ՀԴՄ ԿՏՐՈՆ ՉՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ 4615 ԱՆԳԱՄ ԿԻՐԱՌՎԵԼ Է ՏՈՒԳԱՆՔ
ՀԴՄ-ների կիրառման կանոնների խախտումների դեմ կիրառվող կոշտ վարչարարությունը Պետական եկամուտների կոմիտեի վերջին մեկուկես տարվա անփոփոխ քաղաքականությունն է: ՊԵԿ նախագահի տեղակալ Արտաշես Բեյբությանn այսօր հայտնել է, որ հսկողական աշխատանքների արդյունքում 2009 թվականի առաջին կիսամյակում ամսական կտրվածքով հայտնաբերվել է 800 խախտում: Մասնավորապես, հուլիսի 1-ի դրությամբ փաստացի արձանագրվել է 4615 խախտում, որից 2345 -ը Երեւանում, 2270 -ը` հանրապետության տարբեր մարզերում:
ՀԴՄ կանոնների խախտման դեպքերից 4181-ի դեպքում խախտումն արձանագրվել է առաջին անգամ եւ կիրառվել է օրենքով սահմանված տուգանք` 75000 եւ 150000 դրամի չափով: 2-րդ ու ավելի անգամ խախտումների թիվը կազմել է 434: Համապատասխանաբար նրանց նկատմամբ կիրառվել է 150 000, 300 000 դրամի տուգանք եւ գործունեության կասեցում 5 ու 10 օրով: Նշված ժամանակահատվածում ստուգման արդյունքներով այդ տնտեսվարող սուբյետների գործունեությունը ներկայացվել է կասեցման, որից`հունվար ամսին` 20, որից 1-ը` 10 օրով, փետրվարին 68, որից 6-ը` 10 օրով, մարտին 158, որից 16-ը` 10 օրով, ապրիլին` 36, որից 5-ը 10 օրով, մայիսին` 46, որից 5-ը 10 օրով, հունիսին` 90, որից 7-ը 10 օրով:
Փաստացի արձանագրված խախտումներով գրանցվել է 37 մլն 0850.0 հազ. դրամի տուգանք:
Հսկողությունն իրականացվում է տնտեսության բոլոր ոլորտներում եւ ըստ կասեցումների վիճակագրության, դրանց 80%-ն արձանագրվել է մանրածախ առեւտրի, 5,5%-ը` հանրային սննդի օբյեկտներում, 4%-ը` բենզալցակայաններում, 2,5% -ը` դեղատներում, վարսավիրանոցներում, հյուրանոցներում եւ սպասարկման տարբեր օբյեկտներում: Ընդհուպ, կասեցվել է մեկ խաղատան գործունեություն:
Հարկային հսկողության, հաշվառման ուժեղացման արդյունքում, չնայած տնտեսական ճգնաժամի բացասական ազդեցությանն, անցած տարվա համեմատ արձանագրվել է 20 մլրդ դրամի ֆիսկալ շրջանառության աճ: Հսկողական աշխատանքները զուգորդվում են նաեւ հասարակությանը խրախուսող տարատեսակ միջոցառումների կազմակերպմամբ: Վիճակահանության արդյունքում արձանագրվող շահումներից բացի, հուլիսի 1-ից կտրոնների որոշակի խմբաքանակների համար գումար են ստանում նաեւ չշահած քաղաքացիները: Ըստ Ա.Բեյբությանի, այս գործընթացն ավելի է զարգանալու է եւ հրապակային սակարկությունների միջոցով տնտեսվարողները հնարավորություն կունենան ՀԴՄ ժապավենների դարձերեսին տեղադրել իրենց կազմակերպությունների լոգոները: Միլիոնավոր կտրոնների վրա դրանց հայտնվելը, Բեյբությանի բնորոշմամբ, յուարհատուկ եւ արդյունավետ գովազ կարող է լինել, իսկ դրա համար վճարվող գումարները կուղղվեն բոնուսային ֆոնդի մեծացմանը: