Տնտեսական

USD BUY - 383.00+0.00 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 434.00+0.00 EUR SELL - 439.00-2.00
OIL:  BRENT - 64.37-0.33 WTI - 61.17-0.23
COMEX:  GOLD - 3296.50-1.33 SILVER - 33.40-0.24
COMEX:  PLATINUM - 1077.40-0.64
LME:  ALUMINIUM - 2485.00+0.87 COPPER - 9596.50-0.14
LME:  NICKEL - 15409.00-1.19 TIN - 32588.00-0.70
LME:  LEAD - 1985.50-0.28 ZINC - 2705.50+0.15
FOREX:  USD/JPY - 144.46+1.44 EUR/GBP - 1.1305-0.80
FOREX:  EUR/USD - 1.1305-0.80 GBP/USD - 1.3475-0.71
STOCKS RUS:  RTSI - 1082.85+1.42
STOCKS US: DOW JONES - 42343.65+1.78 NASDAQ - 19199.16+2.47
STOCKS US: S&P 500 - 5921.54+2.05
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37724.11+0.51 TOPIX - 2769.49+0.64
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23381.99+0.43 SSEC - 3340.69-0.18
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8778.05+0.69 CAC40 - 7826.79-0.02
STOCKS EUR:  DAX - 24226.49+0.83
27/05/2025  CBA:  USD - 384.36+0.22 GBP - 520.54-0.47
27/05/2025  CBA:  EURO - 436.02-1.25
27/05/2025  CBA:  GOLD - 41307+24 SILVER - 519.94+0
ՀԿԵ-ում ստեղծված իրավիճակը շտկելու վերաբերյալ
25/10/2019 21:55
Կիսվել

ՀԿԵ-ում ստեղծված իրավիճակը շտկելու վերաբերյալ

Հոկտեմբերի 25-ին՝ ժամը 00:40-ից «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ լոկոմոտիվային բրիգադները վերսկսել են աշխատանքը և գնացքների երթևեկությունը վերականգնվեց: Որոշումն ընդունվել էր հոկտեմբերի 24-ին կայացած «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերության գլխավոր տնօրենի առաջին տեղակալ, ՀԿԵ Տնօրենների խորհրդի նախագահ Ալեքսանդր Միշարինի և ՀԿԵ գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկոյի մեքենավարների հետ հանդիպումից հետո:

Հանդիպման ընթացքում մասնավորապես, նշվել էր, որ 2019 թվականի 9-ամսյա աշխատանքի արդյունքում փոխադրվել է 2 321,6 հազար տոննա բեռ, ինչը 7,7% գերազանցում է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի ցուցանիշը, իսկ ուղևորաշրջանառությունն ավելացել է 15,9%: Ցուցանիշների աճը թույլ է տալիս ապահովել աշխատավարձերի, պարգևատրումների վճարումը ժամանակին: Ընդ որում, մեքենավարների աշխատավարձը 2019 թվականին ավելացել է 16,6%՝ մինչև 354 հազար դրամ, իսկ օգնականների՝ 13,3%՝ մինչև 249 հազար դրամ:

Լոկոմոտիվների մեքենավարների աշխատավարձերի և Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված աշխատավարձերի միջին չափի հարաբերակցությունը  կազմել է 198,6%՝ այսինքն՝ կրկնակի ավել:

Գործունեության դրական արդյունքները թույլ են տվել ձևավորել ֆինանսական պաշարներ և միջին ամսական աշխատավարձի չափով պարգևների վճարում նախատեսել տարվա արդյունքներով: Հաշվի առնելով այդ հանգամանքը, լոկոմոտիվային բրիգադների միջին ամսական աշխատավարձը 2019 թվականի արդյունքներով աճելու է 19%:

Չնայած աշխատավարձերի գծով արձանագրվող դրական փոփոխություններին՝ ՀԿԵ լոկոմոտիվային բրիգադները հոկտեմբերի 22-ից 25-ը լիովին դադարեցրել են գնացքների երթևեկությունը: Նման գործողություններով նրանք խախտել են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությունը և ընկերության ղեկավարությունը պարտավոր է միջոցներ ձեռնարկել ՀՀ աշխատանքային օրենսդրության համաձայն:

Գնացքների երթևեկության դադարեցման պատճառով դադարեցվել են նավթամթերքների, ցորենի, պարենային և այլ ապրանքների փոխադրումները: Ստեղծված իրավիճակի մասին տեղեկացվել են ՀՀ փոխվարչապետը, տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարը, Ազգային անվտանգության ծառայության տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատարը, Ոստիկանության պետի ժամանակավոր պաշտոնակատարը և Գլխավոր դախախազությունը:

Պետական մարմինների հետ համագործակցության և համակարգված աշխատանքի շնորհիվ գնացքների երթևեկությունը վերականգնվել էր հոկտեմբերի 25-ին՝ ժամը 00:40: Պարապուրդի պատճառով Հարավկովկասյան երկաթուղին չի ստացել ավելի քան 140 մլն դրամի եկամուտ, ինչը նախադրյալներ է ստեղծում տարեկան ցուցանիշների թերկատարման և հարցականի տակ է դնում ամբողջ աշխատակիցների աշխատավարձերի բարձրացման հնարավորությունը:

Հանդիպման արդյունքներով ընդունվել են մի շարք որոշումներ: Մասնավորապես, որոշվել է մշակել 2019 թվականի նոյեմբերի 1-ից ընկերության բոլոր աշխատակիցների աշխատավարձերը 10%-ով ինդեքսավորելու մասին նորմատիվ ակտը, ինչպես նաև Տնօրենների խորհրդի քննարկմանը ներկայացնել 2020 թվականի հունվարի 1-ից լոկոմոտիվային բրիգադների ժամավճարների 5%-ով բարձրացնելու հարցը:

Հաշվի առնելով ընկերության աշխատանքի դրական արդյունքները՝ պարգևատրման մասին կարգի համաձայն նախատեսել միանվագ պարգևների վճարումը բոլոր աշխատողներին  տարվա արդյունքներով: Նաև որոշվել է մշակել տարվա արդյունքներով ընկերության աշխատողների պարգևատրման կարգը: 

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

27/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.36
+0.22
Եվրո (EUR)
436.02
-1.25
Ռուբլի (RUR)
4.8037
-0.0143
Լարի (GEL)
140.56
+0.16
41307
+24
Արծաթ
519.94
+0