
BrandZ 2017. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները
Ճոխության և շքեղության դասի ամենաթանկ բրենդներն են՝ Louis Vuitton, Hermès, Gucci: Այսպիսին է Millward Brown գործակալության վերլուծաբանների ուսումնասիրության արդյունքները, որոնց հիման վրա հրապարակվել է 2017 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը:
Ըստ վարկանիշի՝ լյուքս դասի ապրանքների շուկայում վերջին մեկ տարվա ընթացքում գրանցել է ակտիվություն, ինչի արդյունքում էլ վարկանիշում ընդգրկված՝ ճոխություն և շքեղություն խորհրդանշող 10 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 4%-ով և կազմել $104.0 մլրդ:
Ստորև ներկայացնում ենք լյուքս դասի 10 ամենաթանկ բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.
1. Louis Vuitton, բրենդի արժեքը՝ 29,242 մլրդ դոլար
2. Hermès, բրենդի արժեքը՝ 23,416 մլրդ դոլար
3. Gucci, բրենդի արժեքը՝ 13,548 մլրդ դոլար
4. Chanel, բրենդի արժեքը՝ 11,019 մլրդ դոլար
5. Rolex, բրենդի արժեքը՝ 8,053 մլրդ դոլար
6. Cartier, բրենդի արժեքը՝ 5,843 մլրդ դոլար
7. Burberry, բրենդի արժեքը՝ 4,285 մլրդ դոլար
8. Prada, բրենդի արժեքը՝ 3,950 մլրդ դոլար
9. Dior, բրենդի արժեքը՝ 2,352 մլրդ դոլար
10. Tiffany, բրենդի արժեքը՝ 2,318 մլրդ դոլար
10:30 13/08 | Առք | Վաճառք |
AMD / USD | 402.00 | 408.00 |
AMD / EUR | 413.00 | 420.00 |
AMD / RUR | 6.53 | 6.80 |
դոլար | ||
դոլար | ||
-
19:09 13/06Բորսաներում շրջանառվող Bitcoin-ների թիվը հասել է իր նվազագույնին՝ 2018թ․-ից ի վեր
-
16:14 27/042022թ. հունվար-մարտին Հայաստանի խոշոր հեռահաղորդակցական ընկերությունների մուծած հարկերի ծավալը նվազել է 3.48%-ով
-
11:18 26/04Մայիսի 1-ից Beeline-ը Հայաստանում կփոխարինվի Team Telecom Armenia նոր ապրանքանիշով
-
16:23 12/08Ucom հեռուստատեսության բաժանորդները կրկին կվայելեն Viasat ընտանիքի հեռուստաալիքներն` արդեն HD որակով
-
13:20 02/08Ucom-ի աջակցությամբ 3-րդ տարին անընդմեջ կայանում է «Դասավանդի՛ր, Հայաստան»-ի աշակերտների առաջնորդության ճամբարը
-
15:50 29/07Ucom-ն առաջարկում է ճամփորդել ռոումինգով և դառնալ «Մագնիսապատումի» հերոս