Օրտեգան հայտարարել Է Պանամայի ջրանցքի կրկնօրինակի կառուցման Նիկարագուայի պատրաստակամության մասին
Նիկարագուայի նախագահ Դանիել Օրտեգան ներկայացրել է ջրանցքի թարմացված քարտեզը, որը կմիացնի Ատլանտյան և Խաղաղ օվկիանոսները և պետք է օգնի երթևեկությանը գերբեռնված Պանամայի ջրանցքում:
Այս ուղղությամբ առաջին գործնական քայլն արվել է երկուշաբթի օրը՝ երկրի կառավարությունը համաձայնագիր է ստորագրել չինական SAMS ընկերության հետ Նիկարագուայի Կարիբյան ծովի ափին խորջրյա նավահանգիստ կառուցելու մասին։
Մանագուայում բացվել է Չինաստան-Լատինական Ամերիկա և Կարիբյան ավազանի 17-րդ գործարար գագաթնաժողովը։ Համաժողովի բացմանը նախագահ Օրտեգան հանդես է եկել ելույթով, որտեղ բոլորին հրավիրել է համագործակցել Նիկարագուայի ջրանցքի կառուցման գործում։
Կոմանդանտեն ընդգծել է, որ առևտրի և բեռնափոխադրումների ծավալներն աշխարհում անընդհատ աճում են։ Պանամայի ջրանցքն այլևս չի կարողանում գլուխ հանել դրանցից։ Բացի այդ, կլիմայի փոփոխությունը բացասաբար է ազդում դրա վրա։ Այսպիսով, անցյալ տարի ռեկորդային երաշտի պատճառով արհեստական լիճը, որը սնուցում է այս ճանապարհը, շատ ծանծաղացավ։ Ջրանցքի տնօրինությունը ստիպված է եղել նույնիսկ մեկուկես անգամ կրճատել իր հզորությունը մի քանի ամսով, ինչը չէր կարող չանդրադառնալ միջազգային առեւտրի վրա։
Նոր նախագծի համաձայն՝ ջրանցքի հունը կանցնի Մանագուա լճով, որի ափին է գտնվում երկրի համանուն մայրաքաղաքը։ Սկզբնական նախագիծը, թեև ավելի կարճ էր, ներառում էր Նիկարագուա լճի ջրերի օգտագործումը: Սակայն բազմաթիվ բնապահպաններ դեմ էին դրան՝ բղավելով բնապահպանական աղետի ռիսկերի մասին, քանի որ աղի ջրի ներթափանցումը կարող է ոչնչացնել լճի յուրահատուկ էկոհամակարգը։
Ինչպես Պանամայի և Սուեզի ջրանցքների դեպքում, Նիկարագուայի մեգանախագիծը սկզբում ընկալվում էր մեծ թերահավատությամբ և նույնիսկ խարդախության մեղադրանքներով: Սակայն որպես մտադրությունների լրջության հաստատում կարող է վկայել այն հանգամանքը, որ երկուշաբթի օրը, որպես բիզնես ֆորումի մաս, Նիկարագուայի կառավարությունը և չինական SAMS ինժեներական ընկերությունը պայմանագիր են ստորագրել Բլյուֆիլդս քաղաքում խորջրյա նավահանգիստ կառուցելու մասին: Երկրի Կարիբյան ափը կարելի է տեսնել։ Հենց այստեղից էլ բեռնանավերն ու լցանավերը կմտնեն նոր ջրանցքի ջրերը։
Նիկարագուայի ջրանցքը, որը 12 տարի առաջ կոչվեց «մարդկության պատմության մեջ ամենամեծ ինժեներական նախագիծը», Կարիբյան ծովը կմիացնի Խաղաղ օվկիանոսի հետ։ Նրա երկարությունը կկազմի 445 կիլոմետր, լայնությունը՝ 230-ից 520 մետր, իսկ խորությունը՝ մինչև 30 մետր։ Նրա կարիքների համար կկառուցվեն երկու արհեստական լճեր, կամուրջներ, նոր ճանապարհներ և երկաթուղիներ, օդանավակայաններ և այլ ենթակառուցվածքներ։