«ԱՐՄԵՆՏԵԼ»-Ը ՀԱՄԱՁԱՅՆ ՉԷ ՀՀ ՏՄՊՊՀ ՊՆԴՈՒՄՆԵՐԻ ՀԵՏ
Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են “ԱրմենՏել” ընկերությունից` hաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ Տնտեսական Մրցակցության Պաշտպանության Պետական հանձնաժողովի պաշտոնական կայքում տեղադրված Հանձնաժողովի նախագահի հարցազրույցը պարունակում է պնդումներ, որոնց հետ “ԱրմենՏել” ընկերությունը չի կարող համաձայնել, ընկերությունը հարկադրված է մեկնաբանել դրանցից որոշները: Մասնավորպես, հանձնաժողովի նախագահը ժխտում է “ԱրմենՏել” ընկերության նկատմաբ ճնշում կիրառելու փաստը կապված թիվ 79Ա որոշման հետ:
Ընկերությունը ներկայացնում է թիվ 79Ա որոշման ժամանակագրությունը, և Հանձնաժողովի կողմից հարուցված վարույթն, որը վերաբերում է ակցիայի շրջանակում Hi Line ծառայության անվճար միացմանը:
- 2010թ-ի հունիսի 4-ին Հանձնաժողովը վարչական վարույթ է հարուցել “ԱրմենՏել” ընկերության դեմ:
- 2010թ-ի հունիսի 15-ին “ԱրմենՏել”-ն ընդդեմ ՏՄՊՊՀ-ի նշանակվել է դատական նիստ թիվ 79Ա որոշումը անվավեր ճանաչելու մասին:
- 2010թ-ի հուլիսի 1-ին Հանձաժողովը գրավոր տեղեկացրել է, որ վարույթը հարուցել է իր նախաձեռնությամբ, այլ ոչ թե սպառողի բողոքի հիման վրա:
- 2010թ-ի հուլիսի 14-ին Հանձնաժողովը ծանուցել է “ԱրմենՏել”-ին, որ հուլիսի 28-ին տեղի կունենա նիստ կապված Hi Line ծառայության անվճար միացման հետ:
- 2010թ-ի հուլիսի 20-ին Հանձնաժողովը տեղեկացրել է, որ հուլիսի 28-ին նախատեսված լսումները հետաձգվել են, իսկ հետագա ժամկետի վերաբերյալ ընկերությանը կտրամադրվի լրացուցիչ տեղեկատվություն:
- 2010թ-ի հուլիսի 28-ին “ԱրմենՏել”-ը տրամադրել է գրավոր բացատրություն ի պատասխան Հանձնաժողովի հարցմանը` կապված անվճար միացման հետ:
- Կողմերի համաձայնությամբ որոշումը բողոքարկելու դատական նիստը տեղափոխվել է 2010 թ-ի սեպտեմբերի 16:
- Ողջ գործընթացի ընթացքում վարվել են բանակցություններ, որոնք, մենք ինչպես նշեցինք, սկսվել էին Հանձնաժողովի նախաձեռնությամբ:
- Հանձնաժողովը հետաձգեց հուլիսի 28-ին նախատեսված Hi Line ծառայության անվճար միացման հետ կապված նիստը մինչև սեպտեմբերի 6-ը` միաժամանակ “ԱրմենՏել”-ին ներկայացնելով թիվ 79Ա որոշման հետ կապված հաշտության համաձայնագրի նախագիծը:
- Սեպտմեբերի 6-ին Հանձնաժողովը կրկին հետաձգեց լսումը` երկարացնելով վարույթի ժամկետը 10 օրով:
- Սեպտմեբերի 16-ին “ԱրմենՏել”-ի նախաձեռնությամբ կայացավ ընկերության ղեկավարության և Հանձնաժողովի նախագահի հանդիպումը: Այդ նույն օրը Հանձնաժողովի նախաձեռնությամբ դատական նիստը տեղափոխվեց 2010թ-ի հոկտեմբերի 14: Հանդիպման ժամանակ Հանձնաժողովը փակեց հետագա բոլոր բանակցությունների հնարավոր ելքը` հայտարարելով, որ պահանջում է տուգանքի ողջ գումարը: “ԱրմենՏել” ընկերությունը տեղեկացրեց, որ Հանձնաժողովի պայմաններն անընդունելի են, և որ մենք կշարունակենք պնդել մեր որոշումը դատարանում:
- 2010թ-ի սեպտեմբերի 17-ին` 15:30 րոպեին “ԱրմենՏել”-ը տեղեկացվեց վարույթի ժամկետի հերթական հետաձգման մասին, և նիստը նշանակվեց 2010թ-ի սեպտեմբերի 22-ին` ժամը 11:00-ին:
“ԱրմենՏել” ընկերության պարզաբանմամբ` hամակարգչային կարգավորումներն, ի դեմս Հանձնաժողովի պնդումների, երբևէ չեն եղել “ԱրմենՏել” ընկերության կողմից տրամադրվող վճարովի ծառայություն ոչ ակցիայի շրջանակում և ոչ էլ ակցիայի շրջանակից դուրս: “ԱրմենՏել” ընկերությունը և ակցիայից առաջ, և ակցիայից հետո, ինչպես նաև դրա շրջանակում տրամադրել է անվճար խորհրդատվություն համակարգչային կարգավորումների վերաբերյա` միաժամանակ տրամադրելով համակարգչային կարգավորումների ուղեցույցը: Ընդ որում, “ԱրմենՏել”–ը չի սահմանափակում և պատրաստ է սպառողին տրամադրել խորհրդատվություն այնքան անգամ, որքան նրան անհրաժեշտ է: Ակցիայի իմաստը կայանում էր նրանում, որ միացման ծառայությունը, ինչի համար նախկինում գանձվում էր ххххх դրամ, կատարվում է անվճար: Հավելենք, որ ծառայության տրամադրման բոլոր պայմանները ոչ մի գովազդային ակցիայի ժամանակ չեն նշվում, բայց նշվում է այն հեռախոսահամարը, որի միջոցով կարելի է ստանալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն:
Ընկերությանը զարմացրել է նաև Հանձնաժողովի այն հայտարարությունը, որ ընկերությունը պետք է փոխհատուցի սպառողներին հատուցած վնասի համար: Որևէ փոխհատուցման մասին խոսք գնալ չի կարող, քանի որ սպառողը ինքնակամ է կնքում գործարքի պայմանագիրը և կարող է հրաժարվել այն կնքելուց, եթե կարծում է, որ գովազդը մոլորեցրել է իրեն: Ընկերությունը պնդում է` ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի թիվ 17 հոդվածի համաձայն փոխհատուցման ենթական են այն ծախսերը, որը անձը իրականացրել կամ պետք է իրականացնի խախտված իրավունքը վերականգնելու, գույքի վնասի կամ կորստի, ինչպես նաև կորցրած շահույթի համար: