Nike, Zara, H&M. Հագուստի ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը: Գործակալության վերլուծաբանները բրենդները դասակարգել և ներկայացրել են ըստ ոլորտների:
Ներկայացված տվյալների համաձայն՝ հագուստի ամենաթանկ բրենդներն են՝ Nike, Zara, H&M, որոնցից յուրաքանչյուրի արժեքը գնահատվել է ավելի քան 10 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Միևնույն ժամանակ, հագուստի 10 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր արժեքը գնահատվել է $99.7 մլրդ դոլար:
Հարկ է նշել, որ վերջին մեկ տարվա ընթացքում արժեքի առավել զգալի աճ գրանցել է Tommy Hilfiger-ը՝ շուրջ 29%, Nike-ը՝ 21%, Uniqlo-ն՝ 11%:
Հագուստի 10 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը ներկայացնում ենք ստրև.
1. Nike, բրենդի արժեքը՝ 29,717 մլրդ դոլար
2. Zara, բրենդի արժեքը՝ 22,036 մլրդ դոլար
3. H&M, բրենդի արժեքը՝ 13,827 մլրդ դոլար
4. Uniqlo, բրենդի արժեքը՝ 8,074 մլրդ դոլար
5. Next, բրենդի արժեքը՝ 5,973 մլրդ դոլար
6. Ralph Lauren, բրենդի արժեքը՝ 5,643 մլրդ դոլար
7. Adidas, բրենդի արժեքը՝ 4,615 մլրդ դոլար
8. Hugo Boss, բրենդի արժեքը՝ 4,320 մլրդ դոլար
9. Lululemon, բրենդի արժեքը՝ 2,898 մլրդ դոլար
10. Tommy Hilfiger, բրենդի արժեքը՝ 2,580 մլրդ դոլար