«Բրենդի կառավարումը» հավակնում է դառնալ ուսումնական ձեռնարկ ու ուղեցույց. գիրքը դրվում է ընթերցողի սեղանին
Ամեն ինչ բրենդինգի մասին. լույս է տեսել է ԵՊՀ դասախոս, սոցիոլոգ, մարքեթինգային հաղորդակցությունների առաջատար մասնագետ Լիլիթ Շաքարյանի «Բրենդի կառավարում» խորագրով գիրքը: Գրքում ներկայացվում են բրենդի առանցքային յուրահատկություններն ու կառուցվածքը, ծագումն ու պատմական ընթացքը, ինչպես նաև բրենդի ճարտարապետության կառուցման տեխնոլոգիաներն ու կառավարման ուղիները:
Լիլիթ Շաքարյանի խոսքով, դեռևս 2008 թվականից ակտիվ քննարկումներ էին ծավալվում նոր մասնագիտացում ունենալու մասին, որը կվերաբերեր հասարակայնության հետ կապերին: Ոլորտում գործունեություն ծավալողներն առաջարկել են իրենց առարկայական ծրագրերը, որպեսզի հետո, արդեն ամբողջն իմի բերելով, ստեղծվի մագիստրոսական նոր ծրագիր: Լիլիթ Շաքարյանի կողմից մշակված «Բրենդինգի հիմունքներ» առարկայական ծրագիրը հաստատվեց և ներդրվեց ԵՊՀ ուսումնական ծրագրում:
«2009 թվականից առ այսօր դասավանդում եմ այդ առարկան: Այդ ընթացքում ունեցել եմ մասնագիտական ծրագրերով բազում դասախոսություններ տարբեր երկրներում, այցերով եղել եմ Բուդապեշտում, Շվեյցարիայում, ԱՄՆ-ում, Չեխիայում, Իսպանիայում, զարգացրել եմ առարկայական ծրագիրս: Այս ընթացքում գիտակցել եմ, որ ունենք հայալեզու գրականության բաց, ուսանողները ևս սրա մասին բարձրաձայնում էին, նշում, որ սա խոչընդոտ է իրենց ուսումնառության ընթացքում: Լինելով այս ոլորտի մեջ՝ գիտակցում ես, որ պետք է ստեղծես մասնագիտական գրականություն: Բավական երկար ժամանակ ուսումնասիրություններ եմ կատարել, մագիստրոսական աշխատանքներ ղեկավարել և, արդյունքում, գաղափարը հասունացել է և դարձել ուսումնական ձեռնարկ»,- նշեց Լիլիթ Շաքարյանը:
Գիրքը նախատեսված է սոցիոլոգիայի, տնտեսագիտության, ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետների ուսանողների ու նշված կամ հարակից բնագավառներում առարկաներ դասավանդող դասախոսների, ինչպես նաև՝ բիզնես խորհրդատվության, մարքեթինգի, բրենդինգի, PR տեխնոլոգիաների բնագավառի մասնագետների համար: Գրքի շնորհանդեսը նախատեսված է այսօր, ժամը 19:00-ին «Զանգակ» գրատանը: