ՀՐԱՊԱՐԱԿՎԵԼ Է ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ՑԱՆԿԸ
Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրատարակել է ռուսական 40 ամենաթանկ բրենդների ցուցակը: Ինչպես և անցյալ տարի ցուցակը 7.43 միլիարդ դոլարով գլխավորում է Beeline-ը, որի գինը անցյալ տարվա հետ համեմատած աճել է 4%-ով: 19% աճով և 6.9 միլիարդ դոլարով երկրորդ տեղում է հայտնվել ՄՏՍ-ը: Հետաքրքրական է, որ երկու առաջատար բրենդները հանդիսանում է Հայաստանյան բջջային կապի օպերատոր ընկերությունների բրենդները: Երրորդ տեղում է ռուսական գարեջրի ատրադրության առաջատար Բալտիկա ապրանքանիշը, որի արժեքը կազմում է 2.4 միլիարդ դոլար:
Գործակալությունը նշում է, որ ֆինանսական ճգնաժամի պատճառով նվազել են ռուսական բանկային բրենդների գները և միայն ռուսական 5 բանկերի է հաջողվել տեղ զբաղեցնել առաջին 40 բրենդների ցուցակում: Նշենք նաև, որ որպեսզի այս տարի բրենդը տեղ գտներ առաջին 40-ի ցուցակում, ապա այն պետք է արժենար 76.8 միլիոն դոլար, անցյալ տարիվա համար այդ թիվը կազմում էր 69.7 միլիոն դոլար: