ՍԹԱՐ-Ի ՍՊԱՌՈՂԱԿԱՆ ԶԱՄԲՅՈՒՂԸ ԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ Է ՁԵՌՔ ԲԵՐՈՒՄ
ՍԹԱՐ սպառողական զամբյուղն արդեն իսկ սպառողների շրջանում մեծ ժողովրդականություն է վայելում: Առաջին փուլի վերլուծությունների արդյունքները ցույց են տալիս, որ փետրվարի 1-ից 14-ն ընկած ժամանակահատվածում ակցիայի ապրանքներ գնող սպառողների թիվն աճել է 98.16%-ով:
ՍԹԱՐ սպառողական զամբյուղ նախագիծը մեկնարկել է 2011թ-ի փետրվարի 1-ից: Այս նախագիծը ստեղծվեց` նպատակ ունենալով ներկայացնել լավագույն առաջարկը հայ սպառողին` ընդգրկելով ակցիայում այնպիսի ապրանքներ, որոնք կարևոր նշանակություն ունեն սպառողների համար և կապահովեն իրական տնտեսում ամանորյա մեծ ծախսերից հետո:
Ակցիայի առաջին փուլի շրջանակում փետրվարի 1-ից 14-ը սպառողներին է առաջարկվել սպառողական զամբյուղում ներառվող ապրանքների 90%-ից ավելին, ինչպիսիք են հաց, ձու, միս, կարագ, կաթ, թթվասեր, կարտոֆիլ և այլն, հատուկ իջեցված գներով` 10-40% զեղչով:
Ակցիայի արդյունավետությունը և սպառողների հետաքրքրությունն ակցիայում ընդգրկված ապրանքների նկատմամբ արդեն իսկ ակնհայտ է: Փետրվարի 1-ից 14-ն ընկած ժամանակահատվածում ՍԹԱՐ ցանցի վաճառքներն աճել են 22.6%-ով, իսկ ընդհանուր ցանցում հաճախորդների թիվն ավելացել է 10,6%-ով: Նշենք, որ փետրվարի 15-ից սկսել է ՍԹԱՐ սպառողական զամբյուղ ակցիայի 2-րդ փուլը, որում ներառված են ավելի քան 88 լայն սպառման ապրանքներ:
ՍԹԱՐ-ը Հայաստանի Հանրապետության տարածքում գործող խոշորագույն ցանցերից մեկն է: Ներկայումս ցանցը կառավարում է տասնութ սուպերմարկետ: ՍԹԱՐ-ի նպատակն է հնարավորություն ընձեռել սպառողներին գնումներ կատարել քաղաքակիրթ առևտրի կենտրոններից` ապահովելով որակյալ ապրանքների լայն տեսականի մատչելի գներով, ընդլայնել ցանցը ոչ միայն մայրաքաղաքում, այլ նաև ՀՀ մարզերում` սպասարկելով առավելագույն մեծ թվով գնորդների: Ներկայումս ՀՀ-ում գործող ՍԹԱՐ-ի 18 խանութները յուրաքանչյուր շաբաթ սպասարկում են ավելի քան 220 000 գնորդների և ապահովում են ավելի քան 1200 աշխատատեղ: