Պաշտոնական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00+0.00
EUR BUY - 443.00+0.00 EUR SELL - 449.00+0.00
OIL:  BRENT - 66.59+0.26 WTI - 63.35-0.77
COMEX:  GOLD - 3458.20-0.88 SILVER - 38.51+0.05
COMEX:  PLATINUM - 1341.50-1.67
LME:  ALUMINIUM - 2609.00+1.81 COPPER - 9762.00+1.28
LME:  NICKEL - 15156.00+0.88 TIN - 33624.00+1.11
LME:  LEAD - 2007.50+1.72 ZINC - 2827.00+2.50
FOREX:  USD/JPY - 147.72+0.38 EUR/GBP - 1.1639-0.18
FOREX:  EUR/USD - 1.1639-0.18 GBP/USD - 1.3449+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1154.84+1.17
STOCKS US: DOW JONES - 44175.61+0.47 NASDAQ - 21450.02+0.98
STOCKS US: S&P 500 - 6389.45+0.78
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41820.48+1.85 TOPIX - 3024.21+1.21
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24858.82-0.89 SSEC - 3635.13-0.12
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9095.73-0.06 CAC40 - 7743.00+0.44
STOCKS EUR:  DAX - 24162.86-0.12
08/08/2025  CBA:  USD - 383.59-0.06 GBP - 515.62+1.03
08/08/2025  CBA:  EURO - 446.35-1.41
08/08/2025  CBA:  GOLD - 41731+139 SILVER - 473.27+7.33
Հարավկովկասյան երկաթուղին տարին ամփոփում է ուղևորափոխադրումների և բեռնահոսքի աճով
28/12/2018 12:47
Կիսվել

Հարավկովկասյան երկաթուղին տարին ամփոփում է ուղևորափոխադրումների և բեռնահոսքի աճով

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկոն դեկտեմբերի 28-ին կայացած խորհրդակցության ընթացքում ամփոփեց 2018 թվականի աշխատանքի արդյունքները: Ինչպես նշեց տնօրենը, տարին հատկանշական էր երկաթուղու համար՝ Ընկերությունը տոնեց Հայաստանում իր գործունեության 10-ամյակը:  

Վիճակագրական տվյալների համաձայն, 2018 թվականին պահպանվեց փոխադրումների աճի դրական դինամիկան: Երկաթուղային բեռնափոխադրումների ծավալը նախորդ տարվա շեմը գերազանցեց 9,2%-ով, իսկ նետտո բեռնաշրջանառությունը՝ 5,1%-ով:

Երկաթուղային ճանապարհով արտահանման աճը կազմեց 16,7%, բեռնափոխադրումները տեղական հաղորդակցությունում ավելացել են 19,8%-ով: Նվազել է միայն երկաթուղային ներմուծումը՝ 13%-ով: 

Աճ է գրանցվել նաև գնացքի միջին քաշի, լոկոմոտիվի միջին օրական արտադրողականության և վազքի, տեղամասային և տեխնիկական արագությունների գծով:

Տարվա արդյունքներով արձանագրվել է ներհանրապետական էլեկտրագնացքների և միջազգային գնացքների չվացուցակների կատարելագործումը: Սերգեյ Վալկոն նշեց, որ երկաթուղին սպասարկել է 13 210 գնացք, որից 13 048-ը՝ ըստ չվացուցակի: Երկաթուղու տնօրենը հատուկ ընդգծեց 600-ով՝ մինչև 8 744, բեռնատար գնացքների թվի աճը:

– Այս տարի մենք շահագործման հանձնեցինք նոր ԷՊ2Դ էլեկտրագնացքը, որն այժմ էքսպրեսի ձևաչափով աշխատում է Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղում: Գնացքը յուրահատուկ է՝ այն կառուցվել է հատուկ Հայաստանի կարիքների համար, – ասաց Սերգեյ Վալկոն:

Ընկերության ղեկավարը հատուկ կարևորեց անվտանգության հարցը, նշելով, որ 2018 թվականին գծի գնահատականը բարելավվել է 7 կետով՝ կազմելով 74 միավոր:

Շարունակվել է նաև գծի առողջացումն ու վերանորոգումը, կոճերի տեղադրումը: Տարվա ընթացքում կապիտալ վերանորոգվել է 10,8 կմ գիծ, նախագծային-կանխարգելիչ ուղղում անցել 100 կմ գիծ, տեղադրվել է 30,5 հազար կոճ, որից 6,1 հազարը՝ նոր փայտե և 20,1 հազար՝ նոր երկաթբետոնե: Շարունակվում է էլեկտրաֆիկացման և էներգամատակարարման, ինչպես նաև կապի և հեռամեխանիկայի տնտեսությունների արդիականացումը: 

Ուղևորափոխադրումների ոլորտի վերաբերյալ Սերգեյ Վալկոն հայտնեց, որ 2018 թվականին փոխադրվել է 384 հազար ուղևոր, ինչը 4,9%-ով գերազանցում է 2017 թվականի ցուցանիշը: Ընդ որում, աճը միջազգային հաղորդակցությունում կազմել է 6,9%, իսկ տեղականում՝ 4,5%:

– Ուզում եմ շնարհակալությունս հայտնել երկաթուղու անձնակազմին: Այս տարվա աշխատանքը բավականին ծավալուն էր, նույնը կլինի 2019-ին: Երկաթուղու կայուն աշխատանքը կախված է մեզանից յուրաքանչյուրից: Հատուկ շնորհակալություն մեր վետերաններին ու երիտասարդներին: Այս տարի մենք շարունակեցինք աշխատանքը վետերանների հետ և վերանորոգեցինք երկաթուղում 40 տարվա աշխատանքային փորձ ունեցող վետերան Արփիկ Թադևոսյանի բնակարանը, որը երկաթուղում աշխատանքի էր ընդունվել 16 տարեկանում՝ Հայրենական Մեծ պատերազմի տարիներին: Մենք նաև վերանորոգեցինք Սանահինի մանկապարտեզի նոր մասնաշենքը, շարունակեցինք օժանդակել Ֆիոլետովո գյուղի դպրոցին:

Շնորհավորում եմ բոլոր երկաթուղայինների գալիք Նոր տարին և Սուրբ Ծնունդը: Մաղթում եմ առողջություն, երջանկություն, ընտանեկան բարեկեցություն և խաղաղություն: Շնորհակալություն լավ աշխատանքի համար, – ասաց ՀԿԵ-ի ղեկավարը:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

08/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.59
-0.06
Եվրո (EUR)
446.35
-1.41
Ռուբլի (RUR)
4.7985
-0.0128
Լարի (GEL)
142.2
+0
41731
+139
Արծաթ
473.27
+7.33