Ամիօ բանկը հրապարակում է հաճախորդների գոհունակության ցուցանիշը` CSI-ը
Ամիօ բանկը հրապարակում է հաճախորդների գոհունակության ցուցանիշը` CSI-ը
Ամիօ բանկը, իր գործունեության 2 տարին ամփոփելու շրջանակում, հրապարակում է հաճախորդների գոհունակության ցուցանիշը՝ CSI (Customer Satisfaction Index):
CSI-ը թույլ է տալիս ոչ միայն գնահատել առանձին ծառայությունների արդյունավետությունը, այլև ձևավորել ամբողջական պատկեր բանկի և հաճախորդի միջև հարաբերությունների մասին։
Այս ցուցանիշը ձևավորվում է մի քանի կարևոր չափորոշիչների հիման վրա՝
- սպասարկման որակ և արագություն,
- գնային քաղաքականություն,
- սպասելիքների իրականացում, և մի շարք այլ գործոններ։
Ամիօ բանկի CSI ցուցանիշը տատանվում է 8.59-ից 8.62-ի միջակայքում (10 բալային համակարգ), ինչը վկայում է բանկի ծառայությունների նկատմամբ հաճախորդների կայուն գոհունակության և վստահության մասին։
Բանկի նպատակն է կառուցել երկարաժամկետ և կայուն հարաբերություններ իր հաճախորդների և հասարակության հետ։ Ուստի Ամիօն շնորհակալություն է հայտնում իր հաճախորդներին շարունակական հետադարձ կապի համար և հորդորում կիսվել բանկի ծառայությունների և սպասարկման հետ կապված իրենց մտահոգություններով և առաջարկներով։
Բանկի հետ ընկերացեք սոցիալական ցանցերում՝ Facebook, Instagram, LinkedIn։
Դարձեք Ամիօ բանկի հաճախորդը և ստացեք 5% քեշբեք ամեն ամիս։ Առաջարկի մանրամասները՝ այստեղ։
Բանկը վերահսկվում է ՀՀ ԿԲ կողմից։
