13 թրենդ, որոնք գերակայելու են 2020-ին
Արագ եւ դինամիկ զարգացող աշխարհում, սպառողի վարքագիծը ենթարկվում է փոփոխության՝ պայմանավորված ինովացիոն տեխնոլոգիաների արագ զարգացմամբ, որն էլ ստիպում է բիզնեսին գործի դնել նոր մոդելներ եւ արագ ադապտացվել արտաքին միջավայրին, այլապես կորուստները անխուսափելի են: Ստորեւ ներկայացված է 13 մարտավարական գործիք, որոնք համարվելու են 2020-ի հիմնական թրենդները:
1. Ինտեգրացում վճարային համակարգերին
Օնլայն վճարային համակարգերին կցված լինելը թերեւս պետք է որ նորություն չլինի, սակայն այսօր տեղական դաշտում դեռ առկա են ընկերություններ, որոնք վճարումներն ընդունում են միայն կանխիկ: Իրականում սրա հետեւանքով կորցնում են պոտենցիալ գնորդներ: Ըստ հետազոտությունների՝ փաստ է այն, որ մարդիկ հակված են վիրտուալ գումարներն արագ ծախսելուն հետեւաբար օնլայն գնումները կատարվում են էլ ավելի հեշտ եւ արագ կողմնորոշմամբ եւ առավել քիչ մտածված, ուստի բոլոր տեսակի վճարային համակարգերին կցված լինելով՝ մեծանում է հավանականությունը տարբեր խողովակներից պոտենցիալ հաճախորդներ ներգրավելու: Ընդորում նման կերպ գնումները հաճախ նաեւ ի օգուտ հաճախորդի են, քանի որ ըստ վճարային համակարգի քարտապանը կամ օգտատերը գնումից կարող է կատարել կուտակում, ձեռք բերել բալեր եւ միավորներ:
2. Մոբայլ մարքեթինգ
Ըստ նախորդ տարվա ուսումնասիրության արձանագրվել է, որ տարատեսակ ապրանքանիշերից հաճախորդների մեծ մասը գնման որոշումը կատարել է մեսինջերի միջոցով, ինչը վկայում է, որ մոբայլ մարքեթինգը առաջիկա տարում ստանալու է ֆավորիտար դիրքեր: Տարեցտարի մեծ թվով մարդիկ վերափոխում են իրենց առօրյան, կենսակերպը եւ օրինակ կարող են հարց հղել գիշերային ռեժիմում ասենք 4:00–ին եւ ակնկալել արագ արձագանք՝ չսպասելով մինչեւ նոր օրվա սկիզբը, ուստի չատ բոտերի, արհեստական բանականության կցումը արդեն դառնում է անհրաժեշտություն, սրա միջոցով ստեղծվում է ինտերակտիվ շփման գոտի պոտենցիալ հաճախորդի հետ:
3. Իրադարձային մարքեթինգի ավելացում
Իրադարձությունները համակցել մարքեթինգին: Ցանկացած դրական իրադարձություն սպառողին նորովի ներկայանալու հնարավորություն է: Հարկ է հաշվել, թե տարվա կտրվածքով ինչ միջոցառումներ կան, որոնք են դրանք, ինչպես կարող է կազմակերպությունը ներկայանալ դրանցում, ինչ հատման կետեր ունի այդ իրադարձության հետ, ինչ մոդելով է հանդես գալու: Սրանք բոլորը հարցեր են, որոնք ենթակա են նախապես պլանավորման: Պայմանականորեն դիտարկենք Մարտի 8-ը՝ բազմաթիվ բրենդներ ներկայանում են այդ օրվա խորհրդին համահունչ: Պատկերացրեք, թե ինչ կլինի, եթե ընկերությունը փաթեթավորվի բոլոր կարեւոր իրադարձությունների մեջ, եւ ներկայանա յուրովի: Նման մոտեցումը կտա ֆոնային տարանջատում մրցակիցներից, բացի այդ՝ սպառողը խրախուսում է դրական եւ հաճելի էմոցիաները հատկապես, երբ դրանք չսպասված են :
4. Կոնֆիդենցիալություն
