Այլ Լուրեր

OIL:  BRENT - 66.60+3.92 WTI - 63.11+4.14
COMEX:  GOLD - 1738.70-0.32 SILVER - 25.49+0.20
COMEX:  PLATINUM - 1173.90+0.43
LME:  ALUMINIUM - 2315.00+2.05 COPPER - 9002.50+1.23
LME:  NICKEL - 16257.00-0.03 TIN - 25948.00+0.74
LME:  LEAD - 1990.50+0.99 ZINC - 2811.50+1.04
FOREX:  USD/JPY - 108.86-0.04 EUR/GBP - 1.1974+0.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1974+0.13 GBP/USD - 1.3769+0.00
STOCKS RUS:  RTSI - 1490.00+2.16
STOCKS US: DOW JONES - 33730.89+0.16 NASDAQ - 13857.84-0.99
STOCKS US: S&P 500 - 4124.66-0.41
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 29642.69+0.07 TOPIX - 1959.13+0.36
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 28793.14-0.37 SSEC - 3398.99-0.52
STOCKS EUR:  FTSE100 - 6939.58+0.71 CAC40 - 6208.58+0.40
STOCKS EUR:  DAX - 15209.15-0.17
15/04/2021  CBA:  USD - 521.20+1.86 GBP - 718.58+3.55
15/04/2021  CBA:  EURO - 624.29+3.37
15/04/2021  CBA:  GOLD - 29082.55-103.26 SILVER - 424.45+7.86
15/04/2021  CBA:  PLATINUM - 19773.22+287.63
engрус
Ապրիլ, 2021
April 2021
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
ՄԻՊ. Դատարան դիմելու համար պետտուրքի դրույքաչափերի մինչև 10 անգամ բարձրացումն անընդունելի է
08/04/2021 16:10

ՄԻՊ. Դատարան դիմելու համար պետտուրքի դրույքաչափերի մինչև 10 անգամ բարձրացումն անընդունելի է

Մարդու իրավունքների պաշտպանը խնդրահարույց է համարում դատարան ներկայացվող դիմումների համար պետական տուրքի դրույքաչափերի 2-ից մինչև 10 անգամ ավելացումը: Այս մասին հաղորդագրություն է տարածել Հայաստանի մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմի հանրային կապերի բաժինը. 

«Այն կարող է բացասական ազդեցություններ ունենալ դատական պաշտպանության սահմանափակ իրավունքների վրա և հանգեցնել դատարանի մատչելիության չհիմնավորված սահմանափակման։ Դա իր հերթին կարող է խոչընդոտներ ստեղծել   մարդկանց խախտված իրավունքների պաշտպանության համար դատարան դիմելու հարցում: 

Խոսքը վերաբերում է ««Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծին, որով առաջարկվում է բարձրացնել դատարան տրվող հայցադիմումների, դիմումների, դատարանի դատական ակտերի դեմ վերաքննիչ և վճռաբեկ բողոքների համար, ինչպես նաև դատարանի կողմից տրվող փաստաթղթերի պատճեններ (կրկնօրինակներ) և դատական նիստի համակարգչային ձայնագրման կրկնօրինակ տալու համար նախատեսված պետական տուրքերի դրույքաչափերը։

Մասնավորապես, պետական տուրքի նվազագույն շեմը 1500 դրամից դառնալու է 6000 դրամ, ոչ դրամական պահանջներով հայցադիմումների համար նախատեսված 4000 դրամ պետական տուրքը՝ 20.000 դրամ, ոչ դրամական պահանջի գործերով վերաքննիչ բողոքների համար նախատեսված պետական տուրքը 10.000 դրամից՝ 30.000 դրամ, վճռաբեկ բողոքների դեպքում՝ 20.000 դրամից 40.000 դրամ, իրավաբանական անձանց սնանկ ճանաչելու դիմումների համար նախատեսված 500.000 դրամ պետական տուրքը՝ 1.000.000 դրամ, իրավաբանական նշանակություն ունեցող փաստերի հաստատման մասին դիմումների համար ներկայիս 2.000 դրամը՝ 20.000 դրամ և այլն։ Վերացվում են պետական տուրքի գծով առկա որոշ արտոնություններ:

Բացի այդ, պետական տուրքի գործող դրույքաչափերը մի քանի անգամ  բարձրացնելու հիմնավորումներն առնվազն տարակուսանք են առաջացնում այն առումով, որ տպավորություն է ստեղծում, թե դատարանների բնականոն գործունեությունն ապահովելու համար անհրաժեշտ ծախսերը հնարավոր է ծածկել միայն պետական տուրքերից ստացվող միջոցների հաշվին։ Մինչդեռ, յուրաքանչյուր տարի «ՀՀ պետական բյուջեի մասին» օրենքներով ՀՀ դատարանների բնականոն գործունեությունն ապահովելու նպատակի համար գումար է հատկացվում ՀՀ դատական դեպարտամենտին: Այսինքն, արդարադատության իրականացման այդ գործընթացի շահառուն ողջ հասարակությունն է, ուստի առնվազն արդարացված չէ դատարանների բնականոն գործունեությունն ապահովելու համար անհրաժեշտ ծախսերի վճարման ողջ բեռը միայն դատավարության մասնակիցների վրա դնելը՝ հատկապես նկատի ունենալով, որ այդպիսով սահմանափակվելու է դատարանի մատչելիության իրավունքը:

Որպես պետական տուրքի դրույքաչափերը բարձրացելու հիմնավորում՝ Նախագծում,  ի թիվս այլնի, նշվել է նվազագույն աշխատավարձի ցուցանիշը, որը 2003 թվականի դրությամբ կազմել է 13.000 ՀՀ դրամ, իսկ 2020 թվականին՝ 68.000 ՀՀ դրամ՝ աճելով 5.2 անգամ: Մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմի վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ 2003 թվականից մինչև 2020 թվականն ընկած ժամանակահատվածում նվազագույն աշխատավարձի աճին զուգահեռ աճել են նաև սպառողական ապրանքների, ծառայությունների և այլնի գները, ինչը նշանակում է, որ միայն նվազագույն կամ միջին ամսական աշխատավարձի ցուցանիշները և նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքը բավարար չեն պետական տուրքի դրույքաչափերի բարձրացումը հիմնավորելու համար:

Նախագծի հիմնավորումներում նշվում է, թե նախորդ երկու տարիներին արդարադատության իրականացման ծախսերը գերազանցել են դատարանների կողմից հավաքագրված պետական տուրքի գումարները մինչև 4 և ավելի անգամ: Մինչդեռ, 2018 թվականին ընդունված և ուժի մեջ մտած ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքով արդարադատության իրականացման ծախսերն էապես նվազեցնող կառուցակարգեր են ներդրվել: Օրինակ, դատական ծանուցագրերը, հերթական դատական նիստերի ժամանակի և վայրի մասին կողմերը ծանուցվում են ոչ թե թղթային եղանակով, այլ էլեկտրոնային փոստի միջոցով և այլն։ Ուստի ակնհայտ է, որ գործող իրավակարգավորումների պայմաններում զգալիորեն հեշտացվել է դատական ծանուցման կարգը, ինչը միաժամանակ ենթադրում է դատական ծանուցագրերի համար նախատեսված ծախսերի նվազում:

Մեկ այլ փոփոխությամբ վերացվում են նաև պետական տուրքի գծով առկա որոշ արտոնություններ, ինչի արդյունքում ստացվում է, որ ֆիզիկական անձինք, ոչ առևտրային կազմակերպությունները պետական տուրքի վճարումից չեն ազատվում վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ համապատասխան լիազորված մարմինների ընդունած որոշման դեմ բողոքներով, գործը կարճելու կամ հայցն առանց քննության թողնելու մասին դատարանի որոշումը բեկանելու, հայցերի ապահովման կամ ապահովման մի տեսակը մեկ այլ տեսակով փոխարինելու վերաբերյալ հայցերով և այլն:

Խնդրահարույց է, որ նշված արտոնությունները (բացառությամբ վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ համապատասխան լիազորված մարմինների ընդունած որոշման դեմ բողոքների դեպքի) վերացնելու անհրաժեշտության վերաբերյալ որևէ հիմնավորում և անդրադարձ չկա Նախագծի հիմնավորումներում: Այս պրակտիկայի կապակցությամբ Մարդու իրավունքների պաշտպանը նշել է, որ նախագծային ցանկացած լրացում կամ փոփոխություն պետք է ունենա պատշաճ հիմնավորում, երբ խոսքն առավել ևս վերաբերում է անձի իրավունքներին միջամտություն ենթադրող, վիճակն այլ կերպ վատթարացնող կարգավորումներին: Ուստի պետք է բացառել այն իրավիճակները, երբ օրենսդրական գործող կարգավորումներում որևէ նորմ փոփոխվում, լրացվում կամ առավել ևս վերացվում է՝ առանց դրա որևէ հիմնավորման կամ անհրաժեշտության փաստարկման:

Պաշտպանի գնահատմամբ՝  Նախագծի այն լուծումները, որոնց ուժով ոչ առևտրային կազմակերպությունները և ֆիզիկական անձինք զրկվելու են պետական տուրքի գծով առկա արտոնություններից:

Պաշտպանն առաջարկել է Նախագծով նախատեսված պետական տուրքի դրույքաչափերը վերանայել և նվազեցնելինչպես նաև պահպանել տուրքի վճարման գծով առկա արտոնությունները»,- ասված է հաղորդագրության մեջ:

Beeline Հայաստան - Հեռահաղորդակցական ծառայություններ ձեր բիզնեսի համար:
Արտարժույթ
10:50 15/04 Առք Վաճառք
AMD / USD 518.50 522.50
AMD / EUR 620.00 626.00
AMD / RUR 6.76 6.88
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
15/04/2021
Դոլար / Դրամ
521.20
+1.86
Եվրո / Դրամ
624.29
+3.37
Ռուբլի / Դրամ
6.79
-0.07
Ֆունտ / Դրամ
718.58
+3.55
ԿԲ Մետաղներ
15/04/2021
դրամ / գրամ
Ոսկի
29082.55
-103.26
Արծաթ
424.45
+7.86
Պլատին
19773.22
+287.63
Ոսկու գին
15/04/2021
դրամ
999 հարգ
24k
29,082.55
958 հարգ
23k
27,870.78
916 հարգ
22k
26,659.00
720 հարգ
18k
21,811.91
625 հարգ
15k
18,176.59
585 հարգ
14k
16,964.82
500 հարգ
12k
14,541.28
417 հարգ
10k
12,117.73
375 հարգ
9k
10,905.96
FOREX
08:50 15/04
EUR/USD
1.1974
+0.13%
GBP/USD
1.3769
+0.00%
USD/JPY
108.86
-0.04%
EUR/GBP
0.8692
+0.10%
Նավթ
08:50 15/04
դոլար / բարել
Brent
66.60
+3.92%
Light Sweet
63.11
+4.14%
COMEX
08:50 15/04
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1738.70
-0.32%
Արծաթ
25.49
+0.20%
Պլատին
1173.90
+0.43%
LME / 3M
08:50 15/04
դոլար / տոննա
Ալյումին
2315.00
+2.05%
Պղինձ
9002.50
+1.23%
Նիկել
16257.00
-0.03%
Անագ
25948.00
+0.74%
Կապար
1990.50
+0.99%
Ցինկ
2811.50
+1.04%
Մոլիբդեն
24582.00
-0.27%
Կոբալտ
49750.00
+0.00%
Ինդեքսներ
08:50 15/04
կետ
Dow Jones
33730.89
+0.16%
S&P 500
4124.66
-0.41%
NASDAQ
13857.84
-0.99%
FTSE
6939.58
+0.71%
CAC 40
6208.58
+0.40%
DAX
15209.15
-0.17%
RTSI
1490.00
+2.16%
Nikkei
29642.69
+0.07%
Topix
1959.13
+0.36%
Hang Seng
28793.14
-0.37%
SSEC
3398.99
-0.52%
Թվային արժույթներ
10:50 15/04
Կրիպտոարժույթներ
BTC/AMD
32,868,468
-1.27%
BTC/USD
63288.92
-1.25%
ETH/USD
2475.20
+4.67%
BCH/USD
837.43
+2.83%
XRP/USD
1.76
-8.33%
LTC/USD
273.99
-1.44%
ETH/BTC
0.03912523
+5.95%
BCH/BTC
0.01318548
+3.65%
XRP/BTC
0.00002775
-7.04%
LTC/BTC
0.00432998
-0.14%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
15/04/2021
Վերաֆին. տոկ.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
5.50
+0.00%
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
7.00
+0.00%
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
4.00
+0.00%
Մակրոտնտեսական
12/2020
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
-7.5
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
2,070.3
-0.9%
Արտահանում 1
Արտահանում
2,544.5
-4.9%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
4,559.4
-17.7%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+1.2
Աշխատ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
189,758
+3.90%
Առևտուր 3
Առևտրի շրջանառություն
2,858.1
-14.0%
Գյուղտնտ. 3,4
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
819.31
+1.4%
Ծառայ. 3
Ծառայությունների ծավալ
1,708.4
-15.7%
Շին. 3
Շինարարության ծավալ
413.83
-9.5%
1 - մլն Դրամ, 2 - Դրամ, 3 - մլրդ Դրամ, 4 - եռամսյակային