ԸՆԴԼԱՅՆՎԵԼ ԵՆ «ՅՈՒՆԻԲԱՆԿ»-Ի ՀԵՌԱԽՈՍԱԿԱՊԻ ԿԵՆՏՐՈՆԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ՈՒ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ
«Յունիբանկ»-ի թեժ գծի կենտրոնը բազմաֆունկցիոնալ հեռախոսակապի կենտրոնի վերակազմավորելու հետ կապված իրականացվել է հեռախոսահամարի փոփոխություն: Այսուհետ թեժ գծի նախկին` 85 80 համարով ստացված բոլոր հեռախոսազանգերը կվերահասցեագրվեն հեռախոսակապի կենտրոնի նոր` 59 55 55 համարին:
Ինչպես «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են բանկից` հեռախոսակապի կենտրոնի հնարավորությունների եւ գործառույթների ընդլայնումը պայմանավորված է զանգերի քանակի նշանակալի աճով եւ համահունչ է մանրածախ բանկային բիզնեսի ակտիվ զարգացման Բանկի ռազմավարությանը: Հեռախոսակապի կենտրոնի տեխնիկական նորացումը հնարավորություն է տալիս էապես կրճատել զանգերի մշակման ժամանակը եւ ապահովել հաճախորդների ավելի բարդ հարցումների սպասարկումը: Օրինակ, հեռախոսակապի կենտրոն կատարած զանգով կարելի է լրացնել վարկային քարտի հայտը: Մոտ ապագայում հաճախորդներին հնարավորություն կընձեռվի օգտվել լրացուցիչ ծառայություններից:
Հեռախոսակապի կենտրոնի բոլոր աշխատակիցները մասնակցել են մասնագիտական դասընթացներին, ինչը բավականին բարձրացրել է կենտրոնի աշխատանքի արդյունավետությունը: Զանգահարելով 59 55 55 հեռախոսահամարով կարելի է ստանալ ոչ միայն նախնական տեղեկատվություն եւ որակավորված խորհրդատվություն «Յունիբանկ»-ի ծառայությունների վերաբերյալ, այլ նաև առաջարկություն կամ բողոք ներկայացնել Բանկի գործունեության վերաբերյալ:
Հեռախոսակապի կենտրոնը աշխատում է երկուշաբթի- ուրբաթ ժամը 9:00-ից մինչեւ 18:00: