
BrandZ 2015. «Ոսկեգույն» ըմպելիքի 10 ամենաթանկ բրենդները
Գարեջրի 3 ամենաթանկ բրենդներից 2-ը ամերիկյան են՝ Budweiser և Bud Light, մյուսը գերմանական է՝ Heineken: Այս մասին վկայում է Millward Brown գործակալության հրապարակած՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը: Ըստ վարկանիշի՝ գարեջրի 10 ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ $78.6 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Վերջին մեկ տարվա ընթացքում ցուցանիշն աճել է շուրջ 9%-ով:
Ստորև ներկայացնում ենք «ոսկեգույն» ըմպելիքի 10 ամենաթանկ բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.
1 Budweiser, բրենդի արժեքը՝ 13,752 մլրդ դոլար
2 Bud Light, բրենդի արժեքը՝ 12,905 մլրդ դոլար
3 Heineken, բրենդի արժեքը՝ 9,668 մլրդ դոլար
4 Stella Artois, բրենդի արժեքը՝ 8,650 մլրդ դոլար
5 Skol, բրենդի արժեքը՝ 8,500 մլրդ դոլար
6 Corona, բրենդի արժեքը՝ 8,476 մլրդ դոլար
7 Guinness, բրենդի արժեքը՝ 4,951 մլրդ դոլար
8 Brahma, բրենդի արժեքը՝ 4,185 մլրդ դոլար
9 Coors Light, բրենդի արժեքը՝ 3,916 մլրդ դոլար
10 Modelo, բրենդի արժեքը՝ 3,604 մլրդ դոլար