Այլ Լուրեր

USD BUY - 383.00+0.50 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 433.00+4.00 EUR SELL - 439.00+2.00
OIL:  BRENT - 63.84-2.79 WTI - 60.65-3.21
COMEX:  GOLD - 3292.80+0.64 SILVER - 33.08-0.69
COMEX:  PLATINUM - 1077.00-0.28
LME:  ALUMINIUM - 2468.50-0.66 COPPER - 9565.00-0.33
LME:  NICKEL - 15011.00-2.58 TIN - 31636.00-2.92
LME:  LEAD - 1982.50-0.15 ZINC - 2687.00-0.68
FOREX:  USD/JPY - 143.82-1.32 EUR/GBP - 1.1349+0.89
FOREX:  EUR/USD - 1.1349+0.89 GBP/USD - 1.3471+0.28
STOCKS RUS:  RTSI - 1127.68+2.31
STOCKS US: DOW JONES - 42215.73+0.28 NASDAQ - 19175.87+0.39
STOCKS US: S&P 500 - 5912.17+0.40
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38432.98+1.88 TOPIX - 2812.02+1.54
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23573.38+0.82 SSEC - 3363.45+0.68
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8716.45-0.11 CAC40 - 7779.72-0.11
STOCKS EUR:  DAX - 23933.23-0.44
29/05/2025  CBA:  USD - 384.15-0.21 GBP - 517.53-3.01
29/05/2025  CBA:  EURO - 433.59-2.43
29/05/2025  CBA:  GOLD - 40768-539 SILVER - 519.94+0
Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է
20/08/2021 09:32
Կիսվել

Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է

Մոտ կես դար առաջ «Կորեայի ձոր»-ում տեղադրված ինքնաշեն կամուրջը կապում է Քանաքեռ-Զեյթունը Դավթաշենին: Սա երկու վարչական շրջանները միավորող ամենակարճ ճանապարհն է: Այսպես նաև Երևանը միանում է Կոտայքի մարզին: Երթևեկության անվտանգությունն ապահովելու համար քաղաքապետարանը նախաձեռնեց կիսաքանդ կամրջի նորոգումը: Նորոգել չստացվեց, բայց փոխարենը հիմնովին նոր կամուրջ կառուցվեց:

«Աշխատանքների ընթացքում փոխվել է գետի հունը: 9 մետր լայնությամբ, հետիոտնային մայթով, անվահրիչներով, ջրահեռացման համակարգով անվտանգ ու ամուր կամուրջ է ստացվել»,-ասում է Երևանի քաղաքապետարանի շինարարության և բարեկարգման վարչության պետ Գրիգոր Հարությունյանը:

«Շինաշխատանքների ընթացքում պարզվեց, որ կամրջի հիմքերը վթարված են: Կազմել ենք նոր նախագիծ, կամուրջը քանդել ու զրոյից կառուցել նորը», – նշում է կամրջաշինարարական կազմակերպության տնօրեն Մինաս Մինասյանը:

Նախկին 4 մ երթևեկելի գոտու փոխարեն կառուցվել է 8 մետր լայնությամբ երկկողմանի երթևեկությամբ կամուրջ: Ամրությունն առաջինը անձամբ շինարարներն են փորձել ու ստուգել: Ասում են՝ առնվազն 50 տարի հիմնանորոգում այստեղ չի պահանջվի:

«Աշխատանքներից հետո առաջինն իմ մեքենայով եմ անցել: Սա շրջանցիկ կարևոր ճանապարհ է, որը Սևանից եկող քաղաքացու համար դեպի Դավթաշեն ուղղությունը մոտ 25 րոպեով կրճատում է»,-նկատում է կամրջաշինական կազմակերպության հիմնադիր Սիմոն Մինասյանը:

Կամրջի վերակառուցումից հետո մեքենաների հոսքն ավելացել է՝ բեռնատարներ, մարդատարներ: Ճանապարհի մի հատվածը մասամբ նորոգել է Երևանի քաղաքապետարանը, իսկ կամրջից այն կողմ արդեն Կոտայքի մարզն է:

Տարածքում լավագույն լուծումն, իհարկե, մեկ թռիչքով, ոլորանները շրջանցող նոր կամրջի կառուցումն է: Մեծ նախագիծը նաև մեծ ծախսեր է պահանջում, սակայն քաղաքային իշխանությունը գաղափարից չի հրաժարվում՝ դրա իրագործման համար ակնկալելով պետության ու միջազգային գործընկերների աջակցությունը:

Մայրաքաղաքի երթևեկությունը տրանսպորտային հոսքերից բեռնաթափելու նպատակով այսօր ընթացքի մեջ է արևմտյան օղակաձև շրջանցիկ ճանապարհի շինարարությունը, զուգահեռ բարեկարգվում ու բացվում են վարչական շրջաններն իրար կապող նոր ճանապարհահատվածներ:

29/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.15
-0.21
Եվրո (EUR)
433.59
-2.43
Ռուբլի (RUR)
4.8762
+0.0725
Լարի (GEL)
140.56
+0
40768
-539
Արծաթ
519.94
+0