Toyota-ն ճանաչվել է աշխարհի ամենավաճառվող ավտոմոբիլային բրենդը
2013 թվականի արդյունքներով ճապոնական Toyota-ն ճանաչվել է աշխարհի ամենավաճառվող ավտոմոբիլային բրենդը: Արդեն երկրորդ տարին անընդմեջ Toyota-ին հաջողվում է վաճառքի ցուցանիշներով առաջ անցնել իր հիմնական մրցակիցներից՝ General Motors-ից և Volkswagen-ից:
2013 թվականին Toyota ընկերությունը համաշխարհային շուկայում վաճառել է 9,98 մլն ավտոմեքենա: Նախորդ տարվա համեմատ ցուցանիշն աճել է 2%-ով: 2014 թվականի համար ընկերությունը կանխատեսում է վաճառքի 4% աճ:
General Motors ընկերությունը հաշվետու մեկ տարվա ընթացքում վաճառել է 9,71 մլն ավտոմեքնեա, Volkswagen-ը՝ 9,7 մլն ավտոմեքենա: 2012 թվականի համեմատ General Motors-ի վաճառքի ծավալներն աճել են 4%-ով, իսկ Volkswagen-ինը` 5%-ով:
Հիշեցնենք, որ ավելի վաղ Interbrand գործակալությունը կազմել և հրապարակել էր աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը: Ըստ ներկայացված տվյալների՝ աշխարհի ամենաթանկ ավտոմոբիլային բրենդի կոչմանն արժանացել էր կրկին Toyota-ն: Այն գնահատվել էր շուրջ 35,3 մլրդ ԱՄՆ դոլար:
Ավտո-բրենդների վարկանիշում Toyota-ին հաջորդում էր Mercedes-Benz-ը (մոտ 31,9 մլրդ ԱՄՆ դոլար): Երրորդ հորիզոնականում BMW-ն է (31,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար):