APPLE-Ը ԿՐԿԻՆ ՃԱՆԱՉՎԵԼ Է ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
Ամերիկյան Apple բրենդը գնահատվել է 100 մլրդ եվրո՝ ճանաչվելով ամենաթանկն աշխարհում: Eurobrand գործակալության կողմից հրապարակված ամենամյա վարկանիշի համաձայն՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների առաջին եռյակում հայտնվել են նաև Coca-Cola բրենդը, որը գնահատվել է 60 մլրդ եվրո, և Microsoft բրենդը՝ 54 մլրդ եվրո: Առաջին հնգյակը եզրափակում են IBM-ը (53 մլրդ եվրո) և Google-ը (50 մլրդ եվրո):
Eurobrand-ի վարկանիշի առաջին տասնյակում ընդգրկրկվել են նաև Philip Morris, Procter & Gamble, McDonald’s, Johnson & Johnson և AT&T ապրանքային նշանները:
Հատկանշական է, որ տասնյակում ընդգրված այս բոլոր ընկերությունները ներկայացնում են ամերիկյան տնտեսությունը:
Նշենք նաև, որ եվրոպական ամենաթանկ բրենդ է ճանաչվել LVMH-ն, որը զբաղեցնում է վարկանիշի 14-րդ հորիզոնականը (34 մլրդ եվրո):
Այս տարի առաջին անգամ վարկանիշում է հայտնվել նաև Facebook բրենդը՝ զբաղեցնելով 74-րդ հորիզոնականը (11.5 մլրդ եվրո):