Թվային աշխարհի զարգացմանը զուգահեռ՝ խնդիր է դառնում տվյալների պահպանությունը, հաճախորդի կոնֆիդենցիալության ապահովումը անկախ ոլորտից: Առաջադեմ օգտատերը ծառայություն կամ վերջնական արտադրանք ձեռք բերելուց կարեւորություն է տալիս այն ընկերությանը, որն առավել հուսալի է: Ընկերության խնդիրն է ընդգծել սահմանված ինֆորմացիոն կոնֆիդենցիալության պահպանման կանոնակարգը, ինչը եւ սպառողին կտրամադրի համապատասխան վստահություն, իսկ վստահությունն էլ երկարաժամկետ հարաբերության սկիզբ է:
5. Հաճախորդակենտրոնացում՝ սպասարկումից մինչեւ վաճառք
Տեսնել անհատականություն յուրաքանչյուր հաճախորդում: Ապրանքանիշը առավել արագ է անցնում իր կայացման բոլոր ստադիաները երբ առաջնային է հաճախորդը, նրա պահանջմունքի մաքսիմում բացահայտումը՝ որը բերում է վաճառքի ցիկլի կրճատման: Ներկայումս տեղական դաշտում բազում ընկերություններ շարժվում են հետեւյալ գաղափարով՝ «предложение-продажа-до свидания» ինչը անթույլատրելի է:
Հաճախորդակենտրոն լինելը դա այն է, երբ կենտրոնանում ես ոչ թե վաճառելու այլ պահանջմունքը հասկանալու, բացահայտելու վրա: Հաճախորդակենտրոն լինելու պարագայում փոխվում է ընկերության անձնակազմի աշխատելաոճը սպառողի հանդեպ, սրա հետ մեկտեղ CJM(Costumer Journey Map) –ի առկայությունը եւ համադրումը ընթացիկ տարում դառնում է պարտադիր պայման: Հարկ է նաեւ գիտակցել, որ միայն գինը այլևս մրցակցային առավելություն չէ, թե էլեկտրոնային թե օֆլայն առևտրի շուկայում:
6. Լոկալիզացիա
Առաջիկայում միջին ծավալի գործունեությունների համար դժվար է լինելու աշխատել բոլոր մակարդակի սպառողների հետ: Բիզնեսը իրենից ենթադրում է սպառողի պահանջմունքի բավարարում եւ հատկապես մրցակցային հագեցվածության պայմաններում խորհուրդ է տրվում ընտրել հստակ կատեգորիա: Հարկ է նշել, որ լոկալացված աշխատանքը հետագա մեծացման ամուր հիմքի հենարան է դառնում, բազմաթիվ տեղական ընկերությունների տապալման պատճառն այն է, որ չստանալով լոկալ լսարանի աջակցությունը ձգտում են դեպի գլոբալ շուկան:
Օրեցօր մեծանում է օֆլայնից օնլայն տիրույթ տեղափոխվող բիզնեսների հոսքը, դրա հետ մեկտեղ ձեւավորվում են իռացիոնալ վարքագծով վճարունակ խմբեր, որոնք փնտրում են կայուն ընկերություն, որը դետալավորված ուսումնասիրությունների հիման վրա ի վիճակի կլինի բավարարելու իրենց պահանջմունքները: Ռելեվանտ եւ հավատարիմ զանգված ձեւավորելը եւ նրանց հետ ամուր կապ ստեղծելը ընթացիկ տարում կհամարվի առավելություն:
7. Կանաչ մարքեթինգի ներդնում
Կանաչ մարքեթինգը շուկայագիտության մեջ ամրապնդվել է հատկապես վերջին տարիներին, այն նոր ուղղություն է, որը արծարծում է էկոլոգիական խնդիրները, խոսում դրանց մասին եւ որեւէ կերպ դրանց վրա ազդելով որոշակի խնդիրներ է լուծում: Հենց այսպես էլ բնապահպանական որոշակի խնդիր լուծելով բազմաթիվ ապրանքանիշներ ապահովում են ապրանքի / արտադրանքի առաջխաղացումը, դրա հետ մեկտեղ օրեցօր մեծացնելով ապրանքանիշի սպառման շուկան: Այստեղ հիմնական խաղաքարտը համարվում է այն, որ էկոլոգիական խնդիրները վերջ չունեն, օրեցօր աճում են եւ հեռու են սահմանափակումներից:
