ԴԱՍԸՆԹԱՑ` ՏՏ ՈԼՈՐՏԻ ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՈԼՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱԿԻՑՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտը դեռ 2006 թվականից ՀՀ կառավարության կողմից հայտարարվել է տնտեսության գերակա ճյուղ։ Վերջին տարիներին իրականացվել են մի շարք ծրագրեր և միջոցառումներ ոլորտում բարեփոխումներ իրականացնելու ուղղությամբ:
Որպես հետևանք, ՏՏ ոլորտում դրական զարգացումներն ակնհայտ են, չնայած բարեփոխումների ընթացքը դանդաղ է, և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում դեռևս անելիքներ շատ կան: Մասնավորապես, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումը ՓՄՁ ոլորտում ցածր մակարդակի վրա է, որի հիմնական պատճառներից մեկը ՏՏ կազմակերպությունների և բիզնեսի ներկայացուցիչների միջև համագործակցության ցածր մակարդակն է: Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների պահանջարկը և կիրառման կարիքը մասնավոր բիզնեսում իրականում մեծ է: Հաշվի առնելով ՏՏ ոլորտի ծառայությունների առանձնահատկությունը` հաճախորդների սպասարկման առումով կարևորվում է հաճախորդների սպասարկման որակը և տեղեկատվության ճիշտ և հնարավորինս մատչելի ներկայացումը:
Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են Բի Էս Սի Բիզնեսի Աջակցման Կենտրոնից` որոշ դեպքերում ՏՏ ներկայացուցիչներն ու մասնավոր բիզնեսի ներկայացուցիչները կարծես տարբեր լեզուներով են խոսում: Եվ այսն պայմաններում անհրաժեշտություն է ծագել սովորել բացահայտել հաճախորդների իրական կարիքներն ու բավարարելու նրանց ակնկալիքները: Հաճախորդների սպասարկման բարելավումը կհանգեցնի ՏՏ կազմակերպությունների ավելի բարձր արդյունավետությանն ու մրցունակությանը, ինչպես նաև նոր` հաճախորդների պահանջարկին համապատասխան ծառայությունների մատուցմանը: Հաշվի առնելով ՏՏ ոլորտի զարգացման արագ տեմպերը` անհրաժեշտ է հնարավորինս շուտ անդրադառնալ խնդրին, ինչը ձեռնտու կլինի և մասնավոր բիզնեսին և ՏՏ ոլորտին:
Խնդրի լուծմանն օժանդակելու համար Ինֆորմացիոն Տեխնոլոգիաների Ձեռնարկությունների Միությունը (UITE) և ԱՄՆ Միջազգային Զարգացման Գործակալության Մասնավոր Մրցունակ Հատված Հայաստանում ծրագիրը (USAID CAPS) «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում վաճառքների խթանում և հաճախորդների սպասարկում» դասընթաց անցկացնելու համար հայտարարել էին մրցույթ, որի արդյունքում Բի Էս Սի Բիզնեսի Աջակցման Կենտրոնը դեկտեմբերի 20-25 անցկացրեց դասընթացը` ՏՏ ոլորտի մի շարք ձեռնարկությունների սպասարկման ոլորտի աշխատակիցների համար: Դասընթացի նպատակն է խթանել Հայաստանի Տեղեկատվական Տեխնոլոգիաների (ՏՏ) ոլորտի ընկերությունների` վաճառքներ իրականացնելու և հաճախորդներին սպասարկելու կարողությունները, զարգացնել գործարար հաղորդակցության հմտությունները, հաճախորդների հետ երկարաժամկետ հարաբերություններ հաստատելու, պահպանելու և զարգացնելու հնարքները:
«Բի Էս Սի» Բիզնեսի Աջակցման Կենտրոնը (BSC Business Support Center) խորհրդատվական, բիզնես-ուսուցողական, հետազոտական ծառայություններ մատուցող եւ բիզնեսի տարբեր ոլորտներին վերաբերվող գրականություն հրատարակող ընկերություն է` հիմնադրված 1994թ.-ին: «Բի-Էս-Սի»-ն (www.bsc.am) իրականացնում է բազմաթիվ ծրագրեր` ուղղված Հայաստանում, Լեռնային Ղարաբաղում, ինչպես նաև Վրաստանում և Բելառուսում ձեռնարկատիրության զարգացմանը: