Այլ Լուրեր

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 444.50+0.50 EUR SELL - 448.00+0.00
OIL:  BRENT - 61.43+0.34 WTI - 57.72+0.33
COMEX:  GOLD - 4346.50+1.02 SILVER - 62.95+3.10
COMEX:  PLATINUM - 1801.20+2.10
LME:  ALUMINIUM - 2868.50+0.42 COPPER - 11515.00+0.24
LME:  NICKEL - 14587.00-1.00 TIN - 41337.00+3.71
LME:  LEAD - 1968.00-0.53 ZINC - 3125.00+1.13
FOREX:  USD/JPY - 155.37-0.28 EUR/GBP - 1.1734-0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.1734-0.05 GBP/USD - 1.3359-0.07
STOCKS RUS:  RTSI - 1082.41+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 48458.05+0.00 NASDAQ - 23195.17+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 6827.41+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50168.11-1.31 TOPIX - 3431.47+0.22
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25628.88-1.34 SSEC - 3867.92-0.55
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9649.03+0.00 CAC40 - 8068.62+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 24186.49+0.00
15/12/2025  CBA:  USD - 381.7-0.07 GBP - 510.68+0.02
15/12/2025  CBA:  EURO - 448.19+0.49
15/12/2025  CBA:  GOLD - 53346+1422 SILVER - 791.66+29.25
Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է
20/08/2021 09:32
Կիսվել

Կորեայի Ձորի կամուրջը վերակառուցվել է

Մոտ կես դար առաջ «Կորեայի ձոր»-ում տեղադրված ինքնաշեն կամուրջը կապում է Քանաքեռ-Զեյթունը Դավթաշենին: Սա երկու վարչական շրջանները միավորող ամենակարճ ճանապարհն է: Այսպես նաև Երևանը միանում է Կոտայքի մարզին: Երթևեկության անվտանգությունն ապահովելու համար քաղաքապետարանը նախաձեռնեց կիսաքանդ կամրջի նորոգումը: Նորոգել չստացվեց, բայց փոխարենը հիմնովին նոր կամուրջ կառուցվեց:

«Աշխատանքների ընթացքում փոխվել է գետի հունը: 9 մետր լայնությամբ, հետիոտնային մայթով, անվահրիչներով, ջրահեռացման համակարգով անվտանգ ու ամուր կամուրջ է ստացվել»,-ասում է Երևանի քաղաքապետարանի շինարարության և բարեկարգման վարչության պետ Գրիգոր Հարությունյանը:

«Շինաշխատանքների ընթացքում պարզվեց, որ կամրջի հիմքերը վթարված են: Կազմել ենք նոր նախագիծ, կամուրջը քանդել ու զրոյից կառուցել նորը», – նշում է կամրջաշինարարական կազմակերպության տնօրեն Մինաս Մինասյանը:

Նախկին 4 մ երթևեկելի գոտու փոխարեն կառուցվել է 8 մետր լայնությամբ երկկողմանի երթևեկությամբ կամուրջ: Ամրությունն առաջինը անձամբ շինարարներն են փորձել ու ստուգել: Ասում են՝ առնվազն 50 տարի հիմնանորոգում այստեղ չի պահանջվի:

«Աշխատանքներից հետո առաջինն իմ մեքենայով եմ անցել: Սա շրջանցիկ կարևոր ճանապարհ է, որը Սևանից եկող քաղաքացու համար դեպի Դավթաշեն ուղղությունը մոտ 25 րոպեով կրճատում է»,-նկատում է կամրջաշինական կազմակերպության հիմնադիր Սիմոն Մինասյանը:

Կամրջի վերակառուցումից հետո մեքենաների հոսքն ավելացել է՝ բեռնատարներ, մարդատարներ: Ճանապարհի մի հատվածը մասամբ նորոգել է Երևանի քաղաքապետարանը, իսկ կամրջից այն կողմ արդեն Կոտայքի մարզն է:

Տարածքում լավագույն լուծումն, իհարկե, մեկ թռիչքով, ոլորանները շրջանցող նոր կամրջի կառուցումն է: Մեծ նախագիծը նաև մեծ ծախսեր է պահանջում, սակայն քաղաքային իշխանությունը գաղափարից չի հրաժարվում՝ դրա իրագործման համար ակնկալելով պետության ու միջազգային գործընկերների աջակցությունը:

Մայրաքաղաքի երթևեկությունը տրանսպորտային հոսքերից բեռնաթափելու նպատակով այսօր ընթացքի մեջ է արևմտյան օղակաձև շրջանցիկ ճանապարհի շինարարությունը, զուգահեռ բարեկարգվում ու բացվում են վարչական շրջաններն իրար կապող նոր ճանապարհահատվածներ:

15/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.7
-0.07
Եվրո (EUR)
448.19
+0.49
Ռուբլի (RUR)
4.8049
+0.0232
Լարի (GEL)
141.59
+0.05
53346
+1422
Արծաթ
791.66
+29.25