Բիզնես

USD BUY - 383.00+0.00 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 431.00-1.00 EUR SELL - 439.00+1.00
OIL:  BRENT - 64.02-1.48 WTI - 60.77-1.48
COMEX:  GOLD - 3301.40-1.10 SILVER - 33.30-1.77
COMEX:  PLATINUM - 1097.60+1.47
LME:  ALUMINIUM - 2471.50+0.88 COPPER - 9519.50-0.04
LME:  NICKEL - 15518.00-0.28 TIN - 33083.00+0.56
LME:  LEAD - 1980.50+0.97 ZINC - 2710.50+1.27
FOREX:  USD/JPY - 143.44+0.07 EUR/GBP - 1.1312-0.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1312-0.13 GBP/USD - 1.3448+0.20
STOCKS RUS:  RTSI - 1103.14-0.60
STOCKS US: DOW JONES - 41859.09+0.00 NASDAQ - 18925.73+0.28
STOCKS US: S&P 500 - 5842.01-0.04
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37160.47+0.47 TOPIX - 2735.52+0.68
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23601.26+0.24 SSEC - 3348.37-0.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8739.26-0.54 CAC40 - 7864.44-0.58
STOCKS EUR:  DAX - 23999.17-0.51
23/05/2025  CBA:  USD - 383.77-0.67 GBP - 518.13+2.98
23/05/2025  CBA:  EURO - 435.58+1.47
23/05/2025  CBA:  GOLD - 40520.00-264.00 SILVER - 519.94+110.08
Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը
08/11/2018 15:26
Կիսվել

Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը

29 տարի առաջ Որակի եվրոպական կազմակերպությունը ՄԱԿ-ի աջակցությամբ նոյեմբերի երկրորդ հինգշաբթին հայտարարեց Միջազգային որակի օր։ Beeline-ում այդ միջոցառումն այսօր անցավ ընկերության բաժանորդների մասնակցությամբ։

Beeline-ի 12 բաժանորդ հրավիրված են եղել հանդիպելու ընկերության գլխավոր տնօրենի հետ և մասնակցելու շրջայցի։ Միջոցառմանը մասնակցելու համար ընտրվել են այն բաժանորդները, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատում ընկերության ծառայությունները և հետադարձ կապ են թողնում, դրանով իսկ հնարավորություն տալով ընկերությանը բարձրացնել ծառայությունների որակը և դարձնել դրանք ավելի պարզ և հարմար։

«Ես երջանիկ եմ ողջունել Beeline-ում մեր ամենաակտիվ բաժանորդներին, ովքեր պարբերաբար ժամանակ են տրամադրում հարցումներին և արտահայտվում են ծառայությունների որակի և հարմարավետության մասին։ Եթե մենք տեսնում ենք, որ հաճախորդի պատասխանի մեջ կան ցածր գնահատականներ կամ մասնակցություն պահանջող մեկնաբանություններ, մենք նրա հետ կապվում ենք և օգնում ենք խնդիրների լուծման հարցում։ Բոլոր՝ թե դրական, թե բացասական գնահատականները մեզ օգնում են արագ և ճիշտ գնահատել ծառայության որակը, անհրաժեշտ փոփոխությունները կատարել, զարգանալ և լինել հաճախորդների հանդեպ ամենաուշադիր ընկերությունը», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Այս տարվա սկզբից Beeline-ը մշակել է հաճախորդներից ստացված ավելի քան 50 000 պատասխան և գնահատական։ Հիմնականում Beeline-ի աշխատակիցների սպասարկումը ստացել է ամենաբարձր գնահատականները։ Այդ հետադարձ կապի հիման վրա փոփոխություններ են կատարվել որոշ սակագներում և ծառայություններում, ինչպես նաև նոր ծառայություններ և ակցիաներ են գործարկվել։

Նշենք, որ 2018 թ․ նոյեմբերի 5-ից 11-ը նշվում է Որակի եվրոպական շաբաթը, որն անցնում է «Որակը հաջողությու՜ն է» կարգախոսով։

23/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.77
-0.67
Եվրո (EUR)
435.58
+1.47
Ռուբլի (RUR)
4.7983
-0.03
Լարի (GEL)
140.24
-0.27
40520.00
-264.00
Արծաթ
519.94
+110.08