Facebook-ը մեծ հույսեր է կապում բջջային գովազդի շուկայի հետ
Facebook-ը մտադիր է ստեղծել հատուկ բջջային գովազդի համար նախատեսված կայք: Այս մասին գրում է արևմտյան մամուլը:
Հարկ է նշել, որ բջջային գովազդի համար կայքի ստեղծումը հնարավորություն կտա Facebook-ին առավել «արդյունավետ կերպով օգտագործել» սոցիալական կայքի և իր այլ ծառայությունների օգտատերերի տվյալների բազան:
Սպասվում է, որ բջջային գովազդի համար նախատեսված կայքում իրենց գովազդները կտեղադրեն, մասնավորապես, առաջատար ապրանքային նշաններ ներկայացնող ընկերություններն ու օնլայն առևտրի հարթակները՝ իրականացնելով առավել նպատակաուղղված մարքեթինգային արշավներ:
Նշենք, որ ըստ վերջին վիճակագրական տվյալների՝ 2013 ֆինանսական տարվա չորրորդ եռամսյակում, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, Facebook-ի զուտ շահույթն աճել է ավելի քան 8 անգամ և կազմել 523 մլն ԱՄՆ դոլար: Եռամսյակային հասույթն աճել է 63%-ով և կազմել 2,585 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Ընկերության պարզաբանմամբ` հաշվետու ամիսներին հաջողվել է ապահովել եկամուտների աճ` շնորհիվ գովազդի վաճառքի ակտիվացման:
2013 թվականի առաջին եռամսյակում Facebook-ի զուտ շահույթը կազմել էր 219 մլն ԱՄՆ դոլար, երկրորդ եռամսյակում` 333 մլն ԱՄՆ դոլար, իսկ երրորդ եռամսյակում` 425 մլն ԱՄՆ դոլար:
Հիշեցնենք, որ 2012 թվականի մայիսի 17-ին կայացել էր Facebook-ի IPO-ն (արժեթղթերի առաջնային տեղաբաշխում), որի շրջանակներում ընկերությունն իր արժեթղթերի համար սահմանել էր բավականին բարձր գին՝ 38 ԱՄՆ դոլար: IPO-ի ժամանակ ընկերությունը գնահատվել էր շուրջ 104 մլրդ ԱՄՆ դոլար, իսկ գործընթացի արդյունքում ներգրավված ընդհանուր գումարը կազմել էր 18.4 մլրդ ԱՄՆ դոլար: IPO-ի շրջանակներում վաճառվել էր Facebook-ի 421.2 մլն արժեթուղթ: