Բանկինգն ապագայում. Վճարումներ և տեխնոլոգիական միտումներ
Բանկային միտումներին հետևելը դժվար է, հատկապես կոշտ մրցակցության և անընդհատ զարգացող դինամիկայի պայմաններում։ Եկեք՝ ուսումնասիրենք հիմնական միտումները, որոնք բանկերը պետք է հաշվի առնեն՝ առաջադիմելու և ֆինտեխ զեղծարարությունների պատճառով հաճախորդների կորստից խուսափելու համար:
Անհպում վճարումներ
Համաճարակը զգալիորեն արագացրել է անհպում վճարումների լուծումների ընդունումը։ Աֆրիկայում սպառողներն ավելի ու ավելի են հակված առօրյա գործարքների համար անհպում վճարումներ կիրառել, ինչը դրականորեն ազդում է վաճառքի կետի (POS) տերմինալի օգտագործման վրա: Այս առիթով, Traderoot-ի տնօրեն Դենիել Թեմփլմենը ակնկալում է անհպում վճարումների տասնապատիկ աճ:
P2P վճարումներ
Peer-to-peer (P2P) վճարումները համաշխարհային ճանաչում են ձեռք բերում, քանի որ սպառողները ֆիզիկական մեթոդներից անցնում են թվային այլընտրանքների: Համաճարակը արագացրեց այս միտումը նույնպես, և ակնկալվում է, որ այն կշարունակվի հետհամաճարակային ժամանակաշրջանում․ 2030թ․ կանխատեսվում է, որ P2P վճարումների համաշխարհային շուկան կհասնի 9 տրլն դոլարի:
Բաց բանկինգ
Բաց բանկային գործունեությունը մեծ թափ է հավաքել՝ պայմանավորված բանկերի նկատմամբ սպառողների պահանջարկով, ինչը հեշտացնում է նրանց կյանքը: Այս միտումը հանգեցրեց առաջադեմ տեխնոլոգիաների զարգացմանը, ինչը հանգեցնում է ծախսերի կրճատման և հաճախորդների ավելի անհատականացված փորձի:
«Որպեսզի ոլորտի առաջատարները մնան մրցունակ, նրանք պետք է ընդլայնեն իրենց ծառայությունների առաջարկները, և բաց բանկային գործունեությունը հեշտացնում է դա», – հայտարարել է Թեմփլմենը:
Քարտի վերահսկում
Քարտի կառավարումը, որը թույլ է տալիս օգտատերերին վերահսկել, թե ինչպես, երբ և որտեղ են օգտագործվում իրենց դեբետային կամ վարկային քարտերը, դարձել են բավականին պահանջված: Օգտագործողները կարող են ակտիվացնել կամ դեակտիվացնել իրենց քարտերը, սահմանել ծախսերի սահմանաչափեր և սահմանափակել միջազգային գործարքները՝ ապահովելով անհատականացված փորձ և նպաստելով խարդախության նվազեցմանը:
«Սպիտակ արկղ» խարդախության մոնիտորինգ
Առցանց բանկային համակարգի աճը դրդեց վարքագծային վերլուծության ընդունմանը: «Սպիտակ արկղ» արհեստական բանականության վրա հիմնված խարդախության կանխարգելման տեխնոլոգիան նույնականացնում և կանխում է խարդախության բարդ սցենարները՝ վերլուծելով օգտատերերի գործողություններն ու վարքագիծը կայքերում: Այս տեխնոլոգիան ներուժ ունի խնայելու խարդախության պատճառով կորցրած միլիոնավոր դոլարներ և ռեսուրսներ։
Քանի որ բանկային լանդշաֆտները զարգանում են, առաջ մնալը պահանջում է փոխակերպվող միտումների ընդունում: Առաջնահերթություն տալով նորարարություններին անհպում լուծումների, P2P հարմարավետության, բանկային բաց շրջանակների, առաջադեմ քարտերի վերահսկման և խարդախության առաջնահերթ կանխարգելման ոլորտում՝ բանկերը կարող են ոչ միայն պահպանել հաճախորդներին, այլև զարգանալ ֆինտեխ զեղծարարությունների պայմաններում: Ապագան պահանջում է ճկունություն և հեռատեսություն, և այս միտումները ճանապարհ են հարթում բանկերի համար դեպի ապահով, հաճախորդակենտրոն ֆինանսների նոր դարաշրջան:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։