ԳՈՎԱԶԴԱՏՈՒՆԵՐԸ ԳԵՐԱԴԱՍՈՒՄ ԵՆ ԻՆՏԵՐՆԵՏԸ
Ռուսաստանի գովազդի շուկան 2009 թվականին կրճատվել է ավելի քան 27%-ով` կազմելով 256 մլրդ ռուբլի: Այսպիսի տվյալներ է հրապարակել Ռուսաստանի հեռահաղորդակցական ընկերությունների ասոցիացիան իր զեկույցում: Ներկայացված տվյալների համաձայն 2009 թվականի ընթացքում առավել զգալի անկում գովազդի ոլորտում գրանցել են տպագրվող լրատվամիջոցները, որոնք գրանցել են գովազդային գործունեությունից ստացվող եկամուտների 50% անկում: Ռադիոկայաններն այս նույն ժամանակահատվածում գրանցել են 36% անկում, իսկ արտաքին գովազդի տեղադրման ծառայություններ մատուցող ընկերությունների եկամուտները կրճատվել են 40%-ով:
Անցյալ տարվա ընթացքում, ինչպես և նախկինում, առավել մեծ գումար` շուրջ 112 մլրդ ռուբլի, ընկերությունները ծախսել են հեռուստատեսային գովազդի վրա, սակայն այս ոլորտում նույնպես անկումն անխուսափելի է եղել: Հեռուստատեսային գովազդի բյուջեն կրճատվել է 18%-ով:
Միակ ոլորտը, որտեղ անցյալ տարվա ընթացքում գրանցվել է աճ, դա ինտերնետային գովազդն է: Այստեղ աճը կազմել է 8%: