Այլ Լուրեր

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 388.50-0.50
EUR BUY - 410.00-3.00 EUR SELL - 415.00-5.00
OIL:  BRENT - 72.07+0.50 WTI - 68.28+0.56
COMEX:  GOLD - 2617.30-0.30 SILVER - 31.09+1.40
COMEX:  PLATINUM - 959.50-0.50
LME:  ALUMINIUM - 2620.50-2.75 COPPER - 9443.50-2.28
LME:  NICKEL - 16397.00-1.15 TIN - 31648.00-0.53
LME:  LEAD - 2024.00-0.69 ZINC - 2979.50-2.38
FOREX:  USD/JPY - 154.83+0.85 EUR/GBP - 1.0618-0.23
FOREX:  EUR/USD - 1.0618-0.23 GBP/USD - 1.2738-0.79
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43910.98-0.86 NASDAQ - 19281.40-0.09
STOCKS US: S&P 500 - 5983.99-0.29
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39376.09-0.40 TOPIX - 2741.52+0.07
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19846.88-2.84 SSEC - 3421.97-1.39
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8025.77-1.22 CAC40 - 7226.98-2.69
STOCKS EUR:  DAX - 19033.64-2.13
12/11/2024  CBA:  USD - 387.51+0.15 GBP - 496.75-2.21
12/11/2024  CBA:  EURO - 411.46-1.85
12/11/2024  CBA:  GOLD - 32701.06-814.29 SILVER - 390.15-2.77
Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է
20/08/2021 09:32
Կիսվել

Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է

Մոտ կես դար առաջ «Կորեայի ձոր»-ում տեղադրված ինքնաշեն կամուրջը կապում է Քանաքեռ-Զեյթունը Դավթաշենին: Սա երկու վարչական շրջանները միավորող ամենակարճ ճանապարհն է: Այսպես նաև Երևանը միանում է Կոտայքի մարզին: Երթևեկության անվտանգությունն ապահովելու համար քաղաքապետարանը նախաձեռնեց կիսաքանդ կամրջի նորոգումը: Նորոգել չստացվեց, բայց փոխարենը հիմնովին նոր կամուրջ կառուցվեց:

«Աշխատանքների ընթացքում փոխվել է գետի հունը: 9 մետր լայնությամբ, հետիոտնային մայթով, անվահրիչներով, ջրահեռացման համակարգով անվտանգ ու ամուր կամուրջ է ստացվել»,-ասում է Երևանի քաղաքապետարանի շինարարության և բարեկարգման վարչության պետ Գրիգոր Հարությունյանը:

«Շինաշխատանքների ընթացքում պարզվեց, որ կամրջի հիմքերը վթարված են: Կազմել ենք նոր նախագիծ, կամուրջը քանդել ու զրոյից կառուցել նորը», – նշում է կամրջաշինարարական կազմակերպության տնօրեն Մինաս Մինասյանը:

Նախկին 4 մ երթևեկելի գոտու փոխարեն կառուցվել է 8 մետր լայնությամբ երկկողմանի երթևեկությամբ կամուրջ: Ամրությունն առաջինը անձամբ շինարարներն են փորձել ու ստուգել: Ասում են՝ առնվազն 50 տարի հիմնանորոգում այստեղ չի պահանջվի:

«Աշխատանքներից հետո առաջինն իմ մեքենայով եմ անցել: Սա շրջանցիկ կարևոր ճանապարհ է, որը Սևանից եկող քաղաքացու համար դեպի Դավթաշեն ուղղությունը մոտ 25 րոպեով կրճատում է»,-նկատում է կամրջաշինական կազմակերպության հիմնադիր Սիմոն Մինասյանը:

Կամրջի վերակառուցումից հետո մեքենաների հոսքն ավելացել է՝ բեռնատարներ, մարդատարներ: Ճանապարհի մի հատվածը մասամբ նորոգել է Երևանի քաղաքապետարանը, իսկ կամրջից այն կողմ արդեն Կոտայքի մարզն է:

Տարածքում լավագույն լուծումն, իհարկե, մեկ թռիչքով, ոլորանները շրջանցող նոր կամրջի կառուցումն է: Մեծ նախագիծը նաև մեծ ծախսեր է պահանջում, սակայն քաղաքային իշխանությունը գաղափարից չի հրաժարվում՝ դրա իրագործման համար ակնկալելով պետության ու միջազգային գործընկերների աջակցությունը:

Մայրաքաղաքի երթևեկությունը տրանսպորտային հոսքերից բեռնաթափելու նպատակով այսօր ընթացքի մեջ է արևմտյան օղակաձև շրջանցիկ ճանապարհի շինարարությունը, զուգահեռ բարեկարգվում ու բացվում են վարչական շրջաններն իրար կապող նոր ճանապարհահատվածներ:

12/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.51
+0.15
Եվրո (EUR)
411.46
-1.85
Ռուբլի (RUR)
3.95
+0.00
Լարի (GEL)
141.82
-0.43
32701.06
-814.29
Արծաթ
390.15
-2.77