8. Պարզությունը որպես առավելություն
Սպառողը նախընտրում է պարզություն, հասանելիություն, հուսալիություն:
Բազմաթիվ պոտենիցալ հաճախորդներ այսօր նախընտրում են օգտվել այն ծառայություններից, որտեղ տիրում է մաքսիմում հարմարավետություն(UI/UX): Բազմաթիվ ինտերֆեյսներում այսօր տիրում է կառուցվածքային քաոս՝ ինչի հետեւանքով սպառողը միտված է լքելու իրեն համար անհասկանալի միջավայրը: Ընթացիկ տարում սպառողը մեծ ուշադրություն է դարձնելու usability-ությանը:
Արտադրանքի բազմաֆունկցիոնալությունը դեռ չի խոստանում մրցակցային առավելություն, արտադրանքի բաց թողումից մինչեւ այն վերջնական սպառողին հասցնելը դեռ խորը ճեղք կա, որը անհրաժեշտ է ծածկել նախավաճառքի փուլ սահմանելով: Այս փուլում անհրաժեշտ է ամեն բան պարզեցնել եւ դարձնել հասկանալի. սպառողի կողմից կատարվող հավելյալ ջանքերը անհրաժեշտ է հասցնել մինիմումի: Իզուր չէ, որ հատկապես տեխնոլոգիական բիզնեսներում ընկերությունները սպառողին պրոդուկտից պրոդուկտ են տեղափոխում համաչափորեն ադապտացումներով:
9. Մոդերնիզացիա
Մոդերնիզացիան՝ արդիականացումը, առողջ գործունեության առանցքային կետերից է, այստեղ կարեւոր է տարաբնույթ բիզնես գործընթացների ուսումնասիրումը, դրանց հնարավոր դեպքերում որոշակի գործընթացների ավտոմատացումը, ժամանակի ընթացքում անցում դեպի արտադրական նորագույն տեխնոլոգիաների, ինչի հետեւանքով էապես կփոխվի արտադրության եւ բիզնեսի սպառողին ներկայանալու որակը: Մոդերնիզացիան ենթադրում է ծախսեր, սակայն հետագա տարիների արդյունավետ աշխատանքի համար ստեղծում է ամուր հիմք: Ընթացիք տարում հարկավոր է ժամանակ և գումար հատկացնել նոր մոտեցումներ և տեխնոլոգիաներ որոնելու համար:
10. Գեյմիֆիկացիա
Վաճառք ժամանց ստեղծելով. Ինչպես ընդունված է անվանել Z – սերունդը դա (2 հազարականներից հետո ծնվածներն են)՝ նրանք առավել հետաքրքրված են ժամանցային կոնտենտով, զգայուն են երկարաժամկետ օգտագործման ապրանքների նկատմամաբ, առավել իրազեկված են: Մեծահասակաները առավել կոնսերվատիվ են իհամեմատ նոր սերունդի, ուստի բազմաթիվ նորագույն ծառայություններ հիմնականում հենց հիմնվում են 2 հազարականներից հետո ծնվածների կարծիքի վրա, քանի որ այդ տարիքը համարվում է սպառողական անցումային շեմ: Գեյմիֆիկացիայի մաս է կազմում խրախուսումները, մրցանակային ֆոնդերը, սպրինտ խաղարկություններ կազմակերպելը:
11. AR & Live տեսա-կոնտենտ video content
2021-ին ուղիղ հեռարձակումները կազմելու են ողջ համացանցի տրաֆիկի 13% -ը, Live եթերները գալիս են փոխարինելու տեսանյութերին: Live-ը սպառողի կողմից ընկալվում է որպես ավելի իրական և հավաստի ինչի հետեւանքով առաջացնում է ավելի մեծ վստահություն: Ընկերությունների համար սա հիանալի միջոց է նոր սպառողներ ներգրավելու, քանի որ ոչ մի գովազդային տեքստ և ոչ մի նկար չեն կարող փոխանցել եւ ստեղծել այն մթնոլորտը, տրամադրությունը և հույզերը, որոնք հաղորդում է ուղիղ հեռարձակումը: Live-ը բիզնեսի և սպառողների միջև հեռավորությունը նվազեցնելու հնարավորություն է:
