Տնտեսական

USD BUY - 382.50-0.50 USD SELL - 386.50+0.50
EUR BUY - 434.00+1.00 EUR SELL - 440.00+2.00
OIL:  BRENT - 63.90+0.00 WTI - 62.42+2.68
COMEX:  GOLD - 3306.60+0.52 SILVER - 33.15+0.21
COMEX:  PLATINUM - 1047.00-0.62
LME:  ALUMINIUM - 2444.00-0.99 COPPER - 9498.00-0.70
LME:  NICKEL - 15237.00+1.51 TIN - 30406.00-3.89
LME:  LEAD - 1958.00-1.24 ZINC - 2620.00-2.49
FOREX:  USD/JPY - 143.18-0.60 EUR/GBP - 1.1402+0.48
FOREX:  EUR/USD - 1.1402+0.48 GBP/USD - 1.3537+0.58
STOCKS RUS:  RTSI - 1133.52+0.52
STOCKS US: DOW JONES - 42270.07+0.13 NASDAQ - 19113.77-0.32
STOCKS US: S&P 500 - 5911.69-0.01
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37470.67-1.30 TOPIX - 2777.29-0.87
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23157.97-0.57 SSEC - 3347.49+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8772.38+0.64 CAC40 - 7751.89-0.36
STOCKS EUR:  DAX - 23997.48+0.27
02/06/2025  CBA:  USD - 383.95+0.01 GBP - 519.48+2.24
02/06/2025  CBA:  EURO - 438.24+3.35
02/06/2025  CBA:  GOLD - 40459-429 SILVER - 408.35-111.59
Վահան Մարտիրոսյանի պարզաբանումները Հյուսիս Հարավի կառուցման ընթացքի մասին
26/09/2017 15:17
Կիսվել

Վահան Մարտիրոսյանի պարզաբանումները Հյուսիս Հարավի կառուցման ընթացքի մասին

Հայաստանի տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը վստահեցնում է, որ ՀՀ կառավարությունը շարունակելու է Հյուսիս-հարավ ավտոճանապարհի կառուցման ծրագիրը և այն հասցնելու է ավարտի: Հրավիրված ասուլիսում նախարարը նշեց, որ ծրագրի Երևան-Արտաշատ հատվածի 7 կամրջի շինարարությունն ակտիվ շարունակվում է. պայմանագրով նախատեսված ժամկետից շուտ՝ մայիսին, կամուրջների տակ երթևեկությունը բացվել է, կամուրջների վրա շինաշխատանքները շարունակվում են: «Հոկտեմբերի առաջին տասնօրյակում կամուրջները կբացվեն, որոնցից երեքն ամբողջովին: Իսկ մնացած 4-ի վրա լրացուցիչ աշխատանքներ ենք նախատեսում, որոնք նախագծով նախատեսված չէին: Դրանք կապված են ասֆալտապատման հետ»,- «Արմենպրես»-ի փոխանցմամբ, ասաց նախարարը:

Անդրադառնալով Ասիական զարգացման բանկի հայաստանյան ներկայացուցչության գրասենյակի տնօրեն Շեյն Ռոզենթալի հայտարարությանը, թե Հյուսիս-հարավի մեկ կիլոմետրի կառուցման արժեքը նախկին 1,2 մլն դոլարի դիմաց բարձրացել է՝ հասնելով 3,5 մլն դոլարի, և լրագրողի դիտարկմանը, թե Ռոզենթալը կասկածի տակ է դրել ծրագրի շարունակությունը՝ Վահան Մարտիրոսյանն ասաց. «Գինը կապված է օբյեկտիվ պատճառների հետ, որոնց, անհրաժեշտության դեպքում, մանրամասն կանդրադառնամ առաջիկայում: ԱԶԲ-ն ֆինանսավորում է ճանապարհի հատվածներից մի քանիսը, նախարարությունը և ԱԶԲ-ն լավ համագործակցում են, ցանկացած ծրագիր քննարկվում է, և վստահ եմ, որ ԱԶԲ ներկայացուցիչը կասկածի տակ չի դրել ծրագրի իրականացումը: Աշտարակ-Լանջիկ հատվածը, որի կառուցումը ֆինանսավորում են ԱԶԲ-ն և Եվրոպական ներդրումային բանկը, հարթավայրային չէ, այդ իսկ պատճառով էլ այնտեղ ինքնարժեքը բարձրացել է՝ կապված հողային աշխատանքների հետ: Վստահ եմ, որ Հայաստանին պետք է այս ճանապարհը, Հյուսիս-հարավից կախված է և՛ զբոսաշրջային, և՛ բեռնափոխադրումների հոսքը, ինչը, վստահ ենք, կավելանա, կակտիվանա նաև բիզնեսը»,- ընդգծեց Վահան Մարտիրոսյանը:

Նախարարը նշեց, որ այժմ մասնավոր հատվածի և այլ բանկերի հետ քննարկվում է ճանապարհի մյուս հատվածների շինարարության հարցը: Կան հատվածներ, որոնց մասով նախագծերը վերջնական փուլի են բերվում:

Հարցին, թե արդյոք նպատակահարմար չէ՞ նշված ծրագրի վրա ծախսվող միջոցներն ուղղել այլ կարևորագույն ուղղություններով՝ նախարարն ասաց, որ ցանկացած ծրագիր պետք է նախևառաջ ուսումնասիրել և գումարներն ուղղել այն ոլորտներ, որտեղ ՀՀ քաղաքացին ավելի շատ կզգա այդ ներդրումը: «Ես համարում եմ, որ Հյուսիս-հարավն այդ ոլորտներից մեկն է: ՀՀ կառավարությունը մտադիր է ավարտին հասցնել այս ծրագիրը»,- շեշտեց նախարարը:

Անդրադառնալով ԶԼՄ-ներում շրջանառվող լուրերին, թե մինչ այժմ ծախսված 150 մլն դոլարի արդյունքում կառուցվել է ընդամենը 30 կմ ավտոճանապարհ՝ Մարտիրոսյանն ասաց:  «Ոչ թե կառուցվել է, այլ ընդունվել է այդքան ճանապարհ, որի համար վճարվել է 70 մլն դոլար: 150 մլն դոլար ծախսվել է, սակայն դեռ վճարվածի դիմաց ոչ ամբողջական ծավալի ավտոճանապարհների կառուցման աշխատանքներն են ընդունվել»:

02/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.95
+0.01
Եվրո (EUR)
438.24
+3.35
Ռուբլի (RUR)
4.8546
-0.0214
Լարի (GEL)
140.59
+0.03
40459
-429
Արծաթ
408.35
-111.59