OIL:  BRENT - 73.98+2.88% WTI - 68.89+3.05%
COMEX:  GOLD - 1354.80+0.54% SILVER - 17.24+2.86%
COMEX:  PLATINUM - 947.68 +0.98%
LME:  ALUMINIUM - 2523.00+6.37% COPPER - 6982.00+2.20%
LME:  NICKEL - 15050.00+7.81% TIN - 21530.00+2.04%
LME:  LEAD - 2379.00+1.45% ZINC - 3197.50+2.29%
FOREX:  USD/JPY - 107.40+0.09% EUR/GBP - 0.8720+0.74%
FOREX:  EUR/USD - 1.2383+0.02% GBP/USD - 1.4200-0.72%
STOCKS RUS:  MICEX - % RTSI - 1154.55 +2.95%
STOCKS US: DOW JONES - 24748.07-0.16% NASDAQ - 7295.24+0.19%
STOCKS US: S&P 500 - 2708.64 +0.08%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 22158.20 +1.42% TOPIX - 1749.67 +1.14%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 30284.25 +0.74% SSEC - 3091.40 +0.80%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7317.34+1.26% CAC40 - 5380.17+0.50%
STOCKS EUR:  DAX - 12590.83+0.04%
18/04/2018  CBA:  USD - 480.99 AMD -0.80 GBP - 682.62 AMD -7.35
18/04/2018  CBA:  EURO - 594.84 AMD -1.23
18/04/2018  CBA:  GOLD - 20754.48 AMD -146.83 SILVER - 257.09 AMD -0.04
18/04/2018  CBA:  PLATINUM - 14304.37 AMD -101.24
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
ԻՆՏԵՐՆԵՏԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ - ՓԵՏՐՎԱՐ 2010
17-03-2010 12:33 • 16.9K

ԻՆՏԵՐՆԵՏԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ - ՓԵՏՐՎԱՐ 2010

«Ինտերնետը Հայաստանում» զեկույցը, որն այսուհետ կհրապարակվի ամիսը մեկ անգամ, ներկայացնում է վերջին ամսվա ընթացքում հայկական ինտերնետում գրանցված ցուցանիշները: Զեկույցը բաղկացած է «Ընդհանուր տվյալներ», «Հայաստանի առաջատար պորվայդերներ», «Հայկական առաջատար կայքեր» և «Գովազդը հայկական ինտերնետում» բաժիններից: Զեկույցի  համահեղինակներն են «Circle.am» (www.circle.am) և «Բիզնես 24» (www.b24.am) նախագծերը: Զեկույցի տվյալներից օգտվելու դեպքում հղումը «Cicle.am»-ին և «Բիզնես 24»-ին (www.b24.am) (ինտերնետում` ակտիվ հղում) պարտադիր է:

ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏՎՅԱԼՆԵՐ
 
«Circle.am»-ում գրանցված կայքերի այցելությունների ծավալը փետրվար ամսին կազմել է 8.75 միլիոն, իսկ էջերի դիտումները` 45,6 միլիոն: Հայկական ինտերնետում պահպանվել է դեռևս անցած աշնանը գրանցված աճի տեմպերը:

Այցելությունների սույն աճը հիմնականում կարելի է պայմանավորել հետևյալ 3 գործոններով`

Ա) Այցելությունների սեզոնային ակտիվություն. Կատարված հետազոտությունների համաձայն ձմռանն` ամռան համեմատ, ինտերնետային ակտիվությունն աշխարհում աճում է 30-35%-ով: Այսինքն, եթե համեմատում ենք 2009թ.-ի հուլիս ամսվա (5.08 միլիոն այցելություն) և 2010թ.-ի փետրվարի տվյալները (8.75 միլիոն այցելություն), ապա կարող ենք պնդել, որ ավելացած 3.67 միլիոն այցելությունից 1.65 միլիոնը կամ մոտ 45%-ը ինտերնետի սեզոնային ակտիվության հետևանք է:

Բ) Circle.am - ում գրանցված նոր կայքեր.  2009թ.-ի ապրիլ ամսից մինչ այժմ Circle.am-ում գրանցված կայքերի քանակն ավելացել է 200-ով: Սույն կայքերի միայն 20%-ն է, որ զգալի կերպով ազդել է ընդհանուր այցելությունների քանակի վրա: Ավելացած 200 կայքերը փետրվար ամսվա կտրվածքով ունեցել են մոտ 1.2 միլիոն այցելություն, այսինքն գրանցված այցելությունների աճի վրա ազդել են 35%-ով:

Գ) Հայաստանում մանրածախ ինտերնետի շուկայի աճ (քանակական, որակական).  Ա և Բ գործոններից հետևում է, որ Circle.am-ում այցելությունների ծավալի զուտ աճը կազմում է 20%: Այս ամենը հստակ երևում է նաև հոկտեմբեր - փետրվար ամիսներին գրանցված այցելությունների ծավալները ուսումնասիրելիս:

Ինտերնետի այցելությունների տարիներ շարունակ ձևավորված միտումների համաձայն տարվա ընթացքում այցելությունների ամենամեծ քանակն արձանագրվում է հոկտեմբեր-նոյեմբեր ամիսներին, իսկ այնուհետ, դեկտեմբեր և հունվար ամիսներին տեղի է ունենում այցելությունների մի փոքր նվազում և փետրվար-մարտ ամիսներին կրկին արձանագրվում է աճ: «Circle.am»-ի հոկտեմբեր-փետրվար ամիսների տվյալների ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ դեկտեմբեր ամսին` նոյեմբերի համեմատ, գրանցվել է այցելությունների ծավալների զգալի աճ, որն այնուհետ ունեցել է շարունակական բնույթ: Այսպես,  չնայած Ամանորյա տոներին, այս տարվա հունվարին նախորդ ամսվա համեմատ այցելությունների ծավալներն աճել են, իսկ փետրվար ամսվա արդյունքներով գրանցվել է արդեն սույն ցուցանիշի կտրուկ աճ:

Եթե, վերոնշյալ գործոնների ներքո, փորձենք գնահատել Հայաստանում մանրածախ ինտերնետի շուկայի աճը, ապա, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ փետրվար ամսվա ընթացքում Circle.am-ում գրանցված այցելությունների 41.6%-ը  բաժին է ընկնում Հայաստանյան այցելուներին և անցած ամիսների ընթացքում սույն գործակիցը կտրուկ աճ է գրանցել` մոտ 6-7%, կարող ենք պնդել, որ վերջին ամիսների ընթացքում Հայաստանում մանրածախ ինտերնետի շուկան աճել է 15-17%-ով:  Միևնույն ժամանակ, արտասահմանյան այցելությունների աճը կազմել է 3-5%: Հայաստանի մանրածախ ինտերնետի շուկայի զգալի աճը 2009թ.-ի հոկտեմբեր - դեկտեմբեր ամիսների ընթացքում ինտերնետ հաղորդակցության ոլորտում տեղի ունեցած ակտիվ զարգացումների հետևանք է (Օրանժ Արմենիայի գործարկում, Ucom-ի գործարկում, զանազան պրովայդերների կողմից իրականացված լայնամասշտաբ ակցիաներ և գների զգալի անկում):

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ՊՐՈՎԱՅԴԵՐՆԵՐ


Հայաստանի առաջատար 10 ինտերնետ պրովայդերների ցուցանիշները որոշվում են սույն պրովայդերների և AMNet ցանցին միացած այլ ընկերությունների IP-ներից` վերջին մեկ ամսվա ընթացքում Circle.am-ում գրանցված այցելությունների հիման վրա:

Փետրվար ամսվա տվյալների համաձայն` Հայաստանի առաջատար 10 ինտերնետ պրովայդերների ցուցակի բացարձակ առաջատարն է «Beeline»-ը, որի բաժինը կազմում է 38.48%: Beeline-ի առաջատար լինելու փաստը թերևս ոչ ոքի համար անակնկալ չէ: Beeline-ի սույն ցուցանիշը հիմնականում պայմանավորված է dial-up և ADSL (Hi-Line) ծառայություններով, իսկ Beeline-ի բջջային ինտերնետի ծավալները մոտավորապես համապատասխանում են ընկերության գլխավոր մրցակիցներ` Vivacell-MTS-ի և Orange-ի նույն ծառայության ծավալների մակարդակին` 11-12%:

Երկրորդ տեղում է (12.27%) «Orange»-ը: «Orange»-ի արձանագրած արդյունքն իսկապես տպավորիչ է: Իր գործունեության 3 ամիսների ընթացքում բջջային երրորդ օպերատորին հաջողվել է չափազանց բարձր ցուցանիշ արձանագրել, և սա միայն բջջային ինտերնետի հաշվին: Պետք է նաև նշել, որ Հայաստանում վերջին ամիսներին բջջային ինտերնետի կտրուկ աճը հիմնականում պայմանավորված է սույն շուկայում «Orange»-ի հայտնվելով և դրա հետևանքով վերջինիս գլխավոր մրցակիցների` Vivacell-MTS-ի և  Beeline-ի կողմից ձեռնարկված կտրուկ քայլերով:

Երրորդ տեղում է «Vivcell-MTS»-ը, որի բաժինը կազմում է 11.69%: Circle.am-ի տվյալներով` առաջատար բջջային օպերատորին դեռևս չի հաջողվում ստանձնել նաև բջջային ինտերնետի առաջատարի դիրքը: Ընդհանուր առմամբ Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտի հսկաներին բաժին է ընկնում այցելությունների 62.44%-ը, իսկ բջջային ինտերնետի բաժինը կազմում է մոտավորապես 33-35%:

Չորրորդ տեղում է ADC ընկերությունը` իր 7.76% մասնաբաժնով, որին հաջորդում է «Arminco»-ն (No 5)`  6.83%:  «Cornet»-ը` 4.99%-ով, 6-րդն է,  «iCON»-ը` 7-րդը (4.29%), իսկ Ucom-ը (2.38%) զբաղեցնում է ցուցակի 8-րդ հորիզոնականը: Այս առումով պակաս տպավորիչ չէ  նաև Ucom-ի արձանագրած արդյունքը: Ընկերությունն իր գործունեությունն է սկսել ամիսներ առաջ և ինտերնետից բացի տրամադրում է նաև ինտերակտիվ հեռուստատեսության և այլ ծառայություններ: Եվ եթե հաշվի առնենք այն փաստը,  որ ընկերությունն իր ծառայությունները մատուցում է աշխարհագրական առումով դեռևս չափանզանց սահմանափակ տարածքում, ապա Ucom-ի արձանագրած արդյունքը շատ ավելի տպավորիչ է թվում: Հայաստանի առաջատար 10 ինտերնետ պրովայդերների վարկանիշային ցուցակի 9-րդ տեղում է «Web»-ը, որի բաժինը շուկայում կազմում է 1.57%: Իսկ առաջին տասյակը եզրափակում է «Bionet»-ը` 1.36%: Հատկանշական է, որ առաջին տասնյակում հայտնված ընկերություններին բաժին է ընկնում այցելությունների 91.62%:

Մեր կողմից ստացված տվյալների համաձայն «Fibernet» ընկերության IP հասցեներով գրանցվել է ընդհանուր այցելությունների 1.98%, սակայն մենք չեն ընդգրկել սույն ընկերությունը մեր կողմից կազմված պրովայդերների առաջատար տասյակում, քանի որ «Firbernet» ընկերությունը չի զբաղվում մանրածախ ինտերնետի վաճառքով, և, հետևաբար, սույն այցելությունների ծավալը կարող է պատկանել մանրածախ ինտերնետի վաճառքով զբաղվող զանազան ընկերությունների, որոնք օգտվում են «Fibernet»-ին պատկանող IP-հասցեներից:

ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿԱՅՔԵՐ

ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱՏԱՐ 100 ԿԱՅՔԵՐԸ

2010թ.-ի փետրվար ամսվա տվյալների համաձայն Circle.am-ում գրանցված հայկական առաջատար կայքերի ցուցակի առաջին երկու տեղերում են  Hamovhotov.com և Gisher.ru նախագծերը: Վերջին ամսում Hamovhotov.com կայքի այցելությունների քանակը կազմել է 841 780,  իսկ Gisher.ru կայքինը` 753 234: Սույն նախագծերի ընդգծված առաջատարությունը բացատրվում է նրանով, որ երկու կայքերն էլ ակտիվորեն օգտագործում են ինտերնետի առաջատար վիդեո պորտալների (Օրինակ` Youtube) կողմից ընձեռնած «video-sharing» տեխնոլոգիաները, որոնց միջոցով ինտերնետում են հայտնվում հայկական հեռուստաընկերությունների տարբեր նախագծեր և սերիալներ («Էմիգրանտներ», Yere1, «Կարգին հաղորդում», «32 ատամ» և այլն): Այսպիսի նախագծերի հիմնական օգտվողները արտասահմանում բնակվող հայերն են, որոնց համար ինտերնետի միջոցով հնարավորություն է ստեղծվում դիտելու Հայաստանի հեռուստաընկերությունների զանազան նախագծեր:

Առաջատար տասնյակի 3-րդ և 5-րդ տեղերում են հայտնվել երկու սոցիալական կայքեր: Երրորդ տեղում է Armenia-Online.Ru նախագիծը (այցելությունների քանակը` 672 865), իսկ 5-րդ տեղում է Hayland.am սոցիալական ցանցը (այցելությունների քանակը` 350 524): Armenia-Online.Ru կայքում փետրվարի վերջի դրությամբ գրանցվածների քանակը 47 205 է, իսկ Hayland.am-ում` 81 013: Սույն նախագծերի այցելությունների, էջերի դիտումների և գրանցված անձանց քանակների համեմատությունից պարզ է դառնում, որ Armenia-Online.Ru կայքում գրանցվածները շատ ավելի ակտիվորեն են օգտվում սույն ինտերնետային նախագծից: Այստեղ պետք է նշել նաև, որ Hayland.am-ում անձնական էջ ստեղծելուց հետո արդեն անհնար է այն հեռացնել (համենայն դեպս կայքից օգտվողներին հնարավորություն չի տրվում հեռացնել իրենց էջերը): Չափազանց հաճելի է, որ հայկական սոցիալական ցանցերը բավական պահանջարկ են վայելում, սակայն, միևնույն ժամանակ, սույն նախագծերը, իհարկե, չեն կարող մրցակցել Odnoklassniki.ru, Vkontakte.ru և Facebook.com համաշխարհային և ռուսական առաջատար սոցիալական ցանցերի հետ, որտեղ գրանցված հայերի քանակը մի քանի տասնյակ անգամ գերազանցում է Armenia-Online.Ru և Hayland.am գրանցվածների քանակը:

Առաջին տասնյակի մնացած 6 տեղերում հայկական առաջատար ինտերնետային լրատվական նախծագծերն են: Չորրորդ տեղում է News.am նախագիծը (այցելությունների քանակը` 424 612), որն իր ստեղծման պահից կարճ ժամանակ անց ստանձնեց հայկական ինտերնետային լրատվական նախագծերի առաջատարի դերը: 6-րդ տեղում  A1plus.am լրատվական  նախագիծն է (այցելությունների քանակը` 334 857), 7-րդում`  Tert.am լրատվական կայքը (այցելությունների քանակը` 302 758):  Վերջինիս հաջորդում են Armtoday.info լրատվական նախագիծը (այցելությունների քանակը` 190 516) 8-րդ և «Առավոտ» օրաթերթի ինտերնետային տարբերակը` Aravot.am (այցելությունների քանակը` 165 342)` 9-րդ հորիզոնականներում: Հայկական կայքերի լավագույն տասնյակը եզրափակում է Newsarmenia.ru լրատվական նախագիծը (այցելությունների քանակը` 154 601):

Առաջատար 100 կայքերի ցուցակում ևս լրատվական կայքերը մեծամասնություն են կազմում` մոտ 30: Լրատվական կայքերին հաջորդում են մեկ տասնյակից ավել վիդեո և աուդիո պորտալները: Առաջատար 100-ի աղյուսակում են հայտնվել նաև հայկական առաջատար ֆորումները, ծանոթությունների, աշխատանքի տեղավորման, տեղեկատվական, ժամանցային, սոցիալական կայքերը:

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐ

Circle.am-ի փետրվար ամսվա տվյալների համաձայն` Հայկական կայքերի 76%-ի հոսթինգը գտնվում է արտասահմանում, իսկ մնացած 24%-ինը` Հայաստանում: Հոսթինգ ծառայություններ տրամադրող հայկական ընկերությունների շարքում առաջատարը «Արմինկո» ընկերությունն է: Հայկական ինտերնետային նախագծերը զգալի մասը (53%) գերադասում են գրանցվել .am դոմեն տիրույթում: Կայքերի 27%-ը գրանցված է .com, 8%-ը` .ru, 3%-ը` .net, իսկ 9%-ը` այլ  դոմեն տիրույթներում:

WEBDESIGN ՍՏՈՒԴԻԱՆԵՐ

Հայկական առաջատար 100 կայքերի ցուցակում առավել քանակի նախագծերով ներկայացված Webdesign ընկերություններն են`

1-2. «Smart Systems» - 8 նախագիծ
1-2. «Sitemax» - 8 նախագիծ
3. «Helix» - 3 նախագիծ

ԳՈՎԱԶԴԸ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԻՆՏԵՐՆԵՏՈՒՄ

Ինտերնետային գովազդի Հայաստանյան շուկայի առաջատարներին պարզելու համար մեր կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ուսումնասիրվել են մոտ 400 հայկական առաջատար կայքեր: Գովազդատու ընկերությունների վարկանիշային աղյուսակը կազմելիս հաշվի են առնվել վերոնշյալ կայքերում տեղադրված բաններների քանակը, չափը և տեղը: Հայկական ինտերնետի առաջատար գովազդատուներին կարելի է բաժանել երկու հիմնական խմբերի` հեռահաղորդակցություն և առևտրային բանկեր:

Գովազդատու ընկերությունների վարկանիշային ցուցակի առաջին երեք տեղերը համապատասխանաբար զբաղեցնում են  Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտի երեք առաջատար ընկերությունները` Վիվասել-ՄՏՍ, Beeline և Օրանժ Արմենիա:

Բջջային կապի Հայաստանյան օպերատորներին հաջորդում են ՀՀ առևտրային բանկերը: Այսպես, Ամերիաբանկը զբաղեցնում է 4-րդ, ՎՏԲ-Հայաստան բանկ` 5-րդ, Հայէկոնոմբանկը` 6-րդ հորիզոնականները: Կոնվերս բանկն այս վարկանիշային աղուսյակում 7-րդն է, իսկ Էյչ-Էս-Բի-Սի Հայաստան բանկը` 8-րդը:

Պետք է նշել, որ վերոնշյալ գովազդատու ընկերությունները հիմնականում գովազդներ են տեղադրում լրատվական կայքերում: Գովազդների բավական մեծ ծավալ է նկատվում որոշակի ուղղվածություն ունեցող տեղեկատվական կայքերում` հիմնականում, բնականաբար, բանկային և հեռահաղորդակցական ոլորտների:

 

Զեկույցի հետագա զարգացման և կատարելագործման համար պատրաստ ենք համագործակցել բոլոր շահագրգիռ կողմերի հետ: Հարցեր կամ առաջարկներ ունենալու դեպքում խնդրում ենք գրել report@b24.am էլ. փոստի հասցեին: Զեկույցի պատրաստման աշխատանքներին աջակցելու համար շնորհակալություն ենք հայտնում Էդուարդ Այվազյանին:

Circle.am-ի մասին
- Հայկական ինտերնետի առաջատար վարկանիշային համակարգ: Circle.am-ում են գրանցված հայկական կայքերի 30-35%,  սակայն եթե հաշվի առնենք այն հանգամանքը, որ համակարգում գրանցված են հայկական ինտերենտի առաջատար կայքերի բացարձակ մեծամասնությունը, ապա ստացվում է, որ  Circle.am համակարգի միջոցով հաշվարկվում է հայկական կայքերի այցելությունների 75-85%-ը:

«B24.am»-ի (Բիզնես 24) մասին - Ֆինանսատնտեսական լրատվության առաջատար էլեկտրոնային նախագիծ: «Բիզնես 24»-ի շրջանակներում լայն կերպով լուսաբանվում են Հայաստանի և աշխարհի ֆինանսական ու բանկային, հանքարդյունաբերական ու գյուղատնտեսության, հարկային ու մաքսային, հեռահաղորդակցության ու բարձր տեխնոլոգիաների, ավտոմեքենաշինության և այլ ոլորտներ:

Beeline Հայաստան - Հեռահաղորդակցական ծառայություններ ձեր բիզնեսի համար:
Ամրակցված ինտերնետի բաժանորդներ
Q3 2017 / Q2 2016-ի համեմատ
1. Beeline 142,365 / +2,038
2. Ucom 91,178 / +9,643
3. Rostelecom 43,762 / +6,790
4. Other* 10,000 / +0
- Total 287,305 / +12,630
Մասնաբաժիններ (%)
1. Beeline 49.55% / -1.54
2. Ucom 31.74% / +2.05
3. Rostelecom 15.23% / +1.77
4. Other* 3.48% / -0.32
Շարժական ինտերնետի բաժանորդներ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Vivacell-MTS 1,436,484 / +104,514
2. Beeline 472,935 / +57,780
3. Ucom 424,744 / +33,651
- Total 2,334,163 / +195,945
Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 61.54% / -0.75
2. Beeline 20.26% / +0.85
3. Ucom 18.20 / -0.09
Շարժական ինտերնետի բաժանորդներ. Միայն հեռախոսով օգտվողներ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Vivacell-MTS 1,366,895 / +107,293
2. Beeline 403,673 / +38,631
3. Ucom 294,043 / +27,609
- Total 2,064,611 / +173,533
Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 66.21% / -0.40
2. Beeline 19.55% / +0.25
3. Ucom 14.24% / +0.15
Շարժական ինտերնետի բաժանորդներ. Բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Ucom 130,701 / +6,042
2. Vivacell-MTS 69,589 / -2,779
3. Beeline 69,262 / +19,149
4. Total 269,552 / +22,412
Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 48.49% / -1.95
2. Vivacell-MTS 25.82% / -3.47
3. Beeline 25.70% / +5.42
Բաժանորդների թիվ. Բացառությամբ հեռախոսով օգտվող շարժական բաժանորդների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Ucom 221,879 / +15,685
2. Beeline 211,627 / +21,187
3. Vivacell-MTS 69,589 / -2,779
4. Rostelecom 43,762 / +6,790
5. Other* 10,000 / +0
6. Total 556,857 / +35,057
Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 39.84% / +0.33
2. Beeline 38.00% / +1.50
3. Vivacell-MTS 12.50% / -1.37
4. Rostelecom 7.86% / +0.78
5. Other* (1.8%) 1.8% / -0.2
Բաժանորդների ակտիվություն. Ամրակցված ինտերնետ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Beeline 46.69% / +0.3
2. Ucom 30.09% / -0.63
3. Rostelecom 19.57% / +1.89
4. Other (2%) 3.64%
MOaU, MbOU (mb)
1. Rostelecom 80,972 / +5,096
2. Ucom 59,771 / -93
3. Beeline 59,398 / +6,940
Բաժանորդների ակտիվություն. Շարժական ինտերնետ՝ բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Ucom 62.68% / +6.90
2. Vivacell-MTS 25.26% / -4.94
3. Beeline 12.06% / -1.96
MOaU, MbOU (mb)
1. Ucom 19,014 / +2,569
2. Vivacell-MTS 14,392 / -947
3. Beeline 6,903 / -3,380
Հասույթ. Ամրակցված ինտերնետ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ (հազ. դր.)
1. Ucom 2,006,193 / +159,005
2. Beeline 1,508,266 / -193,817
3. Rostelecom 1,024,786 / +78,022
4. Other* 163,691 / -19,684
- Total 4,702,936 / -126,271
- Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 42.66% / +4.41
2. Beeline 32.07% / -3.17
3. Rostelecom 21.79% / +2.19
Հասույթ. Շարժական ինտերնետ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ (հազ. դր.)
1. Vivacell-MTS 4,130,586 / +915,267
2. Ucom 1,499,091 / +68,339
3. Beeline 1,116,585 / +256,145
- Total 6,746,262 / +1,239,751
Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 61.23% / +2.84
2. Ucom 22.22% / -3.76
3. Beeline 16.55 / +0.93
Հասույթ. Շարժական ինտերնետ՝ միայն հեռախոսով օգտվողներ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Vivacell-MTS 3,595,403 / +923,669
2. Beeline 898,472 / +206,578
3. Ucom 455,612 / +67,680
- Total 4,949,487 / +1,197,927
- Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 72.64% / +1.43
2. Beeline 18.15% / -0.29
3. Ucom 9.21% / -1.14
Հասույթ. Շարժական ինտերնետ՝ բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ (հազ. դր.)
1. Ucom 1,043,479 / +659
2. Vivacell-MTS 535,183 / -8,402
3. Beeline 898,472 / +49,567
4. Total 1,796,775 / +41,824
Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 58.08% / -1.35
2. Vivacell-MTS 29.79% / -1.19
3. Beeline 12.14% / +2.54
(*) մոտավոր գնահատական