12. Անհատականացված կոնտենտ
2020-ին ընդհանրացված գովազդները կաշխատեն առավել թույլ փոխարենը արդյունավետ կաշխատեն անհատականացված կամ թիրախավորված գովազդները ըստ ռելեւանտ խմբերի: Սմարթֆոններրի, սոցցանցերի ներթափանցելու հետ մեկտեղ մարդը կամա թե ակամա ըստ իր նախասիրությունների ձեւավորում է այն ինֆորմացիոն աղբյուրները, ինչից որ պետք է սնուցվի: Օրինակ` որեւէ բան չհավանելու դեպքում unfollow, կամ որոշակի «խոհանոցի» նկատմամբ հակումի դեպքում ուշադրության մեծացում, հետեւաբար սոցցանցերում եւ որոնողական համակարգերում անցկացրած ժամանակը ֆիքսվում է, կուտակվում դառնալով ինֆորմացիա, որն էլ ընկերությունը գովազդի կառուցումից առաջ կարող է օգտագործել ինպաստ իրեն: Անհատականացված կոնտենտի դրսեւորում է անվանական ուղարկված եւ/կամ ցուցադրված գովազդը հստակ որոշակի նույնականացումներ ունեցող սպառողներին: 2020-ին առավել դիպուկ են լինելու, եւ առավել հետագիծ են թողնելու անհատականացված գովազդները:
13. Ռետրոսպետկտիվ սպառողական հիշողություն
2020–ի թրենդային ուղղություն կհամարվի ռետրոսպեկտիվությունը՝ դա է վկայում հին, վինտաժային իրերի հանդեպ լսարանի կողմից օրեցօր մեծացող հետաքրքրվածությունը: Օրինակ սպառողական որոշակի զանգվածի մոտ ձեռք բերման միտում է նկատվել հնաոճ կահույքի, պատմություն պարունակող իրերի նկատմամբ: 20-րդ դարի կեսերին մոդայիկ համարվող հագուստի ոճաբանությունը այսօր վերաիմաստավորվում է, որոշակի խմբեր հրաժարվում են ձայնային կրիչներից պատրաստ լինելով ձեռք բերել 20-րդ դարի սարքերը, նախորդ տարում նույնիսկ թանկարժեք ռետրո մեքենաների վաճառքի էական աճ է նկատվել: Ռետրոսպեկտիվ հիշողության կրողները որպես կանոն գնողունակ եւ վճարունակ սեգմենտն է: 2020 –ի թրենդներում մոդեռնը դասականը եւ հնաոճը կգերակայի:
2020–ին գովազդը վերափոխվում է շոուի
Թրենդին հետեւելը կարեւոր է, քանի որ այն վերջնական արտադրանքի խթանման կարեւոր գործոն է: Այսօր մարդիկ ձեռք են բերում ոչ թե ժամացույց, այլ առողջ կյանքի կամ սպորտի մաս կազմող միջոց, ոչ թե հեռախոս այլ 24/7 հասանելի լինելու միջոց, ըմպում են ոչ թե պարզապես սուրճ այլ նախընտրում են Starbucks: ՈՒստի այսօր հնարավոր չէ ձեռք բերել շուկայում սպառողի հատված` զերծ մնալով համընդհանուր արժեքներին կցվելուց:
Նոր գծեր, թրենդներ ձեւավորվում են յուրաքանչյուր ուղղությունում, ինչին ժամանակին ուշադրություն դարձնելը կարող է առաջ մղել ընկերությանը երկարաժամկետ պայքարում: Հարկ է նշել, որ վերը նշված կետերը անհրաժեշտ է ադապտացնել եւ համակարգված ինտեգրել բուն մարքեթինգին:
Հոդվածն ամբողջությամբ պատրաստեց մարքեթոլոգ Արթուր Խաչատրյանը:
Վերը նշված մտքերը պատկանում են հեղինակին եւ դրանց արտատպումը, օգտագործումը առանց հեղինակի հետ համաձայնեցման խստիվ արգելվում է: