ԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿ ՓԲԸ-ն անհատական մոտեցում կցուցաբերի իր վարկառուներին
Ելնելով կորոնավիրուսի տարածմամբ պայմանավորված արտակարգ իրավիճակից և ստեղծված դժվարությունները հաճախորդների հետ միասին հաղթահարելու «ԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի սոցիալական պատասխանատվության սկզբունքներից՝ Արմսվիսբանկը տեղեկացնում է.
Ֆիզիկական անձ-վարկառուների գծով.
– Հիփոթեքային և սպառողական վարկերի գծով մինչև 2020թ-ի հունիսի 15-ը բանկի նկատմամբ վարկային պարտավորությունները չկատարելու դեպքում որևէ տույժ և տուգանք չի կիրառվելու և նշվածը պայմանագրային հարաբերությունների խախտում չի համարվելու: Տվյալ դեպքում անհրաժեշտ է, որպեսզի հաճախորդը նամակ ուղարկի հipoteq@armswissbank.am էլ.փոստին: Բանկը, դիտարկելով վարկառուների հայտերը, անհրաժեշտության դեպքում կվերանայի վարկերի մարման գրաֆիկները՝ ցուցաբերելով անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր վարկառուի նկատմամբ:
Իրավաբանական անձ-վարկառուների գծով.
– Բանկի հաճախորդ իրավաբանական անձ և անհատ ձեռնարկատերեր՝ հատկապես հյուրատնային, տուրիստական, ռեստորանային, տրանսպորտի, զվարճանքի, հանրային սննդի ոլորտի և այլ առնչվող/հարակից/փոխկապակցված ոլորտներում գործող հաճախորդներին, ովքեր կորոնավիրուսով պայմանավորված կունենան վարկային մարումները ժամանակին կատարելու խնդիրներ, Բանկը պատրաստակամ է ցուցաբերել անհատական և ճկուն մոտեցում՝ մինչև հունիսի 15-ը չմարելու դեպքում չկիրառելով տույժ տուգանքներ և տրամադրելով մարման արտոնյալ ժամանակաշրջան:
Այդ նպատակով իրավաբանական անձ և անհատ ձեռնարկատեր հաճախորդները պետք է դիմեն բանկ՝ զանգահարելով իրենց սպասարկող վարկային մասնագետներին կամ ուղարկելով վերանայման հայտ/դիմում sales.lending@armswissbank.am հասցեով:
Բանկը միաժամանակ հորդորում է եկամուտ ստացող բոլոր հաճախորդներին, հնարավորության դեպքում, իրականացնել իրենց վարկերի գծով նախատեսված վճարումները՝ ապագա մարումների բեռը թեթևացնելու նկատառումներից ելնելով:
Կապված աշխարհում և Հայաստանում վերջին օրերին կորոնավիրուսի (COVID-19) տարածման վտանգի հետ՝ Ձեր իսկ և աշխատակիցների անվտանգությունից ելնելով, կանխարգելման նպատակով խորհուրդ ենք տալիս նվազագույնի հասցնել ֆիզիկական այցելությունը Բանկ:
Գործարքները կարող եք կատարել
– Ինտերնետ-բանկ (մոբայլ բանկ) համակարգի միջոցով, անհրաժեշտության դեպքում կարող եք դիմել Բանկ ինտերնետ-բանկ համակարգի տրամադրման նպատակով, որի տրամադրումը և սպասարկումը անվճար է:
– ԹԵԼ-ՍԵԼ, ԻԶԻ ՓԵՅ կամ Իդրամ համակարգերի միջոցով, որոնց միջնորդավճարների վճարումը 19.03.2020թ-ից մինչև 15.06.2020թ.-ը կիրանակացվի բանկի կողմից:
Հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել.
Հիփոթեքային և սպառողական վարկերի հետ կապված հարցերով՝
+(374 60)757-000, +(374 11) 757-000 (ներքին՝ 124, 127, 128, 209,)
Կորպորատիվ վարկավորման հետ կապված հարցերով՝
+(374 60)757-000, +(374 11) 757-000 (ներքին՝ 191, 136, 154,)
Նախագծերի ֆինանսավորման հետ կապված հարցերով՝
+(374 60)757-000, +(374 11) 757-000 (ներքին՝ 218, 113)
Հաճախորդների ընթացիկ սպասարկման հետ կապված հարցերով՝
+(374 60)757-000, +(374 11) 757-000 (ներքին՝ 191, 187)
Ընդհանուր հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել՝
– Հաճախորդների սպասարկման դեպարտամենտի տնօրեն Գևորգ Խաչատրյանին +(374 60)757-000, +(374 11) 757-000 (ներքին՝ 200)
Բոլորին մաղթում ենք առողջություն: