ՃԳՆԱԺԱՄ – ԱՐՏԱՔԻՆ ԳՈՎԱԶԴԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐԸ ԿՐՃԱՏՎԵԼ ԵՆ
Պայմանավորված ճգնաժամային երեւույթներով` Հայաստանում որոշակիորեն նվազել են գովազդի ծավալները, իսկ գովազդային պայմանագրերը կնքվում են ավելի կարճ ժամկետերով: Հանրապետությունում գործող մի շարք խոշոր ընկերությունների վերաբերյալ «Բիզնես 24»-ի դիտարկումները ցույց տվեցին, որ որոշակիորեն նվազել են նաեւ գովազդային ծառայությունների գները:
Մայրաքաղաքի փողոցներում խոշոր գովազդային վահանակների տեղադրմամբ զբաղվող «Նուշիկյան ասոցիացիա» ընկերության մարկետինգի բաժնից մեր թղթակցին տեղեկացրին, որ պատվիրվող գովազդի ծավալները որոշակիորեն նվազել են: «Չէի ասի, թե ծավալները նախորդ տարվա հետ համեմատ նույնն են մնացել, սակայն կրճատումն էլ շատ մեծ չէ»,-տեղեկացրին գովազդային բաժնից` զերծ մնալով թվային որեւէ տեղեկատվություն տրամադրելուց:
«Զեբրա» ընկերությունը, որը հանրապետության ողջ տարածքում է մատուցում գովազդային ծառայություններ, մասնավորապես, տեղադրում է խոշոր գովազդային վահանակներ, նույնպես որոշ չափով ենթարկվել է ճգնաժամի ազդեցությունը: «Զեբրա»-ի հասարակայնության հետ կապերի պատասխանատու Տոմա Հակոբյանը տեղեկացրեց, որ իրենց կազմակերպությանը գովազդ պատվիրողների քանակը նվազման միտում ունի: Չնայած կազմակերպությունը որոշ գնային զիջումների է գնացել եւ նվազեցրել գները (դրանք 1քմ-ի համար սահմանված են 5-10 հազար դրամ), սակայն դրան զուգահեռ` հայաստանյան կազմակերպություններն են նվազեցրել գովազդի համար նախատեսված ծախսերը: Իսկ գների նվազման դեպքում էլ դժվարանում է աշխատանքը, քանի որ տեղական ինքնակառավարման մարմիններին գովազդային ծառայություններից տրամադրվող հարկերը բավականին բարձր են: Տ. Հակոբյանը նշեց նաեւ, որ իրենց կազմակերպությունը շարունակում է արդյունավետ կերպով աշխատել իր գործընկերների հետ:
Գովազդային շուկայում նկատվող նվազման միտումներին զուգահեռ, սակայն, ներկայում որոշակիորեն արդեն ակտիվացում է նկատվում: Գովազդային կազմակերպությունները դեռ որոշակիորեն խուսափում են թվային տվյալներ տրամադրելուց` այս փուլը համարելով անցողիկ: