Բիզնես

USD BUY - 390.00+0.00 USD SELL - 392.00+0.00
EUR BUY - 441.00+1.00 EUR SELL - 445.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.85+2.08 WTI - 64.45+1.98
COMEX:  GOLD - 3341.30-0.46 SILVER - 32.55-0.21
COMEX:  PLATINUM - 976.90+0.38
LME:  ALUMINIUM - 2365.50-0.69 COPPER - 9188.50-0.16
LME:  NICKEL - 15622.00-0.39 TIN - 30643.00-0.51
LME:  LEAD - 1922.00+0.73 ZINC - 2577.00-0.19
FOREX:  USD/JPY - 142.32-0.20 EUR/GBP - 1.1371+0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.1371+0.05 GBP/USD - 1.3266+0.42
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39142.23-1.33 NASDAQ - 16286.45-0.13
STOCKS US: S&P 500 - 5282.70+0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 34730.28+1.03 TOPIX - 2559.15+1.14
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21395.14+0.00 SSEC - 3276.73-0.11
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8275.66+0.00 CAC40 - 7285.86-0.60
STOCKS EUR:  DAX - 21205.86-0.49
18/04/2025  CBA:  USD - 390.90-0.04 GBP - 519.04+2.22
18/04/2025  CBA:  EURO - 444.61+0.66
18/04/2025  CBA:  GOLD - 41545.00-221.00 SILVER - 406.06-8.15
Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը
08/11/2018 15:26
Կիսվել

Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը

29 տարի առաջ Որակի եվրոպական կազմակերպությունը ՄԱԿ-ի աջակցությամբ նոյեմբերի երկրորդ հինգշաբթին հայտարարեց Միջազգային որակի օր։ Beeline-ում այդ միջոցառումն այսօր անցավ ընկերության բաժանորդների մասնակցությամբ։

Beeline-ի 12 բաժանորդ հրավիրված են եղել հանդիպելու ընկերության գլխավոր տնօրենի հետ և մասնակցելու շրջայցի։ Միջոցառմանը մասնակցելու համար ընտրվել են այն բաժանորդները, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատում ընկերության ծառայությունները և հետադարձ կապ են թողնում, դրանով իսկ հնարավորություն տալով ընկերությանը բարձրացնել ծառայությունների որակը և դարձնել դրանք ավելի պարզ և հարմար։

«Ես երջանիկ եմ ողջունել Beeline-ում մեր ամենաակտիվ բաժանորդներին, ովքեր պարբերաբար ժամանակ են տրամադրում հարցումներին և արտահայտվում են ծառայությունների որակի և հարմարավետության մասին։ Եթե մենք տեսնում ենք, որ հաճախորդի պատասխանի մեջ կան ցածր գնահատականներ կամ մասնակցություն պահանջող մեկնաբանություններ, մենք նրա հետ կապվում ենք և օգնում ենք խնդիրների լուծման հարցում։ Բոլոր՝ թե դրական, թե բացասական գնահատականները մեզ օգնում են արագ և ճիշտ գնահատել ծառայության որակը, անհրաժեշտ փոփոխությունները կատարել, զարգանալ և լինել հաճախորդների հանդեպ ամենաուշադիր ընկերությունը», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Այս տարվա սկզբից Beeline-ը մշակել է հաճախորդներից ստացված ավելի քան 50 000 պատասխան և գնահատական։ Հիմնականում Beeline-ի աշխատակիցների սպասարկումը ստացել է ամենաբարձր գնահատականները։ Այդ հետադարձ կապի հիման վրա փոփոխություններ են կատարվել որոշ սակագներում և ծառայություններում, ինչպես նաև նոր ծառայություններ և ակցիաներ են գործարկվել։

Նշենք, որ 2018 թ․ նոյեմբերի 5-ից 11-ը նշվում է Որակի եվրոպական շաբաթը, որն անցնում է «Որակը հաջողությու՜ն է» կարգախոսով։

18/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.90
-0.04
Եվրո (EUR)
444.61
+0.66
Ռուբլի (RUR)
4.79
+0.02
Լարի (GEL)
142.30
+0.06
41545.00
-221.00
Արծաթ
406.06
-8.15