUR)
4.8453
+0.0163
Լարի (GEL)
141.78
+0.07
41548
-567
Արծաթ
481.72
-3.39