Պաշտոնական

USD BUY - 392.50+0.00 USD SELL - 396.00+0.00
EUR BUY - 411.00-1.00 EUR SELL - 415.00-1.00
OIL:  BRENT - 74.43-2.64 WTI - 70.25-3.04
COMEX:  GOLD - 2949.60+0.15 SILVER - 32.83-1.44
COMEX:  PLATINUM - 986.90-0.35
LME:  ALUMINIUM - 2688.00-1.45 COPPER - 9559.00-0.05
LME:  NICKEL - 15517.00-0.94 TIN - 33677.00+0.84
LME:  LEAD - 2008.50+0.80 ZINC - 2928.00+0.33
FOREX:  USD/JPY - 149.29-0.59 EUR/GBP - 1.0458-0.44
FOREX:  EUR/USD - 1.0458-0.44 GBP/USD - 1.263-0.29
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43428.02-1.69 NASDAQ - 19524.01-2.20
STOCKS US: S&P 500 - 6013.13-1.71
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38776.94+0.26 TOPIX - 2736.53+0.07
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23477.92+3.99 SSEC - 3379.11+0.85
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8659.37-0.04 CAC40 - 8154.51+0.39
STOCKS EUR:  DAX - 22287.56-0.12
21/02/2025  CBA:  USD - 394.41-0.90 GBP - 498.77+0.09
21/02/2025  CBA:  EURO - 412.67-0.15
21/02/2025  CBA:  GOLD - 37180.00-146.00 SILVER - 419.22+0.95
Կառավարությունը հավանություն է տվել նոր ընտրական օրենսգրքին
03/03/2016 16:10
Կիսվել

Կառավարությունը հավանություն է տվել նոր ընտրական օրենսգրքին

Այսօր տեղի է ունեցել ՀՀ կառավարության հերթական նիստը, որը վարել է ՀՀ վարչապետ Հովիկ Աբրահամյանը: Նախքան օրակարգային հարցերի քննարկմանն անցնելը վարչապետը շնորհավորել է էներգետիկայի և բնական պաշարների նորանշանակ նախարար Լևոն Յոլյանին և մաղթել բեղմնավոր աշխատանք:

Կառավարությունը հավանություն է տվել «ՀՀ ընտրական օրենսգրքին» և մի շարք այլ օրենքներում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթին: Ինչպես նշել է կառավարության աշխատակազմի ղեկավար-նախարար Դավիթ Հարությունյանը, Ընտրական նոր օրենսգրքի հենքը Սահմանադրական փոփոխություններն են. «Փետրվարի 10-ին ՀՀ Նախագահն իր կարգադրությամբ սահմանեց այն ժամկետները, որոնց ընթացքում պետք է մշակվեն այն օրենքների նախագծերը, որոնք բխում են Սահմանադրությունից: Այս փաթեթի համար ժամկետ էր սահմանվել մարտի 1-ը, ինչը նշանակում էր, որ մենք ունեինք ընդամենը 13 աշխատանքային օր՝ մշակելու այս փաթեթը: Մենք մշակել ենք այն, ճիշտ է, քանի որ մարտի 1-ին կառավարության նիստ չի եղել և նպատակահարմար չէր գումարել արտահերթ նիստ, այն ներկայացնում ենք այսօր: Պետք է նշեմ, որ շատ լարված է աշխատել աշխատանքային խումբը, և մենք ունեինք երկընտրանք, երբ նախագահը ժամկետները սահմանում էր: Առաջին՝ հիմնական ժամանակը քննարկումների համար տրամադրել հենց կառավարությանը, որպեսզի կառավարությունը կազմակերպի ակտիվ քաղաքական քննարկումներ և ձևավորի վերջնականին մոտ փաթեթը՝ նախքան Ազգային ժողով ուղարկելը, և երկրորդ տարբերակը՝ հիմնական շեշտադրումը կատարել Ազգային ժողովում քաղաքական քննարկումների համար: Եվ ես կարծում եմ՝ այս ամենը պայմանավորված էր այն հանգամանքով, որ Սահմանադրությունն ինքնին նախատեսել է վերջնաժամկետ այս փաթեթի ընդունման համար՝ 2016թ. հունիսի 1-ը: Կարծում եմ՝ որոշումը շատ ճիշտ էր կայացված, որ այս նախագծի հիմնական քննարկումների բեռը պետք է տեղափոխվի քաղաքական դաշտ՝ մի այնպիսի մարմին, որտեղ քաղաքական ողջ ներկապնակն է ներկայացված, այլ ոչ թե կառավարություն: Եվ այդ իսկ պատճառով է կառավարությանը սահմանվել այդքան սեղմ ժամկետ և արդեն, ինչպես նշեցի, քննարկումների հիմնական բեռը տեղափոխել Ազգային ժողով: Այսպիսով, եթե այսօր մենք հավանության արժանացնենք այս փաթեթըը, կազդարարենք այս փաթեթի հանրային քննարկումների սկիզբը, որոնք տեղի կունենան ԱԺ-ում, բնականաբար, կառավարության և այս նախագծերի փաթեթը մշակած աշխատանքային խմբի ակտիվ ներգրավմամբ:

Մեկ անգամ ևս նշեմ. սա ընդամենը հենք է, որը հնարավորություն է տալիս սկսել հանրային քննարկումները: Մեր կարծիքով՝ բավարար հենք է: Իհարկե, պետք է նշեմ, որ ներկայացվող նախագիծը տարբերվում է Վենետիկի հանձնաժողով ներկայացված նախագծից, բայց, բնականաբար, հաշվի առնելով ժամկետի սղությունը, որ հունիսի 1-ին պետք է այս նախագիծն ընդունված լինի, մենք կարծում ենք, որ այս աշխատանքները պետք է իրականացնենք զուգահեռ: Մարտի կեսերին սպասվում է փորձագետների առաջին այցը և, բնականաբար, նրանց կներկայացնենք, թե ինչ փոփոխություններ ենք կատարել նախագիծն իրենց ուղարկելուց հետո: Ես կարծում եմ՝ մենք կկատարենք նաև մեր աշխատանքի երկրորդ մասը՝ անընդհատ զուգահեռ աշխատելով և ներկայացնելով հանրությանը: Այս պահից սկսած մենք հանրությանը ներկայացնելու ենք ոչ միայն նախագիծը, այլև համեմատական տեսքով աշխատանքային խմբի բոլոր առաջարկությունները»,-մասնավորապես, նշել է Դավիթ Հարությունյանը: Նա վստահեցրել է նաև, որ չի լինելու որևէ առաջարկություն, որն ուշադրության չի արժանանալու:

Ըստ հիմնավորման՝ ՀՀ ընտրական նոր օրենսգրքի ընդունման անհրաժեշտությունն ուղղակիորեն բխում է նաև ՀՀ Սահմանադրության 210-րդ հոդվածի պահանջներից, համաձայն որոնց` Ընտրական օրենսգիրքը պետք է համապատասխանեցվի ՀՀ Սահմանադրությանը և ուժի մեջ մտնի 2016թ. հունիսի 1-ից:

ՀՀ ընտրական նոր օրենսգրքի նախագծի հիմնական նպատակն է լուծում տալ այն հարցերին, որոնք ծագելու են համապետական ընտրությունների նախապատրաստման, կազմակերպման, անցկացման և ամփոփման փուլերում: Միևնույն ժամանակ նախագծում հաշվի են առնվել համապետական ընտրությունների վերաբերյալ դիտորդական առաքելություն իրականացրած ԵԱՀԿ/ԺՀՄԻԳ-ի վերջնական զեկույցներում ներկայացված առաջարկությունները, հանձնարարականները, ինչպես նաև համապետական ընտրությունների արդյունքներով ՀՀ սահմանադրական դատարանի որոշումներով արտահայտված իրավական դիրքորոշումները` ուղղված Ընտրական օրենսգրքի բարելավմանը, ինչպես նաև համապետական ընտրությունների վերաբերյալ ԿԸՀ հաղորդագրությամբ ներկայացված առաջարկությունները: Ներկայացված նախագծում իրացվել են նաև ընտրությունների ժամանակ դիտորդական առաքելություն իրականացրած տեղական հասարակական կազմակերպությունների մի շարք առաջարկություններ:

21/02/2025
դրամ
Դոլար (USD)
394.41
-0.90
Եվրո (EUR)
412.67
-0.15
Ռուբլի (RUR)
4.46
-0.01
Լարի (GEL)
140.79
+0.11
37180.00
-146.00
Արծաթ
419.22
+0.95