Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.00+0.00
EUR BUY - 444.00+0.00 EUR SELL - 448.00-0.50
OIL:  BRENT - 60.55+1.47 WTI - 56.52+0.93
COMEX:  GOLD - 4361.40+0.50 SILVER - 66.85+3.50
COMEX:  PLATINUM - 2018.60+3.41
LME:  ALUMINIUM - 2916.00+0.36 COPPER - 11778.00+0.35
LME:  NICKEL - 14641.00+1.73 TIN - 42927.00+1.54
LME:  LEAD - 1963.50+0.18 ZINC - 3064.00-0.31
FOREX:  USD/JPY - 157.75+1.09 EUR/GBP - 1.1708-0.08
FOREX:  EUR/USD - 1.1708-0.08 GBP/USD - 1.3375+0.01
STOCKS RUS:  RTSI - 1070.50-1.22
STOCKS US: DOW JONES - 48134.89+0.38 NASDAQ - 23307.62+1.31
STOCKS US: S&P 500 - 6834.50+0.88
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49507.21+1.03 TOPIX - 3383.66+0.80
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25690.53+0.75 SSEC - 3890.45+0.36
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9897.42+0.61 CAC40 - 8151.38+0.01
STOCKS EUR:  DAX - 24288.40+0.37
19/12/2025  CBA:  USD - 381.47-0.03 GBP - 510.45+1.03
19/12/2025  CBA:  EURO - 446.97-0.3
19/12/2025  CBA:  GOLD - 53147-111 SILVER - 808.79-0.06
Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը
08/11/2018 15:26
Կիսվել

Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը

29 տարի առաջ Որակի եվրոպական կազմակերպությունը ՄԱԿ-ի աջակցությամբ նոյեմբերի երկրորդ հինգշաբթին հայտարարեց Միջազգային որակի օր։ Beeline-ում այդ միջոցառումն այսօր անցավ ընկերության բաժանորդների մասնակցությամբ։

Beeline-ի 12 բաժանորդ հրավիրված են եղել հանդիպելու ընկերության գլխավոր տնօրենի հետ և մասնակցելու շրջայցի։ Միջոցառմանը մասնակցելու համար ընտրվել են այն բաժանորդները, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատում ընկերության ծառայությունները և հետադարձ կապ են թողնում, դրանով իսկ հնարավորություն տալով ընկերությանը բարձրացնել ծառայությունների որակը և դարձնել դրանք ավելի պարզ և հարմար։

«Ես երջանիկ եմ ողջունել Beeline-ում մեր ամենաակտիվ բաժանորդներին, ովքեր պարբերաբար ժամանակ են տրամադրում հարցումներին և արտահայտվում են ծառայությունների որակի և հարմարավետության մասին։ Եթե մենք տեսնում ենք, որ հաճախորդի պատասխանի մեջ կան ցածր գնահատականներ կամ մասնակցություն պահանջող մեկնաբանություններ, մենք նրա հետ կապվում ենք և օգնում ենք խնդիրների լուծման հարցում։ Բոլոր՝ թե դրական, թե բացասական գնահատականները մեզ օգնում են արագ և ճիշտ գնահատել ծառայության որակը, անհրաժեշտ փոփոխությունները կատարել, զարգանալ և լինել հաճախորդների հանդեպ ամենաուշադիր ընկերությունը», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Այս տարվա սկզբից Beeline-ը մշակել է հաճախորդներից ստացված ավելի քան 50 000 պատասխան և գնահատական։ Հիմնականում Beeline-ի աշխատակիցների սպասարկումը ստացել է ամենաբարձր գնահատականները։ Այդ հետադարձ կապի հիման վրա փոփոխություններ են կատարվել որոշ սակագներում և ծառայություններում, ինչպես նաև նոր ծառայություններ և ակցիաներ են գործարկվել։

Նշենք, որ 2018 թ․ նոյեմբերի 5-ից 11-ը նշվում է Որակի եվրոպական շաբաթը, որն անցնում է «Որակը հաջողությու՜ն է» կարգախոսով։

19/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.47
-0.03
Եվրո (EUR)
446.97
-0.3
Ռուբլի (RUR)
4.7393
-0.0271
Լարի (GEL)
141.58
-0.04
53147
-111
Արծաթ
808.79
-0.06