ԱՄՆ-ում առաջին անգամ ամենագնացները ավելի մեծ հեղինակություն են վայելում, քան սեդանները
ԱՄՆ-ում նոր մեքենաների վաճառքի 2014 թվականի առաջին հինգ ամիսների արդյունքներով, պատմության մեջ առաջին անգամ ամենագնացները առաջ են անցել սեդաններից: Վերջին 5 տարիների ընթացքում ամենագնացների մասնաբաժինը ամերիկյան շուկայում աճել է 5.1%-ով, այս եզրահանգմանն են եկել IHS Automotive ընկերության վերլուծաբանները: ԱՄՆ-ում վաճառված բոլոր ավտոմեքենաների մեջ ամենագնացների մասնաբաժինը կազմել է 36.5%, իսկ սեդան են նախընտրել ամերիկացիների 35.4%-ը:
«Ամենագնացները իրենց մեջ են ներառում և՛ մարդատար ավտոմեքենաների հատկությունները, և՛ ցածրաքաշ բեռնատարների», – նշել է HIS Automotive-ի փորձագետ Թոմ Լիբբին:
Տարբեր կարգի ավտոմեքենաների մասնաբաժինները ԱՄՆ շուկայում 2014 թվականի հունվար – մայիս ամիսներին.
1. Ամենագնաց – 36.5%
2. Սեդան – 35.4%
3. Պիկապ – 13,1%
4. Հետչբեք – 5,5%
5. Մինիվեն – 3.6%
6. Կուպե – 3.4%
7. Ունիվերսալ – 1.2%
8. Կաբրիոլետ – 1.0%
IHS Automotive-ի վերլուծաբանները նշել են, որ ամենագնացների հանդեպ պահանջարկի աճը կբերի նոր մոդելների ստեղծման, ինչպիսին է օրինակ Chevrolet Tahoe-ն: Ամենագնացների պահանջարկի աճը նվազեցրել է այլ տեսակի ավտոմեքենաների ժողովրդականությունը: Ամենաշատը նվազել է հեչբեքերի և պիկապների վաճառքը: