OIL:  BRENT - 74.53+0.00% WTI - 70.35+0.00%
COMEX:  GOLD - 1247.03+0.00% SILVER - 15.95+0.00%
COMEX:  PLATINUM - 841.75 +0.00%
LME:  ALUMINIUM - 2057.00+0.00% COPPER - 6192.00+0.00%
LME:  NICKEL - 14175.00+0.00% TIN - 19475.00+0.00%
LME:  LEAD - 2159.00+0.00% ZINC - 2574.00+0.00%
FOREX:  USD/JPY - 112.3850-0.13% EUR/GBP - 0.8846+0.10%
FOREX:  EUR/USD - 1.1700+0.26% GBP/USD - 1.3230+0.22%
STOCKS RUS:  MICEX - % RTSI - 1177.50 -0.75%
STOCKS US: DOW JONES - 24924.89+0.91% NASDAQ - 7823.92+1.39%
STOCKS US: S&P 500 - 2798.29 +0.87%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 22597.35 +1.85% TOPIX - 1730.07 +1.19%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 28525.44 +0.16% SSEC - 2831.18 -0.23%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7651.33+0.78% CAC40 - 5405.90+0.97%
STOCKS EUR:  DAX - 12492.97+0.61%
13/07/2018  CBA:  USD - 481.17 AMD -0.32 GBP - 631.92 AMD -4.51
13/07/2018  CBA:  EURO - 559.84 AMD -2.30
13/07/2018  CBA:  GOLD - 19274.04 AMD -97.96 SILVER - 245.04 AMD -1.33
13/07/2018  CBA:  PLATINUM - 12963.84 AMD -8.62
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
Բացվել է Հյուսիս-Հարավ մայրուղու Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ հատվածների երկկողմ երթևեկը
15-06-2016 19:39 • 5.3K

Բացվել է Հյուսիս-Հարավ մայրուղու Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ հատվածների երկկողմ երթևեկը

«Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի» ներդրումային ծրագրի առաջին տրանշի Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ հատվածները երկկողմանի երթևեկելի են։  2015թ. դեկտեմբերի 29-ին երթևեկության համար երկկողմանի բացված ճանապարհահատվածը ժամանակավորապես  փակվել էր՝ դառնալով միակողմանի, քանի որ ըստ պայմանագրի՝ ճանապարհի կառուցման աշխատանքների ավարտից հետո պետք է կատարվեին  ավարտական թեստավորման աշխատանքներ: Դրանց արդյունքներով պետք է ստորագրվեր ավարտական ակտը և ուժի մեջ մտներ մեկ տարվա երաշխիքային սպասարկման ժամկետը։ Շինարարական կազմակերպությանը հանձնարարվել էր վերացնել  այդ ճանապարհահատվածում  հայտնաբերված թեկուզ չնչին թերությունները։

«Այժմ մենք գտնվում ենք Երևան-Արտաշատ ճանապարհահատվածի սկզբնամասում, որտեղ, ինչպես տեսնում եք, արդեն պատրաստվում է բացվել երկկողմանի երթևեկությունը: Երկկողմանի երթևեկությունը ժամանակավոր կարգավորում էր ստացել այն պատճառով, որ պայմանագրային հարաբերություններում կա շինարարի պարտավորություն: Յուրաքանչյուր հայտնաբերված թեկուզ չնչին թերություն պետք է շտկվի աշխատանքներն իրականացնող կազմակերպության միջոցներով մինչև հանձնման-ընդունման վերջնական ակտի ստորագրումը: Դրա համար իրենց տրվում է եղանակային բարենպաստ պայմաններով 42 աշխատանքային օր: Դրանք տեխնիկական աշխատանքներ են, այսինքն՝ աշխատում է տեխնիկա, անձնակազմ: Գործընթացն ավելի արագացնելու համար իսպանական կազմակերպությունը խնդրեց երթևեկությունը ժամանակավոր դարձնել միակողմանի: Դրանով մենք ժամանակ շահեցինք, ինչպես նաև պահպանվեց անվտանգությունը: Ինձ թվում է՝ դա ավելի ճիշտ է, քան շարժի տակ աշխատանքներ իրականացնելը»,- նշեց  «Հյուսիս-հարավ ԾԻԳ» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Արթուր Սարգսյանը:

«Հյուսիս-հարավ ԾԻԳ» ՊՈԱԿ-ի ներկայացուցիչները` տնօրեն Արթուր Սարգսյանի գլխավորությամբ, «Կորսան Կորվիամ Կոնստրուկսյոն Էս Ա»  կապալառու ընկերության, տեխհսկողությունը և ծրագրի կառավարումն իրականացնող կազմակերպության, հատուկ ճանապարհահատվածների հանձնման-ընդունման համար ստեղծված գերատեսչական հանձնաժողովի ներկայացուցիչների հետ կատարեցին վերջնական ավարտական թեստավորման աշխատանքները, որից հետո վերաբացվեց այդ  ճանապարհահատվածի երկկողմ երթևեկը:

Խնայված միջոցների շրջանակներում «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի» Տրանշ 1-ի Երևան-Արտաշատ ճանապարհի 15+435կմ (Մարմարաշեն համայնք),  24+145կմ (Բուրաստան համայնք) և 27+630կմ (Մրգավան, Դալար համայնքներ)   հատվածներում կիրականացվեն վերգետնյա նոր ուղեանցերի շինարարական աշխատանքներ: Նաև նախատեսվում է գոյություն ունեցող 6 վերգետնյա ուղեանցերի վերակառուցում։ Նման աշխատանքներ կկատարվեն նաև Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածում: Ուստի այստեղ ևս սահմանվելու է ժամանակավոր երթևեկության կազմակերպման պլան՝ ապահովելու այդ հատվածներում շինարարական աշխատանքների անվտանգության պահպանումը, ինչպես նաև ճանապարհին հարակից համայնքներին պատկանող գյուղատնտեսական տեխնիկայի և կենդանիների ժամանակավոր տեղաշարժը:

«Նոր ծրագիր է մշակվել կառավարության կողմից: Տնտեսված ֆինանսական միջոցների հաշվին, ինչպես նաև Եվրասիական զարգացման բանկի Տրանշ 3-ի ֆինանսավորման շրջանակներում պատրաստվել են նախագծեր, հայտարարվել է մրցույթ՝ 10 վերգետնյա անցումներ և կամուրջներ վերանորոգելու և նորերը կառուցելու համար: Դրանից բացի, հիմնանորոգվելու են առկա 6 կամուրջները, համապատասխանեցվելու են միջազգային չափորոշիչներին: Այդ հատվածներում ևս կազմակերպվելու է երթևեկության կարգավորում»,- ընգծեց Արթուր Սարգսյանը:

Հատկանշական է, որ այդ աշխատանքներն իրականացնելու համար հայտարարված միջազգային մրցույթներում մրցակցելով իտալական և չինական կազմակերպությունների հետ՝ հաղթող են ճանաչվել հայկական կազմակերպությունները:

«Մասնակցելով միջազգային մրցույթին` մեր ընկերությունը հաղթել է: Պետք է կամուրջը դեմոնտաժենք և բարձրացնենք 70սմ-ով, հիմա բարձրությունը 4,50 մ է և չի համապատասխանում միջազգային չափորոշիչներին: Աշխատանքների ավարտից հետո այն կդառնա 5.20:

Աշխատանքները տևելու են 540 օր»,- ասաց «Մոնտաժ տրանշին» ՓԲԸ-ի տնօրեն Գագիկ Սեդրակյանը:

Երևան-Արտաշատ ճանապարհի հենց այս հատվածում է կառուցվելու  3 նոր վերգետնյա ուղեանցերից մեկը:  Շինարարական աշխատանքներն իրականացնելու է «Սահակյանշին» կազմակերպությունը:

- Մարմարաշեն գյուղի ծայրամասում, կառուցելու ենք դեպի Մասիս գնացող կամուրջը, որի թռիչքը 72 մետր է, իսկ լայնությունը` 14,5: Իրականացնելու ենք սկզբից հողային աշխատանքներ, նախապատրաստական աշխատանքներ, հետո կսկսենք հենարանների տեղադրումը, ապա հողայիններով կգնանք-կլծորդվենք ճանապարհին: Կառուցապատման աշխատանքները տևելու են 18 ամիս,- նշեց «Սահակյանշին» կազմակերպության աշխղեկ Լևոն Ղազարյանը:

Երևան-Արտաշատ ճանապարհի վերջնական դիտարկումն ավարտելուց և  այդ հատվածի երկկողմ երթևեկն ապահովելուց հետո  մասնագետներն ուղևորվում են  Երևան-Աշտարակ ավտոճանապարհ: Հերթն այդ հատվածի երկկողմ երթևեկի ապահովմանն է:

Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածում աշխատաքներն կատարված են միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան: Տեղադրված են «ՖԻԼԻՊՍ» կազմակերպության արտադրության լեդ լուսատուներ, բետոնե ծածկն ամբողջությամբ համապատասխանեցված է միջազգային չափորոշիչներին,- շեշտեց «Հյուսիս-հարավ ԾԻԳ» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Արթուր Սարգսյանը:

«Կորսան Կորվիամ Կոնստրուկսյոն Էս Ա» ընկերության Հայաստանի գրասենյակի աշխատախմբի ղեկավար Սանտիագո Ռոդրիգեսը վստահեցնում է, որ  կատարված լրացուցիչ աշխատանքների ընթացքում շտկվել են բոլոր թերությունները:

- Վերջին երեք ամսվա ընթացքում հիմնականում եղել են կահավորման աշխատանքներ, եթե եղել են թերություններ, վերացրել ենք: Կարող եմ վստահորեն ասել, որ սա լավ ճանապարհ է։ Այս որակի ճանապարհ դուք կտեսնեք Իսպանիայում, Գերմանիայում և այլ զարգացած երկրներում,- փաստեց Սանտիագո Ռոդրիգեսը:

Որակի հսկողությունն իրականացնող «Սաֆեժ» կազմակերպության  աշխատախմբի ղեկավար Բրոնիսլավ Դիմիտրիևիչը բավարար գնահատեց կատարված աշխատանքների որակը. «Աշխատանքների որակը բավարար եմ գնահատում: Համաձայն տեխնիկական մասնագրերի՝ ամեն ինչ չափանիշներին համապատասխան է կատարվել: Պետք է հասկանանք, որ սա Հայաստանի մասշտաբներով առաջին լայնածավալ ծրագիր է: Շատ բարձր էին դրված պահանջները, թե՛ տեխնիկական, թե՛ իրավական և թե՛ նախագծային տեսանկյունից»:

Օրերս կստորագրվի հանձնման-ընդունման վերջնական ակտը, որից հետո  կմեկնարկի նաև մեկ տարի երաշխիքային ժամկետը:  Այդ ընթացքում, եթե նորից հայտնաբերվեն թերություններ, շինարարն առանց երթևեկության բնականոն ընթացքը խաթարելու  պարտավոր է շտկել դրանք:

Նշենք, որ Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային խոշոր ենթակառուցվածքային ծրագրի նպատակն է միջազգային բարձր չափորոշիչներին բավարարող 556 կմ ընդհանուր երկարությամբ Մեղրի-Երևան-Բավրա ավտոճանապարհի միջոցով երկրի հարավը կապել հյուսիսի հետ ՝ կրճատելով այն շուրջ 90 կմ-ով և հասցնելով մինչև 470 կմ-ի:

Այլ մանրամասներ՝ տեսանյութում...

Beeline Հայաստան - Հեռահաղորդակցական ծառայություններ ձեր բիզնեսի համար:
Լրահոս
Արտարժույթ
10:11 14/07 Առք Վաճառք
AMD / USD 480.50 482.00
AMD / EUR 559.00 563.00
AMD / RUR 7.69 7.78
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
13/07/2018
Դոլար / Դրամ
481.17
-0.32
Եվրո / Դրամ
559.84
-2.30
Ռուբլի / Դրամ
7.73
-0.02
Ֆունտ / Դրամ
631.92
-4.51
ԿԲ Մետաղներ
13/07/2018
դրամ / գրամ
Ոսկի
19274.04
-97.96
Արծաթ
245.04
-1.33
Պլատին
12963.84
-8.62
Forex
10:11 14/07
EUR/USD
1.1700
+0.26%
GBP/USD
1.3230
+0.22%
USD/JPY
112.3850
-0.13%
EUR/GBP
0.8846
+0.10%
Նավթ
10:11 14/07
դոլար / բարել
Brent
74.53
+0.00%
Light Sweet
70.35
+0.00%
Comex
10:11 14/07
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1247.03
+0.00%
Արծաթ
15.95
+0.00%
Պլատին
841.75
+0.00%
LME / 3M
10:11 14/07
դոլար / տոննա
Ալյումին
2057.00
+0.00%
Պղինձ
6192.00
+0.00%
Նիկել
14175.00
+0.00%
Անագ
19475.00
+0.00%
Կապար
2159.00
+0.00%
Ցինկ
2574.00
+0.00%
Մոլիբդեն
26000.00
+0.00%
Կոբալտ
70500.00
+0.00%
Ինդեքսներ
10:11 14/07
կետ
Dow Jones
24924.89
+0.91%
S&P 500
2798.29
+0.87%
NASDAQ
7823.92
+1.39%
FTSE
7651.33
+0.78%
CAC 40
5405.90
+0.97%
DAX
12492.97
+0.61%
RTSI
1177.50
-0.75%
Nikkei
22597.35
+1.85%
Topix
1730.07
+1.19%
Hang Seng
28525.44
+0.16%
SSEC
2831.18
-0.23%
Թվային արժույթներ
10:50 14/07
BTC/AMD
3,010,290
+0.00%
BTC/USD
6252.03
+0.00%
ETH/USD
436.447
+0.00%
BCH/USD
697.979
+0.00%
XRP/USD
0.442058
+0.00%
LTC/USD
77.4623
+0.00%
ԿԱՊԻՏԱԼԻԶԱՑԻԱ
BTC
107,200,351,119
+0.00%
ETH
43,932,295,223
+0.00%
BCH
12,029,415,048
+0.00%
XRP
17,356,277,787
+0.00%
LTC
4,444,876,505
+0.00%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
13/07/2018
Վերաֆին.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
6.00
+0.00
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
7.50
+0.00
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
4.50
+0.00
Մակրոտնտեսական
04/2018
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+9.70%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
522.115
+5.20%
Արտահանում 1
Արտահանում
764.50
+25.50%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
1,457.3
+34.30%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+3.10%
Միջին աշխ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
166,150
+3.50%
Առևտրի շրջ. 3
Առևտրի շրջանառություն
787.571
+10.3%
Գյուղատնտ. 3
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
129.455
+2.20%
Ծառայութ. 3
Ծառայությունների ծավալ
487.108
+17.60%
Շինարար. 3
Շինարարության ծավալ
64.760
+21.80%
1 - միլիոն դոլար, 2 - դրամ, 3 - միլիարդ դրամ