Այլ Լուրեր

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.50+0.50
EUR BUY - 443.00+0.00 EUR SELL - 448.00+1.00
OIL:  BRENT - 65.60-0.02 WTI - 61.27+0.11
COMEX:  GOLD - 4006.90-1.62 SILVER - 46.83-2.27
COMEX:  PLATINUM - 1572.80-0.85
LME:  ALUMINIUM - 2859.00+2.80 COPPER - 10962.50+3.19
LME:  NICKEL - 15361.00+1.23 TIN - 35802.00+1.14
LME:  LEAD - 2016.50+1.59 ZINC - 3025.50+1.26
FOREX:  USD/JPY - 152.46-0.29 EUR/GBP - 1.1656+0.25
FOREX:  EUR/USD - 1.1656+0.25 GBP/USD - 1.3347+0.22
STOCKS RUS:  RTSI - 987.84-0.19
STOCKS US: DOW JONES - 47544.59+0.71 NASDAQ - 23637.46+1.86
STOCKS US: S&P 500 - 6875.16+1.23
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50219.18-0.58 TOPIX - 3285.87-1.18
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26346.14-0.33 SSEC - 3988.22-0.22
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9653.82+0.09 CAC40 - 8239.18+0.16
STOCKS EUR:  DAX - 24308.78+0.28
28/10/2025  CBA:  USD - 382.78+0.08 GBP - 509.98-0.66
28/10/2025  CBA:  EURO - 446.44+0.94
28/10/2025  CBA:  GOLD - 48867-1634 SILVER - 582.91-7.75
Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է
20/08/2021 09:32
Կիսվել

Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է

Մոտ կես դար առաջ «Կորեայի ձոր»-ում տեղադրված ինքնաշեն կամուրջը կապում է Քանաքեռ-Զեյթունը Դավթաշենին: Սա երկու վարչական շրջանները միավորող ամենակարճ ճանապարհն է: Այսպես նաև Երևանը միանում է Կոտայքի մարզին: Երթևեկության անվտանգությունն ապահովելու համար քաղաքապետարանը նախաձեռնեց կիսաքանդ կամրջի նորոգումը: Նորոգել չստացվեց, բայց փոխարենը հիմնովին նոր կամուրջ կառուցվեց:

«Աշխատանքների ընթացքում փոխվել է գետի հունը: 9 մետր լայնությամբ, հետիոտնային մայթով, անվահրիչներով, ջրահեռացման համակարգով անվտանգ ու ամուր կամուրջ է ստացվել»,-ասում է Երևանի քաղաքապետարանի շինարարության և բարեկարգման վարչության պետ Գրիգոր Հարությունյանը:

«Շինաշխատանքների ընթացքում պարզվեց, որ կամրջի հիմքերը վթարված են: Կազմել ենք նոր նախագիծ, կամուրջը քանդել ու զրոյից կառուցել նորը», – նշում է կամրջաշինարարական կազմակերպության տնօրեն Մինաս Մինասյանը:

Նախկին 4 մ երթևեկելի գոտու փոխարեն կառուցվել է 8 մետր լայնությամբ երկկողմանի երթևեկությամբ կամուրջ: Ամրությունն առաջինը անձամբ շինարարներն են փորձել ու ստուգել: Ասում են՝ առնվազն 50 տարի հիմնանորոգում այստեղ չի պահանջվի:

«Աշխատանքներից հետո առաջինն իմ մեքենայով եմ անցել: Սա շրջանցիկ կարևոր ճանապարհ է, որը Սևանից եկող քաղաքացու համար դեպի Դավթաշեն ուղղությունը մոտ 25 րոպեով կրճատում է»,-նկատում է կամրջաշինական կազմակերպության հիմնադիր Սիմոն Մինասյանը:

Կամրջի վերակառուցումից հետո մեքենաների հոսքն ավելացել է՝ բեռնատարներ, մարդատարներ: Ճանապարհի մի հատվածը մասամբ նորոգել է Երևանի քաղաքապետարանը, իսկ կամրջից այն կողմ արդեն Կոտայքի մարզն է:

Տարածքում լավագույն լուծումն, իհարկե, մեկ թռիչքով, ոլորանները շրջանցող նոր կամրջի կառուցումն է: Մեծ նախագիծը նաև մեծ ծախսեր է պահանջում, սակայն քաղաքային իշխանությունը գաղափարից չի հրաժարվում՝ դրա իրագործման համար ակնկալելով պետության ու միջազգային գործընկերների աջակցությունը:

Մայրաքաղաքի երթևեկությունը տրանսպորտային հոսքերից բեռնաթափելու նպատակով այսօր ընթացքի մեջ է արևմտյան օղակաձև շրջանցիկ ճանապարհի շինարարությունը, զուգահեռ բարեկարգվում ու բացվում են վարչական շրջաններն իրար կապող նոր ճանապարհահատվածներ:

28/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.78
+0.08
Եվրո (EUR)
446.44
+0.94
Ռուբլի (RUR)
4.7824
-0.0316
Լարի (GEL)
140.95
+0.15
48867
-1634
Արծաթ
582.91
-7.75