
Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում - 2016թ. I եռամսյակ
Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում գործող ընկերությունները հրապարակել են 2016թ.-ի I եռամսյակի գործունեության ամփոփ հաշվետվությունները: Սույն հաշվետվությունների հիման վրա կատարած վերլուծությունների արդյունքում «Բիզնես 24»-ը կներկայացնի Հայաստանում Ինտերնետ շուկայի հիմնական միտումները: Ցանկանում ենք նշել, որ սկսած այս զեկույցից Ucom-ի և Orange-ի ցուցանիշները միավորվել և ներկայացվում են Ucom-ի անվան ներքո։
Բաժանորդների թիվ
Orange-ի ձեռք բերման հետևանքով բաժանորդների թվով առաջատարն է դարձել Ucom ընկերությունը: 2016թ.-ի առաջին եռամսյակի դրությամբ Ucom-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 77 954, ինչը 2015թ չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 10 473-ով, իսկ 2015թ.առաջին եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ 7 907 բաժանորդով: Միևնույն ժամանակ, Ucom-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 125 567, ինչը 2015թ․ չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 5 395-ով, իսկ 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թիվն աճել է 2 982-ով: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2016թ.-ի առաջին եռամսյակում կազմել է 278 006: Այս ցուցանիշը 2015թ.-ի չորրորդ եռամսյակի համեմատ աճել է 533-ով, իսկ 2015թ․առաջին եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 17 102 բաժանորդ:
Բաժանորդների թվով երկրորդ հորիզոնական է նահանջել Beeline-ը: 2016թ.-ի առաջին եռամսյակի դրությամբ Beeline-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 141 837, ինչը 2015թ չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 5 310-ով, իսկ 2015թ.առաջին եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 10 663 բաժանորդ: Միևնույն ժամանակ, Beeline-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 41 617, ինչը 2015թ․ չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 1 021-ով, իսկ 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թիվը նվազել է 2 028-ով: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2016թ.-ի առաջին եռամսյակում կազմել է 329 447: Այս ցուցանիշը 2015թ.-ի չորրորդ եռամսյակի համեմատ նվազել է 2 289-ով, իսկ 2015թ․առաջին եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 17 720 բաժանորդ:
VivaCell MTS-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) 2016թ.-ի առաջին եռամսյակում կազմել է 68 231: Անցյալ տարվա չորրորդ եռամսյակի համեմատ ցուցանիշը նվազել է 2 612-ով, իսկ 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 7 484 բաժանորդ: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվն անցյալ տարվա չորրորդ եռամսյակի համեմատ նվազել է 2 032-ով և կազմել 1 059 078, իսկ 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ 7 827 բաժանորդով:
Rostelecom-ի բաժանորդների թիվը 2016թ.-ի առաջին եռամսյակի դրությամբ կազմել է 35 144: Սույն ցուցանիշն այս տարվա չորրորդ եռամսյակի համանման ցուցանիշը գերազանցում է 971-ով, իսկ 2015թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ ցուցանիշն աճել է 7 590-ով:
Interactive-ի բաժանորդների թիվն այս տարվա առաջին եռամսյակի դրությամբ կազմել է 5 126, ինչը 2015թ.-ի չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշը գերազանցում է 141-ով, իսկ 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի ցուցանիշը՝ 526-ով:
Այլ պրովայդերների բաժանորդների թիվը մեր կողմից գնահատվում է Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների ընդհանուր թվի 2%-ի** շրջակայքում՝ մոտ 10 124:
Այսպիսով, 2016թ.-ի առաջին եռամսյակի դրությամբ Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների թիվը կազմում է մոտ 505600, ինչը մոտ 6 հազարով պակաս է քան անցյալ տարվա չորրորդ եռամսյակի ցուցանիշը և մոտ 10 հազարով պակաս, քան 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի ցուցանիշը:
Հեռահաղորդակցական ընկերությունների ունեցած մասնաբաժիններն ըստ ինտերնետ բաժանորդների քանակի հետևյալն է. 1. Ucom - 40.25% (+0.30 տոկ. կետ 2015թ. IV եռ. նկատմամբ), 2. Beeline - 36.29% (-0.46), 3. Vivacell-MTS - 13.50% (-0.22), 4. Rostelecom - 6.95% (+0.33), 5. Interactive - 1.01% (+0.05), Այլ - 2%:
Բջջային ինտերնետ
Բջջային ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) հետևյալն է. 1. Ucom - 125 567 (-5 395, 2015թ. IV եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS - 68 231 (-2 612), 3. Beeline - 41 617 (-1 021): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Ucom - 53.34% (-0.24 տոկ. կետ, 2015թ. IV եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS - 28.98% (+0.00), 3. Beeline - 17.68% (+0.24):
Բջջային ինտերնետի (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) բաժանորդների ընդհանուր քանակը 235 415 է: Անցյալ տարվա չորրորդ եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշը նվազել է 9 028-ով, իսկ 2015թ. առաջին եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 12 494 բաժանորդ:
Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների բաշխվածությունը հետևյալն է. 1. Vivacell-MTS - 1 059 078 (-2 032, 2015թ. IV եռ. համեմատ), 2. Beeline - 329 447 (-2 289) , 3. Ucom - 278 006 (+533): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Vivacell-MTS - 63.55% (+0.02, 2015թ. IV եռ. համեմատ), 2. Beeline - 19.77% (-0.09), 3. Ucom - 16.68% (+0.07):
Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների քանակը 1 666 531 է: Անցյալ տարվա չորրորդ եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշը նվազել է 3 788-ով, իսկ 2015թ. առաջին եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 42 649 բաժանորդ:
Բաժանորդների ակտիվություն
«Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշները ստանալու համար վերցվել են հեռահաղորդակցական ընկերությունների կողմից հրապարակվող «Մեկ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական տրաֆիկ (MOaU, MbOU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների: «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշներն ըստ էության այն ցուցանիշներն են, որոնք անցած մի քանի տարիների ընթացքում ներկայացվում էին «Բիզնես 24»-ի և «Circle.am»-ի կողմից հրապարակվող «Ինտերնետը Հայաստանում» զեկույցներում:
Այսպիսով, «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline - 39.15% (-0.92 տոկ. կետ, 2015թ. IV եռ. համեմատ), 2. Ucom - 37.84% (-0.20), 3. Rostelecom - 14.15% (-0.14), 4. Vivacell-MTS - 6.09% (+1.24), 5. Interactive - 0.77 (+0.02), Այլ - 2%:
Մասնաբաժին շուկայում՝ ըստ հասույթի
Հեռահաղորդակցական ընկերությունների բաժանորդներից ստացված հասույթի մասնաբաժինները ստանալու համար վերցվել են հրապարակված «Ծառայությունների վաճառքից մեկ ակտիվ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական հասույթ (ARPU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների:
Այսպիսով, «Բաժանորդներից ստացված հասույթի» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Ucom - 45.75% (+0.41 տոկ. կետ, 2015թ. IV եռ. համեմատ), 2. Beeline - 30.04% (-0.53), 3. Rostelecom - 11.48% (+0.34), 4. Vivacell-MTS - 8.19% (-0.26), 5. Interactive - 2.54% (+0.04), Այլ - 2%:
1. | Beeline | 142,365 / +2,038 |
2. | Ucom | 91,178 / +9,643 |
3. | Rostelecom | 43,762 / +6,790 |
4. | Other* | 10,000 / +0 |
- | Total | 287,305 / +12,630 |
Մասնաբաժիններ (%) | ||
1. | Beeline | 49.55% / -1.54 |
2. | Ucom | 31.74% / +2.05 |
3. | Rostelecom | 15.23% / +1.77 |
4. | Other* | 3.48% / -0.32 |
1. | Vivacell-MTS | 1,436,484 / +104,514 |
2. | Beeline | 472,935 / +57,780 |
3. | Ucom | 424,744 / +33,651 |
- | Total | 2,334,163 / +195,945 |
Մասնաբաժիններ (%) | ||
1. | Vivacell-MTS | 61.54% / -0.75 |
2. | Beeline | 20.26% / +0.85 |
3. | Ucom | 18.20 / -0.09 |
1. | Vivacell-MTS | 1,366,895 / +107,293 |
2. | Beeline | 403,673 / +38,631 |
3. | Ucom | 294,043 / +27,609 |
- | Total | 2,064,611 / +173,533 |
Մասնաբաժիններ (%) | ||
1. | Vivacell-MTS | 66.21% / -0.40 |
2. | Beeline | 19.55% / +0.25 |
3. | Ucom | 14.24% / +0.15 |
1. | Ucom | 130,701 / +6,042 |
2. | Vivacell-MTS | 69,589 / -2,779 |
3. | Beeline | 69,262 / +19,149 |
4. | Total | 269,552 / +22,412 |
Մասնաբաժիններ (%) | ||
1. | Ucom | 48.49% / -1.95 |
2. | Vivacell-MTS | 25.82% / -3.47 |
3. | Beeline | 25.70% / +5.42 |
1. | Ucom | 221,879 / +15,685 |
2. | Beeline | 211,627 / +21,187 |
3. | Vivacell-MTS | 69,589 / -2,779 |
4. | Rostelecom | 43,762 / +6,790 |
5. | Other* | 10,000 / +0 |
6. | Total | 556,857 / +35,057 |
Մասնաբաժիններ (%) | ||
1. | Ucom | 39.84% / +0.33 |
2. | Beeline | 38.00% / +1.50 |
3. | Vivacell-MTS | 12.50% / -1.37 |
4. | Rostelecom | 7.86% / +0.78 |
5. | Other* (1.8%) | 1.8% / -0.2 |
1. | Beeline | 46.69% / +0.3 |
2. | Ucom | 30.09% / -0.63 |
3. | Rostelecom | 19.57% / +1.89 |
4. | Other (2%) | 3.64% |
MOaU, MbOU (mb) | ||
1. | Rostelecom | 80,972 / +5,096 |
2. | Ucom | 59,771 / -93 |
3. | Beeline | 59,398 / +6,940 |
1. | Ucom | 62.68% / +6.90 |
2. | Vivacell-MTS | 25.26% / -4.94 |
3. | Beeline | 12.06% / -1.96 |
MOaU, MbOU (mb) | ||
1. | Ucom | 19,014 / +2,569 |
2. | Vivacell-MTS | 14,392 / -947 |
3. | Beeline | 6,903 / -3,380 |
1. | Ucom | 2,006,193 / +159,005 |
2. | Beeline | 1,508,266 / -193,817 |
3. | Rostelecom | 1,024,786 / +78,022 |
4. | Other* | 163,691 / -19,684 |
- | Total | 4,702,936 / -126,271 |
- | Մասնաբաժիններ (%) | |
1. | Ucom | 42.66% / +4.41 |
2. | Beeline | 32.07% / -3.17 |
3. | Rostelecom | 21.79% / +2.19 |
1. | Vivacell-MTS | 4,130,586 / +915,267 |
2. | Ucom | 1,499,091 / +68,339 |
3. | Beeline | 1,116,585 / +256,145 |
- | Total | 6,746,262 / +1,239,751 |
Մասնաբաժիններ (%) | ||
1. | Vivacell-MTS | 61.23% / +2.84 |
2. | Ucom | 22.22% / -3.76 |
3. | Beeline | 16.55 / +0.93 |
1. | Vivacell-MTS | 3,595,403 / +923,669 |
2. | Beeline | 898,472 / +206,578 |
3. | Ucom | 455,612 / +67,680 |
- | Total | 4,949,487 / +1,197,927 |
- | Մասնաբաժիններ (%) | |
1. | Vivacell-MTS | 72.64% / +1.43 |
2. | Beeline | 18.15% / -0.29 |
3. | Ucom | 9.21% / -1.14 |
1. | Ucom | 1,043,479 / +659 |
2. | Vivacell-MTS | 535,183 / -8,402 |
3. | Beeline | 898,472 / +49,567 |
4. | Total | 1,796,775 / +41,824 |
Մասնաբաժիններ (%) | ||
1. | Ucom | 58.08% / -1.35 |
2. | Vivacell-MTS | 29.79% / -1.19 |
3. | Beeline | 12.14% / +2.54 |
(*) | մոտավոր գնահատական |