ԻՏԱԼԱԿԱՆ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ԲԻԶՆԵՍՆ ԱՅԼԵՎՍ «ՆՈՐԱՁԵՎ» ՉԷ
Համաշխարհային տնտեսության ներկայիս անկայունության պայմաններում լյուքս դասի ապրանքների շուկան «ապրում է» ոչ այնքան լավ ժամանակներ: Ինչպես գրում է Financial Times-ը՝ առավել վատ պայմաններում են հայտնվել, հատկապես, ոլորտի համաշխարհային առաջատարները՝ իտալական հայտնի Versace, Roberto Cavalli, Prada, Armani և Dolce & Gabbana նորաձևության տները: Ինչպես փաստում են վերլուծաբանները՝ նման զարգացման հիմնական պատճառներից մեկը եվրոպացի գնորդների շրջանում այս ընկերությունների կողմից ներկայացվող ապրանքային նշանների նկատմամբ հետաքրքրության անկումն է:
BNP Paribas-ի ուսումնասիրության համաձայն՝ վերջին երկու տարվա ընթացքում Իտալիայում լյուքս դասի ապրանքների վաճառքի ծավալները կրճատվել են շուրջ 1 մլրդ եվրոյով: Այսպես, եթե 2010 թվականին Իտալիայում լյուքս դասի ապրանքների շուկայի շրջանառությունը կազմել էր ավելի քան 16,6 մլրդ եվրո, ապա 2012 թվականին, ըստ վերլուծաբանների գնահատականների, ցուցանիշը կկազմի շուրջ 15.7 մլրդ եվրո:
Ստեղծված ոչ բարենպաստ իրավիճակից դուրս գալու համար իտալական հայտնի նորաձևության տները ներկայումս փնտրում են ներդրողներ: Այս տարի Valentino նորաձևության տան նոր սեփականատեր է դարձել Քաթարի թագավորական ընտանիքը: Տեղեկատվություն է շրջանառվում նաև Versace և Roberto Cavalli նորաձևության տների հավանական վաճառքի վերաբերյալ, ընդ որում, ըստ որոշ աղբյուրների, Roberto Cavalli-ի գնմամբ հետաքրքրված է նաև ռուսաստանաբնակ հայազգի գործարար Սամվել Կարապետյանը:
Հիշեցնենք նաև, որ անցյալ տարի Prada-ն իրականացրել էր արժեթղթերի առաջնային տեղաբաշխում և մեկնարկել բիզնեսի վերակազմավորման մեծ ծրագիր: Միևնույն ժամանակ, Armani-ն հայտարարել է ասիական շուկաներում կենտրոնանալու իր մտադրության մասին: 2011 թվականի արդյունքներով Չինաստանում Armani բրենդի նկատմամբ պահանջարկն աճել է ավելի քան 45%-ով:
Լյուքս դասի ապրանքների արտադրությամբ առաջատար մեկ այլ ընկերություն՝ LVMH-ն, որը ներկայացնում է Louis Vuitton, Givenchy, Guerlain, Chaumet, Moët & Chandon, Hennessy, Bulgari և մի շարք այլ հայտնի ապրանքային նշաններ, արդեն իսկ հայտարարել է հիմնական շուկաներում վաճառքի ծավալների շարունակական անկման մասին և տեղեկացրել, որ մտադիր է փակել իր 800 խանութներից 130-ը: