Պաշտոնական

USD BUY - 391.50-0.50 USD SELL - 395.50-0.50
EUR BUY - 421.00-1.00 EUR SELL - 429.00-1.00
OIL:  BRENT - 86.30+0.96 WTI - 81.71+0.90
COMEX:  GOLD - 2215.40+0.78 SILVER - 24.80+0.94
COMEX:  PLATINUM - 912.00-0.55
LME:  ALUMINIUM - 2287.00-1.38 COPPER - 8806.00-0.59
LME:  NICKEL - 16560.00-3.19 TIN - 27375.00-0.99
LME:  LEAD - 2005.00-1.28 ZINC - 2416.00-2.74
FOREX:  USD/JPY - 151.36-0.20 EUR/GBP - 1.082-0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.082-0.06 GBP/USD - 1.2627+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1129.95+1.23
STOCKS US: DOW JONES - 39760.08+1.22 NASDAQ - 16399.52+0.51
STOCKS US: S&P 500 - 5248.49+0.86
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 40762.73+0.90 TOPIX - 2799.28+0.66
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 16392.84-1.36 SSEC - 2993.14-1.26
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7931.98+0.01 CAC40 - 8204.81+0.25
STOCKS EUR:  DAX - 18477.09+0.50
27/03/2024  CBA:  USD - 394.71-0.97 GBP - 498.56-2.21
27/03/2024  CBA:  EURO - 427.55-1.96
27/03/2024  CBA:  GOLD - 27662.14-28.54 SILVER - 315.03+1.26
Աշոտ Հակոբյան․ Լարսի անցակետի կուտակումներում քաղաքական խնդիր չկա
04/09/2018 17:11
Կիսվել

Աշոտ Հակոբյան․ Լարսի անցակետի կուտակումներում քաղաքական խնդիր չկա

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Աշոտ Հակոբյանը վստահեցնում է՝ Լարսի անցակետի կուտակումներում քաղաքական խնդիր չկա: Հերթում հայաստանցի վարորդները 25 տոկոսն են ընդամենը, մեծ մասը՝ ռուսաստանցիները:

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ նախարար Աշոտ Հակոբյանն այս մասին ասաց լրագրողների հետ հանդիպմանը՝ ամփոփելով պաշտոնավարման 100 օրը:

«Կուտակումների օրերին՝ ծիրանի արտահանման ժամանակ եղել ենք Վրաստանում: Իմացել ենք, որ այնտեղ են նաև ՌԴ տրանսպորտի նախարարության, մաքսային և սահմանապահ մարմինների ներկայացուցիչները, որպեսզի կարողանան համատեղ ինժեներական լուծումներ գտնել Լարսի անցակետն ընդլայնելու համար։ Հերթերը վերաբերում են ոչ միայն հայաստանցի վարորդներին, այլ բոլորին: Դրանց մեջ հայերի չափաբաժինը կազմում է մոտ 25 տոկոս: Մեծամասամբ հերթում լինում են հենց ռուսները: Ոչ մի քաղաքական ենթատեքստ չկա, մենք համոզվել ենք դրանում այդ ժամանակ»,- վստահեցրեց նախարարը:

Նրա խոսքով՝ մեր աշխարհագրական դիրքն այնպիսին է, որ անսահմանափակ թվով անցակետեր չեն կարող կառուցվել: Դա մեր միակ ճանապարհն է: «Երբ Լարսի ճանապարհը կառուցվել է, չեն հաշվարկել, որ երրորդ երկրից՝ Թուրքիայից Վրաստանով կգնան դեպի Ռուսաստան, և որ Բաթումը կդառնա զբոսաշրջային մեծ կենտրոն: Իսկ այլընտրանքը՝ միայն բեռնափոխադրումների համար, Հարավային Օսիայի հատվածն է»,- նշեց Հակոբյանը:

 Ներկայում բանակցություններ են ընթանում ռուսաստանյան, վրացական կողմերի և շվեյցարական SGS ընկերության միջև, որպեսզի կազմակերպությունը կարողանա միջանկյալ այդ հատվածում կատարի մեր բեռնափոխադրումները:

27/03/2024
դրամ
Դոլար (USD)
394.71
-0.97
Եվրո (EUR)
427.55
-1.96
Ռուբլի (RUR)
4.27
+0.00
Լարի (GEL)
146.05
-0.51
27662.14
-28.54
Արծաթ
315.03
+1.26