Մինչև 2028 թվականը իրական ժամանակում վճարումների ծավալները կհասնեն 575 միլիարդի
Իրական ժամանակում գործարքները շարունակում են թափ հավաքել ամբողջ աշխարհում, և վճարումների փորձագետները նշում են, որ ոլորտը հասել է կայուն աճի:
Վերջերս հրապարակված զեկույցի համաձայն ՝ 2023 թվականին աշխարհում իրական ժամանակում իրականացվել է ավելի քան 266 միլիարդ գործարք: Դա 42%-ով ավելի է, քան նախորդ տարի ։ Փորձագետները դա կապում են նոր շուկաների առաջացման և այնպիսի առաջնորդների ընդլայնման հետ, ինչպիսիք են Հնդկաստանը, Բրազիլիան, Նիգերիան և Ինդոնեզիան: Այսպես, Հնդկաստանին բաժին է ընկնում 2023 թվականին աշխարհում իրական ժամանակում կատարված բոլոր գործարքների գրեթե կեսը ՝ ավելի քան 129 միլիարդ։
Փորձագետները կանխատեսում են, որ մինչև 2028 թվականը իրական ժամանակում գործարքների համաշխարհային ծավալը կհասնի ավելի քան 575 միլիարդի: Աճի տեմպը կկազմի տարեկան 17 %: Ակնկալվում է, որ այս պահին իրական ժամանակում վճարումները կկազմեն աշխարհի բոլոր էլեկտրոնային վճարումների ավելի քան 27% – ը:
Իրական ժամանակի գործարքները բանկային ոլորտում
Որոշ բանկեր հետ են մնում իրական ժամանակում վճարումների պահանջարկը բավարարելուց, հատկապես ԱՄՆ-ում: Բանկային 300 բարձրաստիճան պաշտոնյաների շրջանում վերջերս անցկացված հարցումը ցույց է տվել, որ ԱՄՆ բանկերի երկու երրորդը միացած չէ RTP® ցանցին կամ FedNow® ծառայությանը: Սա այն դեպքում, երբ կորպորատիվ բանկիրների մոտ 63%-ը, ինչպես նաև բոլոր բանկիրների 53%-ը հայտնում են, որ իրենց կորպորատիվ հաճախորդների կողմից ակնթարթային վճարումների զգալի մեծ պահանջարկ կա: Այնուամենայնիվ, բանկերը, կարծես թե, չեն ցանկանում լուծել սեփական ակնթարթային վճարման խնդիրները: Հարցումը ցույց է տալիս, որ այնպիսի ծառայություններ, ինչպիսիք են Zelle-ն, Venmo-ն, Cash App-ը և PayPal-ը, նվազեցրել են ԱՄՆ բանկերի հետաքրքրությունը սեփական լուծումներ մշակելու հարցում: Հարցվածների 50 տոկոսը նշում է հետաքրքրության զգալի անկում:
Չնայած որոշ ուսումնասիրություններ ցույց են տալիս, որ ամերիկյան որոշ բանկերի ոգևորությունը իրական ժամանակում գործարքների լուծումներ մշակելու հարցում թուլանում է, երկրի ամենամեծ բանկը ՝ JPMorgan Chase & Co-ն, օգտվում է հնարավորությունից և մեծ ներդրումներ է կատարում այս ոլորտում, հայտնում է Reuters-ը: Համաշխարհային վճարային հսկան վերջերս ներկայացրել է փորձնական նոր ծառայություն, որը կոչվում է Request for Pay։ Այս նախաձեռնությունը թույլ կտա կորպորատիվ հաճախորդներին վճարման հարցումներ ուղարկել բանկի մոտ 60 միլիոն մանրածախ հաճախորդների ՝ հավելվածի կամ կայքի միջոցով: Դա թույլ կտա ընկերություններին կրճատել վճարումներ ստանալու ժամանակը և ծախսերը: JPMorgan-ի իրական ժամանակի վճարումների գլոբալ ղեկավար Սայրուս Բհաթավալլան ասել է, որ նոր թվային վճարային արտադրանքը մի քանի նախաձեռնություններից մեկն է, որը բանկը մշակում է իրական ժամանակում իր առաջարկները բարելավելու համար: Ներկայումս բանկը մշակում է ամսական 12 միլիոն գործարք RTP ցանցի միջոցով:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։