
FT. Եվրոպական դելիկատեսները կարող են անհասանելի դառնալ ԱՄՆ-ում Թրամփի մաքսատուրքերի պատճառով
Ֆրանսիական շամպայնը և իտալական պարմեզան պանիրը կարող են անհասանելի դառնալ ամերիկացի սպառողների մեծ մասի համար, եթե Դոնալդ Թրամփի վարչակազմը սահմանի 25% մաքսատուրք։ Եվրոպական արտադրողները կարծում են, որ այդ ապրանքների մաքսատուրքերը կստիպեն ամերիկացիներին հրաժարվել դրանցից՝ հօգուտ տեղական ավելի էժան համարժեքների: Այս մասին գրում է Financial Times-ը:
Ինչպես նշում է հրատարակությունը, Միացյալ Նահանգները շարունակում է մնալ ֆրանսիական գինիների և այլ ալկոհոլային խմիչքների արտահանման ամենամեծ շուկան։
«Մենք ստիպված կլինենք այլ շուկաներ փնտրել»,- խոստովանել է Chartogne-Taillet-ի սեփականատեր Ալեքսանդր Շարթոնը, որն իր արտադրանքի 30%-ն արտահանում է ԱՄՆ։
Իսկ իտալացի ֆերմերների ասոցիացիահի գնահտմամբ՝ ամերիկացի սպառողները ստիպված կլինեն լրացուցիչ 2 միլիարդ եվրո վճարել իտալական դելիկատեսների՝ ներառյալ գինու, պանրի, ձիթապտղի յուղի և պրոշուտոյի համար, եթե Թրամփը մաքսատուրքեր սահմանի:
«Որոշ ապրանքների համար տեղական համարժեքներ չկան: Սա պարտվողական նախաձեռնություն է: Հույս ունենք, որ ԱՄՆ-ն ուշադիր կվերլուծի իրավիճակը, նախքան նման որոշում կայացնելը»:
Մարտի 4-ին ԱՄՆ վարչակազմը 25% մաքսատուրքեր սահմանեց Կանադայից և Մեքսիկայից գրեթե բոլոր ներմուծման համար, ինչպես նաև բարձրացրեց Չինաստանից ապրանքների մաքսատուրքերը 10%-ից մինչև 20%։ Մարտի 6-ին Թրամփը գործադիր հրամաններ է ստորագրել՝ մինչև ապրիլի 2-ը հետաձգելու Կանադայի և Մեքսիկայի ապրանքների վրա 25% մաքսատուրքերի սահմանումը, որոնք մտնում են եռակողմ առևտրային համաձայնագրի ներքո:
Բացի այդ, Թրամփը ավելի վաղ հայտարարել էր ապրիլի 2-ից ներմուծվող ապրանքների համար պատասխան մաքսատուրքեր սահմանելու մտադրության մասին։ Միջին հաշվով, Եվրամիությունը, Չինաստանը, Բրազիլիան, Հնդկաստանը, Մեքսիկան և Կանադան ԱՄՆ-ից շատ ավելի բարձր մաքսատուրքեր են գանձում, քան ԱՄՆ-ն նրանցից: