Պաշտոնական

USD BUY - 385.00-1.00 USD SELL - 388.00+0.00
EUR BUY - 430.00-1.00 EUR SELL - 438.00+1.00
OIL:  BRENT - 64.68-2.43 WTI - 61.79-2.46
COMEX:  GOLD - 3153.10-2.44 SILVER - 31.99-2.44
COMEX:  PLATINUM - 976.50-1.41
LME:  ALUMINIUM - 2528.50+1.96 COPPER - 9606.50+0.90
LME:  NICKEL - 15871.00+1.51 TIN - 32814.00+0.74
LME:  LEAD - 1996.50+0.96 ZINC - 2765.00+3.17
FOREX:  USD/JPY - 146.02-0.70 EUR/GBP - 1.1195+0.03
FOREX:  EUR/USD - 1.1195+0.03 GBP/USD - 1.3278-0.20
STOCKS RUS:  RTSI - 1148.28+0.02
STOCKS US: DOW JONES - 42051.06-0.21 NASDAQ - 19146.81+0.72
STOCKS US: S&P 500 - 5892.58+0.10
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37755.51-0.98 TOPIX - 2738.96-0.88
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23453.16-0.79 SSEC - 3380.82-0.68
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8585.01-0.21 CAC40 - 7836.79-0.47
STOCKS EUR:  DAX - 23527.01-0.47
15/05/2025  CBA:  USD - 386.94-1.05 GBP - 514.17-3.64
15/05/2025  CBA:  EURO - 433.30-2.34
15/05/2025  CBA:  GOLD - 39709.00-557.00 SILVER - 409.10-2.30
Հարավկովկասյան երկաթուղին տարին ամփոփում է ուղևորափոխադրումների և բեռնահոսքի աճով
28/12/2018 12:47
Կիսվել

Հարավկովկասյան երկաթուղին տարին ամփոփում է ուղևորափոխադրումների և բեռնահոսքի աճով

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկոն դեկտեմբերի 28-ին կայացած խորհրդակցության ընթացքում ամփոփեց 2018 թվականի աշխատանքի արդյունքները: Ինչպես նշեց տնօրենը, տարին հատկանշական էր երկաթուղու համար՝ Ընկերությունը տոնեց Հայաստանում իր գործունեության 10-ամյակը:  

Վիճակագրական տվյալների համաձայն, 2018 թվականին պահպանվեց փոխադրումների աճի դրական դինամիկան: Երկաթուղային բեռնափոխադրումների ծավալը նախորդ տարվա շեմը գերազանցեց 9,2%-ով, իսկ նետտո բեռնաշրջանառությունը՝ 5,1%-ով:

Երկաթուղային ճանապարհով արտահանման աճը կազմեց 16,7%, բեռնափոխադրումները տեղական հաղորդակցությունում ավելացել են 19,8%-ով: Նվազել է միայն երկաթուղային ներմուծումը՝ 13%-ով: 

Աճ է գրանցվել նաև գնացքի միջին քաշի, լոկոմոտիվի միջին օրական արտադրողականության և վազքի, տեղամասային և տեխնիկական արագությունների գծով:

Տարվա արդյունքներով արձանագրվել է ներհանրապետական էլեկտրագնացքների և միջազգային գնացքների չվացուցակների կատարելագործումը: Սերգեյ Վալկոն նշեց, որ երկաթուղին սպասարկել է 13 210 գնացք, որից 13 048-ը՝ ըստ չվացուցակի: Երկաթուղու տնօրենը հատուկ ընդգծեց 600-ով՝ մինչև 8 744, բեռնատար գնացքների թվի աճը:

– Այս տարի մենք շահագործման հանձնեցինք նոր ԷՊ2Դ էլեկտրագնացքը, որն այժմ էքսպրեսի ձևաչափով աշխատում է Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղում: Գնացքը յուրահատուկ է՝ այն կառուցվել է հատուկ Հայաստանի կարիքների համար, – ասաց Սերգեյ Վալկոն:

Ընկերության ղեկավարը հատուկ կարևորեց անվտանգության հարցը, նշելով, որ 2018 թվականին գծի գնահատականը բարելավվել է 7 կետով՝ կազմելով 74 միավոր:

Շարունակվել է նաև գծի առողջացումն ու վերանորոգումը, կոճերի տեղադրումը: Տարվա ընթացքում կապիտալ վերանորոգվել է 10,8 կմ գիծ, նախագծային-կանխարգելիչ ուղղում անցել 100 կմ գիծ, տեղադրվել է 30,5 հազար կոճ, որից 6,1 հազարը՝ նոր փայտե և 20,1 հազար՝ նոր երկաթբետոնե: Շարունակվում է էլեկտրաֆիկացման և էներգամատակարարման, ինչպես նաև կապի և հեռամեխանիկայի տնտեսությունների արդիականացումը: 

Ուղևորափոխադրումների ոլորտի վերաբերյալ Սերգեյ Վալկոն հայտնեց, որ 2018 թվականին փոխադրվել է 384 հազար ուղևոր, ինչը 4,9%-ով գերազանցում է 2017 թվականի ցուցանիշը: Ընդ որում, աճը միջազգային հաղորդակցությունում կազմել է 6,9%, իսկ տեղականում՝ 4,5%:

– Ուզում եմ շնարհակալությունս հայտնել երկաթուղու անձնակազմին: Այս տարվա աշխատանքը բավականին ծավալուն էր, նույնը կլինի 2019-ին: Երկաթուղու կայուն աշխատանքը կախված է մեզանից յուրաքանչյուրից: Հատուկ շնորհակալություն մեր վետերաններին ու երիտասարդներին: Այս տարի մենք շարունակեցինք աշխատանքը վետերանների հետ և վերանորոգեցինք երկաթուղում 40 տարվա աշխատանքային փորձ ունեցող վետերան Արփիկ Թադևոսյանի բնակարանը, որը երկաթուղում աշխատանքի էր ընդունվել 16 տարեկանում՝ Հայրենական Մեծ պատերազմի տարիներին: Մենք նաև վերանորոգեցինք Սանահինի մանկապարտեզի նոր մասնաշենքը, շարունակեցինք օժանդակել Ֆիոլետովո գյուղի դպրոցին:

Շնորհավորում եմ բոլոր երկաթուղայինների գալիք Նոր տարին և Սուրբ Ծնունդը: Մաղթում եմ առողջություն, երջանկություն, ընտանեկան բարեկեցություն և խաղաղություն: Շնորհակալություն լավ աշխատանքի համար, – ասաց ՀԿԵ-ի ղեկավարը:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

15/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
386.94
-1.05
Եվրո (EUR)
433.30
-2.34
Ռուբլի (RUR)
4.81
-0.02
Լարի (GEL)
141.17
-0.38
39709.00
-557.00
Արծաթ
409.10
-2.30