ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԳՈՎԱԶԴԻ ՇՈՒԿԱՆ ԿՐՃԱՏՎԵԼ Է ՇՈՒՐՋ ՄԵԿ ԵՐՐՈՐԴՈՎ
Ռուսաստանի հեռահաղորդակցական գործակալությունների ասոցիացիայի տվյալների համաձայն 2009 թվականի առաջին ինն ամիսների արդյունքներով Ռուսաստանի գովազդի շուկայի համախառն ծավալը կազմել է ավելի քան 130 մլրդ ռուբլի, որը նախորդ տարվա համապատասխան ժամանակահատվածի համեմատությամբ գրանցել է շուրջ 30% անկում: Հաշվետու ժամանակահատվածում առավել մեծ անկում` շուրջ 44%-ով, գրանցել են տպագրվող ԶԼՄ-ներում գովազդի ծավալները, մասնավորապես տպագրական գովազդից թերթերի եկամուտները 2009 թվականի հունվար-սեպտեմբեր ամիսների ընթացքում կրճատվել են 37%-ով, ամսագրերի եկամուտները` 41%-ով, իսկ գովազդի տպագրության մեջ մասնագիտացված գործակալությունների եկամուտները` ավելի քան 55%-ով:
Նշենք նաև, որ հաշվետու ժամանակահատվածում գովազդի ծավալները ռադիոյով կրճատվել են 35%-ով, հեռուստատեսությամբ` 21%-ով, իսկ արտաքին գորվազդի ծավալները կրճատվել են 42%-ով: Միևնույն ժամանակ ինտերնետով գովազդի ծավալներն աճել են շուրջ 3%-ով: