Այլ Լուրեր

USD BUY - 380.50-1.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 438.00+0.00 EUR SELL - 442.00-0.50
OIL:  BRENT - 62.51-0.06 WTI - 57.98-0.29
COMEX:  GOLD - 4076.70+0.50 SILVER - 49.87+1.05
COMEX:  PLATINUM - 1524.20+0.81
LME:  ALUMINIUM - 2786.00+0.22 COPPER - 10777.50+0.54
LME:  NICKEL - 14455.00-1.25 TIN - 36895.00+0.06
LME:  LEAD - 1985.50-1.88 ZINC - 2989.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 156.35-0.64 EUR/GBP - 1.1509-0.23
FOREX:  EUR/USD - 1.1509-0.23 GBP/USD - 1.3091+0.05
STOCKS RUS:  RTSI - 1070.35+4.37
STOCKS US: DOW JONES - 46245.41+1.08 NASDAQ - 22273.08+0.88
STOCKS US: S&P 500 - 6602.99+0.98
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48625.88-2.40 TOPIX - 3297.73-0.06
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25220.02-2.38 SSEC - 3834.89-2.45
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9539.71+0.13 CAC40 - 7982.65+0.02
STOCKS EUR:  DAX - 23091.87-0.80
21/11/2025  CBA:  USD - 381.61-0.44 GBP - 498.57-0.85
21/11/2025  CBA:  EURO - 439.65-0.7
21/11/2025  CBA:  GOLD - 50188-504 SILVER - 623.82-17.36
Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է
20/08/2021 09:32
Կիսվել

Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է

Մոտ կես դար առաջ «Կորեայի ձոր»-ում տեղադրված ինքնաշեն կամուրջը կապում է Քանաքեռ-Զեյթունը Դավթաշենին: Սա երկու վարչական շրջանները միավորող ամենակարճ ճանապարհն է: Այսպես նաև Երևանը միանում է Կոտայքի մարզին: Երթևեկության անվտանգությունն ապահովելու համար քաղաքապետարանը նախաձեռնեց կիսաքանդ կամրջի նորոգումը: Նորոգել չստացվեց, բայց փոխարենը հիմնովին նոր կամուրջ կառուցվեց:

«Աշխատանքների ընթացքում փոխվել է գետի հունը: 9 մետր լայնությամբ, հետիոտնային մայթով, անվահրիչներով, ջրահեռացման համակարգով անվտանգ ու ամուր կամուրջ է ստացվել»,-ասում է Երևանի քաղաքապետարանի շինարարության և բարեկարգման վարչության պետ Գրիգոր Հարությունյանը:

«Շինաշխատանքների ընթացքում պարզվեց, որ կամրջի հիմքերը վթարված են: Կազմել ենք նոր նախագիծ, կամուրջը քանդել ու զրոյից կառուցել նորը», – նշում է կամրջաշինարարական կազմակերպության տնօրեն Մինաս Մինասյանը:

Նախկին 4 մ երթևեկելի գոտու փոխարեն կառուցվել է 8 մետր լայնությամբ երկկողմանի երթևեկությամբ կամուրջ: Ամրությունն առաջինը անձամբ շինարարներն են փորձել ու ստուգել: Ասում են՝ առնվազն 50 տարի հիմնանորոգում այստեղ չի պահանջվի:

«Աշխատանքներից հետո առաջինն իմ մեքենայով եմ անցել: Սա շրջանցիկ կարևոր ճանապարհ է, որը Սևանից եկող քաղաքացու համար դեպի Դավթաշեն ուղղությունը մոտ 25 րոպեով կրճատում է»,-նկատում է կամրջաշինական կազմակերպության հիմնադիր Սիմոն Մինասյանը:

Կամրջի վերակառուցումից հետո մեքենաների հոսքն ավելացել է՝ բեռնատարներ, մարդատարներ: Ճանապարհի մի հատվածը մասամբ նորոգել է Երևանի քաղաքապետարանը, իսկ կամրջից այն կողմ արդեն Կոտայքի մարզն է:

Տարածքում լավագույն լուծումն, իհարկե, մեկ թռիչքով, ոլորանները շրջանցող նոր կամրջի կառուցումն է: Մեծ նախագիծը նաև մեծ ծախսեր է պահանջում, սակայն քաղաքային իշխանությունը գաղափարից չի հրաժարվում՝ դրա իրագործման համար ակնկալելով պետության ու միջազգային գործընկերների աջակցությունը:

Մայրաքաղաքի երթևեկությունը տրանսպորտային հոսքերից բեռնաթափելու նպատակով այսօր ընթացքի մեջ է արևմտյան օղակաձև շրջանցիկ ճանապարհի շինարարությունը, զուգահեռ բարեկարգվում ու բացվում են վարչական շրջաններն իրար կապող նոր ճանապարհահատվածներ:

21/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.61
-0.44
Եվրո (EUR)
439.65
-0.7
Ռուբլի (RUR)
4.825
+0.0814
Լարի (GEL)
141.15
-0.16
50188
-504
Արծաթ
623.82
-17.36