
Ճապոնական ընկերությունները սկսել են օգտագործել արհեստական բանականությունը՝ ԱՄՆ մաքսատուրքերի ծախսերը նվազեցնելու համար
Ճապոնական ընկերություններն ավելի հաճախ են կիրառում արհեստական բանականություն՝ մատակարարների որոնման գործընթացում՝ նվազեցնելու ԱՄՆ-ի կողմից սահմանված առևտրային մաքսատուրքերի ծախսերը։ Այս մասին տեղեկացնում է NHK հեռուստաալիքը։
Այսպիսի ծրագրեր մշակողներից մեկը դարձել է Fujitsu ընկերությունը։ Նրա համակարգը հավաքում է մատակարարների վերաբերյալ հսկայական ծավալի տվյալներ ամբողջ աշխարհից՝ ներառյալ մաքսատուրքերի դրույքաչափերը, գործընկերների հուսալիությունը և այլ տեղեկություններ։
ԱԲ-ի վերլուծության հիման վրա համակարգն առաջարկում է մատակարարների և մատակարարման ուղիներ, որոնք հնարավորություն են տալիս ապահովել կայուն մատակարարումներ՝ նվազագույն մաքսային ծախսերով։
Նմանատիպ ծառայություն է տրամադրում նաև Toshiba-ն։ Նրա մասնագետները ստեղծել են համակարգ, որը ավտոմատ ռեժիմում ցույց է տալիս տվյալ ապրանքի գնման ծախսերը՝ հաշվի առնելով տարբեր երկրների մաքսատուրքերի տվյալները։
Հուլիսին Ճապոնիայի վարչապետ Սիգերու Իսիբան հայտարարել էր, որ Տոկիոն և Վաշինգտոնը ձեռք են բերել համաձայնություն, ըստ որի՝ ԱՄՆ-ն ճապոնական ապրանքների նկատմամբ մաքսատուրքերը կնվազեցնի նախկինում հայտարարված 25%-ից մինչև 15%։ Բացի այդ, ապրիլին սահմանված ամերիկյան մաքսատուրքերը ճապոնական ավտոմեքենաների ներմուծման համար նույնպես կնվազեցվեն մինչև 15%։ ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը հաստատել է, որ կողմերը կնքել են «մասշտաբային գործարք», որի շրջանակում Ճապոնիան, մասնավորապես, ներդրումներ է կատարելու ամերիկյան տնտեսության մեջ՝ 550 միլիարդ դոլարի չափով։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։