Ճապոնիայում զբոսաշրջության աճը խնդիր է դարձել քարտային վճարումներ մշակող ընկերությունների համար
Ճապոնիայում օտարերկրյա զբոսաշրջիկների թվի աճը մեծացնում է ճնշումը ճապոնական ընկերությունների վրա, որոնք մշակում են արտասահմանյան քարտերով վճարումների իրականացման նախագծեր: Nikkei թերթը հայտնում է, որ այդպիսի ընկերությունները մեծ վնաս են կրել:
Խնդիրն այն է, որ նման ընկերությունները պետք է արտասահմանյան քարտ թողարկողին վճարեն գործարքի ծավալի 1.8%-ը, ևս 0.8%-ը միջազգային Visa կամ Mastercard ապրանքանիշին: Հաշվի առնելով 1.9% վճարումների վերամշակման եկամուտը, որը նրանք ստանում են Ճապոնիայի վաճառակետերից, ինչպիսիք են խանութները և հյուրանոցները, կորուստը կազմում է մոտ 0.7%:
Զբոսաշրջիկների կողմից կատարված մեծ թվով գործարքների պատճառով ճապոնական ընկերությունների վնասները մինչև տարեվերջ կարող են կազմել մոտ 30 միլիարդ իեն (205 միլիոն դոլար):
Արդյունքում, այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք են Sumitomo Mitsui Card-ը և Mitsubishi UFJ Nicos-ը, որոնք թողարկում են քարտեր և շահագործում վճարային ցանցեր, քննարկում են միջնորդավճարները բարձրացնելու հնարավորությունը՝ արտասահմանյան կրեդիտ քարտերով վճարումներ կատարելիս: