Team Telecom

Ինտերնետը Հայաստանում

USD BUY - 385.00+0.00 USD SELL - 389.00+0.50
EUR BUY - 414.00+4.00 EUR SELL - 418.00+2.00
OIL:  BRENT - 74.76+2.23 WTI - 70.56+2.95
COMEX:  GOLD - 1999.70+0.92 SILVER - 24.08+1.95
COMEX:  PLATINUM - 1012.70+0.83
LME:  ALUMINIUM - 2282.50+1.63 COPPER - 8243.50+1.91
LME:  NICKEL - 21318.00+3.55 TIN - 25437.00-0.07
LME:  LEAD - 1999.00-0.67 ZINC - 2267.00+0.82
FOREX:  USD/JPY - 138.81-0.49 EUR/GBP - 1.0765+0.76
FOREX:  EUR/USD - 1.0765+0.76 GBP/USD - 1.2534+0.80
STOCKS RUS:  RTSI - 1061.89+0.61
STOCKS US: DOW JONES - 33061.57+0.47 NASDAQ - 13100.98+1.28
STOCKS US: S&P 500 - 4221.02+0.99
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 31524.22+1.21 TOPIX - 2182.70+1.55
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18949.94+4.02 SSEC - 3230.07+0.79
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7490.27+0.59 CAC40 - 7137.43+0.55
STOCKS EUR:  DAX - 15853.66+1.21
02/06/2023  CBA:  USD - 387.22+0.24 GBP - 485.19+2.66
02/06/2023  CBA:  EURO - 416.92+2.43
02/06/2023  CBA:  GOLD - 24579.49+139.03 SILVER - 292.44+3.11
Հունիս, 2023
June 2023
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Byblos
ԻՆՏԵՐՆԵՏԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ. ՀՈՒՆԻՍ – ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ 2011
31/10/2011 13:18
Կիսվել

ԻՆՏԵՐՆԵՏԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ. ՀՈՒՆԻՍ – ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ 2011

«Ինտերնետը Հայաստանում» ութերորդ զեկույցում ներկայացված են 2011թ.-ի հունիս-սեպտեմբեր ամիսներին Circle.am-ում արձանագրված ցուցանիշները: Զեկույցը բաղկացած է «Ընդհանուր տվյալներ», «Առաջատար պրովայդերներ», «Առաջատար կայքեր» և «Տեխնիկական տվյալներ» բաժիններից: Զեկույցի համահեղինակներն են «Circle.am» (www.circle.am) և «Բիզնես 24» (www.b24.am) նախագծերը:

Զեկույցի տվյալներից օգտվելու դեպքում հղումը «Circle.am»-ին և «Բիզնես 24»-ին (www.b24.am) (ինտերնետում` ակտիվ հղում http://w3schools.com/html/html_links.asp) պարտադիր է:

ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏՎՅԱԼՆԵՐ

2011թ.-ի սեպտեմբեր ամսվա վերջի դրությամբ Circle.am-ում գրանցված կայքերի թիվը կազմել է 2214: Հունիս-սեպտեմբեր ամիսների ընթացքում համակարգում գրանցվել է 426 նոր կայք: 2010թ.-ի սեպտեմբերի վերջի համեմատ Circle.am-ում գրանցված կայքերի թիվն աճել է մոտ 48%-ով:

Հունիս-սեպտեմբեր ամիսների ընթացքում գրանցվել են այցելությունների և էջերի դիտումների հետևյալ ցուցանիշները.

Հունիս` այցելություններ` 19 291 769, էջերի դիտումներ` 84 033 984: Հուլիս` այցելություններ` 21 074 421, էջերի դիտումներ` 86 933 137: Օգոստոս` այցելություններ` 21 438 779, էջերի դիտումներ` 90 472 083: Սեպտեմբեր` այցելություններ` 26 172 260, էջերի դիտումներ` 104 115 961:

Սեպտեմբերին, մայիսի համեմատ, այցելությունների քանակն աճել է 30.59%-ով, իսկ էջերի դիտումներինը` 22.24%-ով: 2011թ.-ի սեպտեմբեր ամսվա տվյալների համեմատությունը 2010թ.-ի սեպտեմբերի տվյալների հետ ցույց է տալիս, որ անցած 12 ամիսների ընթացքում այցելությունների քանակն աճել է 139%-ով, իսկ էջերի դիտումներինը` 111%-ով:

Հայաստանյան տվյալներ

2011թ.-ի հունիսին հայաստանյան այցելությունների քանակը կազմել է 11 195 755 կամ այցելությունների ընդհանուր թվի 58.03%-ը, հուլիսին` 10 907 651 (51.75%), օգոստոսին` 11 686 426 (54.51%), սեպտեմբերին` 15 051 925 (57.51%):

2011թ.-ի սեպտեմբերի տվյալների համեմատությունը նույն տարվա մայիսի տվյալների հետ ցույց է տալիս, որ հաշվետու ժամանակաշրջանում հայաստանյան այցելությունների քանակն աճել է 47.34%-ով: Միևնույն ժամանակ, 2010թ.-ի սեպտեմբերի տվյալների համեմատ հայաստանյան այցելությունների քանակն աճել է մոտ 3 անգամ: Եթե 2010թ.-ի սեպտեմբեր ամսին հայաստանյան այցելություններին բաժին էր ընկնում այցելությունների ընդհանուր թվի 45.8%-ը, ապա այս տարվա սեպտեմբերին սույն ցուցանիշը կազմել է 57.51%: 2011թ.-ի մայիս ամսին այս ցուցանիշը կազմել էր 50.97%:

Գլոբալ և հայաստանյան տվյալների ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ հունիս-սեպտեմբեր ամիսներին Հայաստանում արձանագրվել է ինտերնետի աճի բավական բարձր տեմպ: Այդ մասին են վկայում ամռան ամիսներին և՛ այցելությունների և՛ էջերի դիտումների ծավալները (սեզոնային անկման փոխարեն գրանցվել է աճ), և’ հայաստանյան այցելությունների մասնաբաժնի կտրուկ աճը (6.54 տոկոսային կետ):

ԱՌԱՋԱՏԱՐ ԿԱՅՔԵՐ

Circle.am առաջատար 10 կայքեր

Circle.am-ում գրանցված կայքերի առաջին տասնյակները հունիս, հուլիս, օգոստոս և սեպտեմբեր ամիսներին.

Հունիս – 1. News.am ` 2 564 685 (այցելություն), 2. Regnum.ru (Armenia)` 1 022 899, 3. ArmeniaTV.com` 948 170, 4. Tert.am` 730 756, 5. Armsport.am` 524 154, 6. BarevHayer.com` 518 361, 7. 1in.am` 436 708, 8. Armtoday.info` 422 656, 9. ShantTV.com` 408 800, 10. Lragir.am` 354 481: 7 լրատվական կայք, 2 TV պորտալ, 1 վիդեո պորտալ:

Հուլիս – 1. News.am` 2 359 925, 2. Hamovhotov.com` 1 530 563, 3. ArmeniaTV.com` 1 389 576, 4. Regnum.ru (Armenia)` 993 636, 5. Tert.am` 708 518, 6. Uzood.com` 630 835, 7. BarevHayer.com` 553 108, 8. Armsport.am` 525 519, 9. ShantTV.com` 427 209, 10. 1in.am` 407 222: 5 լրատվական կայք, 2 TV պորտալ, 3 վիդեո պորտալ:

Օգոստոս – 1. News.am` 2 321 089, 2. Hamovhotov.com` 1 505 753, 3. ArmeniaTV.com` 1 102 185, 4. Regnum.ru (Armenia)` 1 015 243, 5. Tert.am` 779 488, 6. Uzood.com` 665 646, 7. ArmBlog.net` 569 161, 8. Armsport.am` 558 767, 9. BarevHayer.com` 540 093, 10. 1in.am` 464 861: 5 լրատվական կայք, 1 TV պորտալ, 3 վիդեո պորտալ, 1 բլոգ:

Սեպտեմբեր – 1. News.am` 2 941 645, 2. ArmeniaTV.com` 1 553 268, 3. HamovHotov.com` 1 491 941, 4. Tert.am` 1 108 966, 5. Regnum.ru (Armenia)` 1 011 355, 6. Uzood.com` 897 365, 7. 1in.am` 772 236, 8. Armsport.am` 605 214, 9. BarevHayer.com` 592 606, 10. ArmBlog.net` 580 190: 5 լրատվական կայք, 1 TV պորտալ, 3 վիդեո պորտալ, 1 բլոգ:

2011թ.-ի հունիս ամսին առաջատար 10 կայքերի այցելությունների թիվը կազմել է 7 931 960 կամ ընդհանուր այցելությունների 41.11%-ը, հուլիսին` 9 526 111 (45.20%), օգոստոսին` 9 522 286 (44.41%), սեպտեմբերին` 11 554 786 (44.14%): Առաջատար 100 կայքերի համար պատկերը հետևյալն է. հունիս` 15 885 794 (82.34%), հուլիս` 17 664 500 (83.8%), օգոստոս` 17 915 471 (83.56%), սեպտեմբեր` 21 631 082 (82.65%):

Հատկանշական է, որ եթե այս տարվա մայիս ամսին առաջատար տասնյակում հայտնվելու համար պահանջվում էր նվազագույնը 375 610 այցելություն, ապա սեպտեմբերին սույն ցուցանիշը կազմել է 580 190 (+54.47%):

Circle.am առաջատար 10 կայքեր / Հայաստանյան այցելություններ /

Հունիս – 1. News.am` 1 862 747, 2. Tert.am` 524 146, 3. Armsport.am` 441 882, 4. 1in.am` 345 138, 5. Auto.am` 269 842, 6. Realmadrid.am` 266 863, 7. Lragir.am` 260 185, 8. A1plus.am` 226 363, 9. ArmeniaTV.com` 214 441, 10. ArmBlog.net` 199 069:

Հուլիս – 1. News.am` 1 652 077, 2. Tert.am` 501 906, 3. Armsport.am` 443 006, 4. 1in.am` 320 711, 5. ArmeniaTV.com` 311 184, 6. Armblog.net` 307 534, 7. Auto.am` 274 329, 8. RealMadrid.am` 272 251, 9. Lragir.am` 228 786, 10. A1plus.am` 190 877:

Օգոստոս – 1. News.am` 1 566 614, 2. Tert.am` 558 451, 3. Armblog.net` 526 532, 4. Armsport.am` 466 104, 5. ArmeniaTV.com` 378 922, 6. 1in.am` 366 791, 7. Auto.am` 309 954, 8. Realmadrid.am` 278 828, 9. Lragir.am` 246 517, 10. Status4ka.am` 219 626:

Սեպտեմբեր – 1. News.am` 2 041 875, 2. Tert.am` 827 406, 3. 1in.am` 640 903, 4. Armblog.net` 534 608, 5. ArmeniaTV.com` 519 005, 6. Armsport.am` 500 169, 7. Auto.am` 332 600, 8. Lragir.am` 316 620, 9. Asekose.am` 312 845, 10. RealMadrid.am` 260 244:

2011թ.-ի հունիս ամսին առաջատար 10 կայքերի այցելությունների ընդհանուր թիվը կազմել է 4 610 676 կամ ընդհանուր այցելությունների 41.18%-ը, հուլիսին` 4 502 661 (41.28%), օգոստոսին` 4 918 339 (42.08%), սեպտեմբերին` 6 286 275 (41.76%): Առաջատար 100 կայքերի համար պատկերը հետևյալն է. հունիս` 8 994 863 (80.34%), հուլիս` 8 806 543 (80.73%), օգոստոս` 8 954 649 (76.62%), սեպտեմբեր` 12 078 461 (80.24%):

Եթե այս տարվա մայիս ամսին առաջատար տասնյակում հայտնվելու համար պահանջվում էր նվազագույնը 169 487 այցելություն, ապա սեպտեմբերին սույն ցուցանիշը կազմել է 260 244 (+53.55%):

Գլոբալ և հայաստանյան տասնյակների հիմնական տարբերությունը հայաստանյան տասնյակներում վիդեո պորտալների բացակայությունն է, ինչը նշանակում է, որ հայաստանյան վիդեո «կոնտենտով» հիմնականում հետաքրքրված են արտասահմանում բնակվող մեր հայրենակիցները:

ԱՌԱՋԱՏԱՐ ՊՐՈՎԱՅԴԵՐՆԵՐ

Պրովայդերների ցուցանիշները հաշվարկվում են հայաստանյան պրովայդերների և սեփական IP հասցեներ ունեցող այլ կազմակերպությունների IP-ներից Circle.am-ում գրանցված կայքեր կատարված այցելությունների հիման վրա: Հայաստանյան IP հասցեների բազան մշտապես թարմացվում է, ինչի արդյունքում ավելացված նոր IP հասցեներն անմիջապես ընդգրկվում են մեր տվյալների բազա:

Վերջին ամիսներին տեղի ունեցած միաձուլումների և կլանումների հետևանքով պրովայդերների մասնաբաժինների հաշվարկն իրականացվել է հետևյալ փոփոխություններով: 2011թ.-ի հունիս ամսից Cornet-AM-ի մասնաբաժինը գումարվում է Vivacell-MTS-ին, իսկ Netsys-ի մասնաբաժինը` Ucom-ին: Սեպտեմբեր ամսից Ucom-ին է գումարվում նաև iCON-ի մասնաբաժինը: Փոփոխությունները կատարվել են նշված ընկերությունների (Vivacell-MTS, Ucom) առաջարկությամբ:

Առաջատար պրովայդերների տասնյակները հունիս-սեպտեմբեր ամիսներին հետևյալն են.

Հունիս – 1. Beeline` 46.95% (մայիսի համեմատ` +0.65 տոկ. կետ), 2. Orange` 17.41% (-0.27 տոկ. կետ), 3. Vivacell-MTS` 10.21% (+1.61 տոկ. կետ, գումարվել են Cornet-AM-ի ցուցանիշները), 4. Ucom` 8.97% (+0.77 տոկ. կետ, գումարվել են Netsys-ի ցուցանիշները), 5. ADC` 4.66% (+0.07 տոկ. կետ), 6. Arminco` 3.31% (-0.11 տոկ. կետ), 7. iCON` 1.89% (-0.32 տոկ. կետ), 8. GNC-Alfa` 1.41% (-0.52 տոկ. կետ), 9. Web` 0.87% (-0.43 տոկ. կետ), 10. Bionet` 0.74%: Vivacell-MTS-ի կողմից Cornet-AM-ի կլանման հետևանքով մեկական հորիզոնականով իրենց դիրքերն են բարելավել GNC-Alfa-ն և Web-ը: Տասնյակ է վերադարձել Bionet-ը: Հունիսի ընթացքում աճել են Beeline-ի, Vivacell-MTS-ի, Ucom-ի և ADC-ի ցուցանիշները:

Հուլիս – 1. Beeline` 47.44% (հունիսի համեմատ` +0.50 տոկ. կետ), 2. Orange` 18.33% (+0.92 տոկ. կետ), 3. Vivacell-MTS` 10.17% (-0.04 տոկ. կետ), 4. Ucom` 8.80% (-0.17 տոկ. կետ), 5. ADC` 4.47% (-0.19 տոկ. կետ), 6. Arminco` 2.83% (-0.47 տոկ. կետ), 7. iCON` 1.74% (-0.14 տոկ. կետ), 8. GNC-Alfa` 1.36% (-0.05 տոկ. կետ), 9. Web` 0.79% (-0.07 տոկ. կետ), 10. Bionet` 0.68% (-0.06 տոկ. կետ): Հուլիսի ընթացքում աճել են միայն Beeline-ի և Orange-ի ցուցանիշները:

Օգոստոս – 1. Beeline` 47.73% (հուլիսի համեմատ` +0.29 տոկ. կետ), 2. Orange` 18.69% (+0.36 տոկ. կետ), 3. Vivacell-MTS` 10.31% (+0.14 տոկ. կետ), 4. Ucom` 8.79% (-0.01 տոկ. կետ), 5. ADC` 4.16% (-0.31 տոկ. կետ), 6. Arminco` 2.60% (-0.23 տոկ. կետ), 7. iCON` 1.67% (-0.07 տոկ. կետ), 8. GNC-Alfa` 1.24% (-0.12 տոկ. կետ), 9. Web` 0.70% (-0.09 տոկ. կետ), 10. Karabakh Telecom` 0.63%: Առաջատար պրովայդերների տասնյակից դուրս է մղվել Bionet-ը: Առաջին անգամ տասնյակում է հայտնվել Karabakh Telecom (ԼՂՀ) հեռահաղորդակցական ընկերությունը: Օգոստոսի ընթացքում աճել են Beeline-ի, Orange-ի և Vivacell-MTS-ի ցուցանիշները:

Սեպտեմբեր – 1. Beeline` 48.83% (օգոստոսի համեմատ` +1.10 տոկ. կետ), 2. Orange` 17.41% (-1.27 տոկ. կետ), 3. Ucom` 10.98% (+2.19 տոկ. կետ, գումարվել են iCON-ի ցուցանիշները), 4. Vivacell-MTS` 9.84% (-0.47 տոկ. կետ), 5. ADC` 4.14% (-0.02 տոկ. կետ), 6. Arminco` 2.55% (-0.05 տոկ. կետ), 7. GNC-Alfa` 1.24% (-0.12 տոկ. կետ), 8. Web` 0.70% (-0.09 տոկ. կետ), 9. Karabakh Telecom` 0.60% (-0.03 տոկ. կետ), 10. Bionet` 0.56%: Ucom-ի և iCON-ի միաձուլման հետևանքով մեկական հորիզոնականով վեր են բարձրացել GNC-Alfa-ն, Web-ը և Karabakh Telecom-ը: Տասնյակում կրկին հայտնվել է Bionet-ը: Ամսվա ընթացքում աճել են միայն Beeline-ի և Ucom-ի ցուցանիշները: Orange-ի և Vivacell-MTS-ի մասնաբաժինների նվազումը պայմանավորված է ամռան ընթացքում բջջային ինտերնետի օգտագործման ծավալների աճով, նաև լարային կամ ֆիքսված ինտերնետի օգտագործաման ծավալների նվազմամբ: Նման պատկեր է գրանցվել նաև 2010թ.-ի ամռան ավարտին:

Այսպիսով, Beeline-ը ոչ միայն շարունակում է մնալ բացարձակ առաջատար, այլ նաև մեծ հաջողությամբ ավելի է ամրապնդում իր դիրքը: Հունիս-սեպտեմբեր ամիսների ընթացքում առաջատարի մասնաբաժինն աճել է 2.53 տոկոսային կետով և հասել 48.83%-ի: 2010թ.-ի սեպտեմբեր ամսվա համեմատ Beeline-ի մասնաբաժինն աճել է 8.57 տոկոսային կետով (վերջի 12 ամիսներին աճի ամենաբարձր ցուցանիշն է): Ի դեպ, Beeline-ը միակ ընկերությունն է, որին հաջողվել է ամռան բոլոր ամիսների, ինչպես նաև սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ապահովել մասնաբաժնի անընդմեջ աճ:

Hi-Line լայնաշերտ ինտերնետ ծառայության շրջանակներում արագությունների կրկնապատկումը, աշխարհագրության շարունակական ընդլայնումն ու ժամանակին իրականացվող նորանոր ակցիաները Beeline-ին հնարավորություն են տալիս բավական բարձր տեմպերով նոր հաճախորդներ ներգրավել: Ընկերությունը նաև ակտիվություն է ցուցաբերում բջջային ինտերնետի ոլորտում:

Երկրորդ հորիզոնականում է Orange-ը: Սեպտեմբերին, մայիսի համեմատ, երրորդ օպերատորի մասնաբաժինը կրճատվել է 0.27 տոկոսային կետով և կազմել 17.41%: Նույն ցուցանիշն է արձանագրվել նաև հունիս ամսին: 2010թ.-ի սեպտեմբերի համեմատ Orange-ի մասնաբաժինն աճել է 0.92 տոկոսային կետով: Orange-ը շարունակում է մնալ հայաստանյան բջջային ինտերնետի առաջատար: Ընկերությունը շարունակաբար մեծացնում է ինտերնետային փաթեթների ծավալներն ու արագությունները և արդյունքում հաջողությամբ դիմակայում մրցակիցների աճող ճնշումներին:

Երրորդ հորիզոնականում է հայտնվել Ucom-ը: Սեպտեմբերին, մայիսի համեմատ, ընկերության մասնաբաժինն աճել է 2.78 տոկոսային կետով և կազմել 10.98%: 2010թ.-ի սեպտեմբերի համեմատ ընկերության մասնաբաժինն աճել է 6.46 տոկոսային կետով: Նշենք, որ 2.78 տոկոսային կետով աճի մեծ մասը բաժին է ընկնում Ucom-ի մասնաբաժնին գումարված` iCON-ի և Netsys-ի մասնաբաժիններին:

Եթե հաշվի չառնենք Netsys-ի և iCON-ի գումարված ցուցանիշները, ապա պարզ է դառնում, որ հունիս-սեպտեմբեր ամիսների ընթացքում Ucom-ի աճը գրեթե դադարել է: Զեկույցի հրապարակման սկզբից (2010թ. փետրվար) Ucom-ը շարունակում էր մնալ ամենաարագ աճող պրովայդերը: 2010թ.-ի փետրվար ամսին Ucom-ը զբաղեցնում էր առաջատար տասնյակի 8-րդ հորիզոնականը, 2010թ.-ի սեպտեմբերին` 6-րդ, իսկ այժմ` 3-րդ: 2011թ.-ի հուլիս և օգոստոս ամիսներին մեր կողմից առաջին անգամ արձանագրվել է Ucom-ի մասնաբաժնի նվազում: Տպավորություն է ստեղծվում, որ կլանելով Netsys-ը և iCON-ը` Ucom-ը «ցանցային էքսպանսիան» փոխարինել է «բիզնես էքսպանսիայով»: Պետք է նշել, որ iCON-ի «ենթակառուցվածքները» կարող են Ucom-ին հնարավորություն տալ Երևանում կտրուկ կերպով մեծացնել ինտերնետի և ֆիքսված հեռախոսակապի ծառայությունների տրամադրման աշխարհագրությունը: Ամեն դեպքում, առաջիկա ամիսները ցույց կտան, թե որքանով էր արդյունավետ Ucom-ի նման քայլը:

Մեկ հորիզոնականով նահանջել և 4-րդ տեղում է հայտնվել առաջատար բջջային օպերատոր Vivacell-MTS-ը: Սեպտեմբերին, մայիսի համեմատ, առաջատար բջջային օպերատորի մասնաբաժինն աճել է 1.24 տոկոսային կետով: Աճի հիմնական մասը բաժին է ընկնում Cornet-AM-ին: Vivacell-MTS-ի բջջային ինտերնետի մասնաբաժնի ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ ընկերության կողմից իրականացված քայլերի (փաթեթների գերարագ ինտերնետի ծավալների կրկնապատկում, նվազագույն արագությունների բարձրացում մինչ այդ աննախադեպ 512 կբ/վ ու 1 մբ/վ և այլն) միջոցով վերջապես հաջողվել է դադարեցնել մոտ մեկ տարի տևած շարունակական անկումը և վերջին 4 ամիսների ընթացքում արձանագրել մրցակիցներին համաչափ աճի տեմպեր: Մեծ քանակով նորագույն հաղորդիչ կայանների ներդրումը, հանրապետության տարածքում ամենամեծ ծածկույթն ու մոտակա ապագայում LTE շահագործումը ընկերության համար առաջընթացի մեծ նախադրյալներ են ստեղծում:

5-րդ և 6-րդ հորիզոնականներում են ADC-ն և Arminco-ն: Հունիս-սեպտեմբեր ամիսների ընթացքում այս պրովայդերների մասնաբաժինները շարունակել են նվազել: ADC-ի ցուցանիշը կրճատվել է 0.45 տոկոսային կետով և կազմել 4.14%, իսկ վերջին մեկ տարում ընկերության մասնաբաժինը նվազել է 2.95 տոկոսային կետով: Arminco-ն իր հերթին կորցրել է 0.87 տոկոսային կետ, ինչի հետևանքով պրովայդերի մասնաբաժինը նվազել է մինչև 2.55%: Վերջին 12 ամիսների ընթացքում Arminco-ի մասնաբաժինը նվազել է 2.8 տոկոսային կետով:

Vivacell-MTS-ի և Ucom-ի կողմից համապատասխանաբար Cornet-AM-ի և iCON-ի կլանումներով (միաձուլմամբ) պայմանավորված երկու հորիզոնականով վեր են բարձրացել GNC-Alfa-ն (7) և Web-ը (8): Առաջատար տասնյակում են հայտնվել Karabakh Telecom-ը (9) և Bionet-ը (10):

Հունիս-սեպտեմբեր ամիսների ընթացքում GNC-Alfa-ի մասնաբաժինն աճել է 0.08 տոկոսային կետով: Web-ի մասնաբաժինը կրճատվել է 0.22 տոկոսային կետով (2010թ.-ի սեպտեմբերի համեմատ -0.61 տոկոսային կետ): Վերջին մեկ տարում Bionet-ի մասնաբաժինը կրճատվել է 0.76 տոկոսային կետով:

2011թ.-ի սեպտեմբերի դրությամբ Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետությունից իրականացվում են Circle.am-ում գրանցված հայաստանյան այցելությունների 0.6%-ը: 

Տարեկան միտումներ. խոշորացում (միաձուլումներ, կլանումներ)

2010թ.-ի սեպտեմբեր ամսին առաջատար 10 պրովայդերներին բաժին էր ընկնում հայաստանյան այցելությունների 93.5%-ը, 2011թ.-ի մայիսին սույն ցուցանիշը կազմում էր 95.10%, հունիսին` 96.41%, հուլիսին` 96.63%, օգոստոսին` 96.51% և սեպտեմբերին` 96.94%: Վերջին մեկ տարում ցուցանիշն աճել է 3.44 տոկոսային կետով:

Առաջատար 5 պրովայդերների դեպքում պատկերը հետևյալն է` 2010թ. սեպտեմբեր` 79.30%, 2011թ. մայիս` 85.37%, հունիս` 88.20%, հուլիս` 89.22%, օգոստոս` 89.67% և սեպտեմբեր` 91.20%: Վերջին 12 ամիսների ընթացքում սույն ցուցանիշն աճել է 11.9 տոկոսային կետով:

2010թ.-ի սեպտեմբերից 2011թ.-ի սեպտեմբերն ընկած ժամանակահատվածում մասնաբաժնի ամենախոշոր աճն արձանագրել է անփոփոխ առաջատար Beeline-ը` 8.57 տոկոսային կետ կամ 21.29%: Միևնույն ժամանակ, Ucom-ի մասնաբաժինն աճել է 6.46 տոկոսային կետով կամ 143.22%-ով, Orange-ի մասնաբաժինն աճել է 0.92 տոկոսային կետով կամ 5.56%-ով: Vivacell-MTS-ի մասնաբաժինը կրճատվել է 0.27 տոկոսային կետով կամ 2.65%-ով, ADC-ի մասնաբաժինը կրճատվել է 2.95 տոկոսային կետով կամ 41.96%-ով, Arminco-ի դեպքում կրճատումը կազմել է 2.8 տոկոսային կետ կամ 52.34%: Web-ի մասնաբաժինը նվազել է 0.61 տոկոսային կետով կամ 48.38%-ով և Bionet-ի մասնաբաժնի անկումը կազմել է 0.76 տոկոսային կետ կամ 57.45%:

Վերոնշյալ տարեկան միտումները մեզ հնարավորություն են տալիս պրովայդերներին բաժանելու երկու պայմանական խմբերի` Ա. (առաջատարներ) մանսաբաժնի աճ կամ չնչին փոփոխություններ արձանագրած պրովայդերներ (Beeline, Orange, Ucom, Vivacell-MTS), Բ. (հետնապահներ) մասնաբաժնի 40-60% անկում արձանագրած պրովայդերներ (ADC, Arminco, Web, Fibernet /պրովայդերների տասնյակում մնալու դեպքում Cornet-AM-ը և iCON-ը նույնպես կլիենին այս խմբում/):

Վերջին մի քանի զեկույցների ընթացքում մեր կողմից արձանագրվող խոշորացման միտումները, որոնք հիմնականում արտահայտվում էին պրովայդերների մասնաբաժինների փոփոխությամբ, հունիս-սեպտեմբեր ամիսներին նշանավորվեցին երեք խոշոր բիզնես գործընթացներով:

Այն, որ վերջիվերջո Vivacell-MTS-ը կկլանի Cornet-AM-ին` պայմանավորված МТС-ի կազմում КОМСТАР-ОТС-ի ընդգրկմամբ, կանխատեսելի գործընթաց էր: Սակայն Ucom-ի կողմից Netsys և հատկապես iCON ընկերությունների կլանումով արդեն սկիզբ դրվեց մանրածախ ինտերնետի շուկայի խոշորացման «բիզնես» փուլին, որի ընթացքում հետնապահ պրովայդերների մեծ մասը կլանվում է ավելի մեծ պրովայդերների կողմից:

Ռոստելեկոմի մուտքը Հայաստան

Դեռևս այս տարվա մայիսի վերջին ռուսական «Կոմերսանտ» պարբերականը գրել էր, որ GNC Alfa-ի գնման առաջարկություններ են արվել Ֆրանս Տելեկոմ, ՄՏՍ, Ռոստելեկոմ և Տրանստելեկոմ ընկերություններին: Հոկտեմբերի սկզբին GNC-Alfa-ն և Ռոստելեկոմը հայտարարեցին ռազմավարական գործընկերության մեկնարկի մասին, որի շրջանակներում GNC-Alfa-ն Ռոստելեկոմի բրենդի ներքո ինտերնետ ծառայություններ կմատուցի Հայաստանում:

Ռոստելեկոմը Ռուսաստանի Դաշնության առաջատար հեռահաղորդակցական ընկերություններից է և իր ծառայություններն է մատուցում Ռուսաստանի ամբողջ տարածքում: Ընկերությունը Ռուսաստանում ինտերնետ ծառայությունների մատուցման ոլորտի առաջատարն է: Ռուսաստանի Դաշնությունում Ռոստելեկոմի ծառայություններից օգտվում է մոտ 100 միլիոն մարդ: Ինտերնետ ծառայություններից բացի ընկերությունը մատուցում է նաև ֆիքսված և բջջային հեռախոսակապի ծառայություններ:

Դեռևս հայտնի չէ, թե Ռոստելեկոմն ինչ ակտիվություն կցուցաբերի մանրածախ ինտերնետի շուկայում, սակայն համապատասխան ներդրումների առկայության դեպքում ընկերությունը կարող է հաջողությամբ ներթափանցել հայաստանյան շուկա` առավել ևս, եթե հաշվի առնենք, որ ստեղծված իրավիճակում հնարավորություն կա մի քանի հետնապահ և անգամ արագ աճող առաջատար պրովայդերների ձեռքբերման միջոցով գրավել շուկայի 10-20%-ը: Ամեն դեպքում, Հայաստանի հեռահաղորդակցական շուկա է մտել թվով չորրորդ հսկա ընկերությունը: Այս համատեքստում, չպետք է մոռանալ, թե ինչ տեղի ունեցավ երրորդի մուտքից հետո: 

Եվ վերջում, Հայաստանում Orange – Vivacell-MTS օրեցօր սրվող մրցակցության ֆոնի ներքո չափազանց հետաքրքիր մի զարգացում. Ֆրանս Տելեկոմը հնարավոր է, որ գնի ՄՏՍ-ի վերահսկիչ փաթեթը… սպասենք:

Բջջային ինտերնետի թեստինգ

Բջջային թեստինգն իրականացվել է Beeline, Vivacell-MTS և Orange օպերատորների համաձայնությամբ և օպերատորների կողմից տրամադրված մոդեմներով: Օպերատորների կողմից տրամադրված այս մոդեմները վաճառքում առկա և բոլոր հաճախորդներին հասանելի մոդեմներ են. Beeline – HUAWEI E171, ներբեռնման առավելագույն արագություն 7.2 Մբիթ/վրկ, Vivacell-MTS – HUAWEI E 1820, ներբեռնման առավելագույն արագություն 21.6 Մբիթ/վրկ, Orange – ZTE MF 658, ներբեռնման առավելագույն արագություն 14.4 Մբիթ/վրկ:

Թեստինգն իրականացվել է Երևանի կենտրոնում` Հանրապետության Հրապարակ, Օպերայի շրջակայք, Բաղրամյան պողոտա, Խանջյան և Կորյունի փողոցներ, oրվա տարբեր ժամերին: Փորձարկումներն իրականացվել են զուգահեռ, նույն մոդելի նեթբուքերի միջոցով: Փորձարկումներն իրականացվել են և’ անշարժ, և’ շարժման մեջ: Թեստինգի համար ընտրված վայրերում երեք օպերատորների կողմից ապահովվում է նորմալ և հաստատուն ծածկույթ:

Շարժական փորձարկումներն իրականացվել են մինչև 40 կմ/ժ ընթացքով` Երևանի կենտրոնում: Կապված հաղորդիչ կայանների տեղակայման հետ` արագությունների մեծ տատանումներ են նկատվել բոլոր երեք օպերատորների մոտ, սակայն կապի նկատելի ընդհատում չի արձանագրվել: Կայանից-կայան փոփոխությունը բոլորի մոտ տեղի է ունենում բավական աննկատ և արագ: Վերոնշյալ արագությամբ երթևեկելիս տեքսային, ձայնային և վիդեո բովանդակության զննումն իրականացվում է սահուն և առանց դադարների:

Միևնույն ժամանակ, արագությունների մեծ տատանումներ են արձանագրվում և’ բաց, և փակ տարածքներում: Բնակարանի կամ գրասենյակի տարբեր մասերում բոլոր 3 օպերատորների մոտ էլ արագությունները կարող են զգալիորեն տատանվել: Նույն պատկերն է կրկնվում նաև բաց տարածքներում:

Տեքստային և ձայնային պարունակություն

Էլեկտրոնային նամակագրության, լուրեր ընթերցելու, սոցիալական ցանցերում շփվելու, երգեր կամ ռադիոկայաններ ունկընդրելու, նաև ձայնային տվյալների փոխանակման ընթացքում` անկախ թեստի իրականացման վայրից և ապահովվող ծածկույթից, բոլոր օպերատորների կողմից ապահովվել է հաստատուն և կայուն կապ:

Արագություններ

Speedtest.net կայքում իրականացված չափումների (Երևանում տեղակայված սերվեր) արդյունքում ստացված առավելագույն արագություններն են` Vivacell-MTS – ներբեռնում` 13.05 Մբիթ/վրկ, վերբեռնում` 1.24 Մբիթ/վրկ (Հանրապետության հրապարակ): Orange – ներբեռնում` 11.67 Մբիթ/վրկ, վերբեռնում` 2.06 Մբիթ/վրկ (Հանրապետության հրապարակ): Beeline – ներբեռնում` 5.66 Մբիթ/վրկ, վերբեռնում` 1.26 Մբիթ/վրկ (Օպերայի շրջակայք):

Մոդեմների ծրագրային հավելվածների ցույց տրված առավելագույն արագություններին են` Beeline – ներբեռնում` 6 Մբիթ/վրկ, Orange – ներբեռնում` 10 Մբիթ/վրկ, Vivacell-MTS – ներբեռնում` 11 Մբիթ/վրկ: Բոլոր երեք առավելագույն արագություններն արձանագրվել են Youtube-ում (720p, 1080p) HD որակի տեսանյութեր բեռնելու ընթացքում:

Վիդեո

Թեստինգն իրականացվել է Youtube (360p, 720p HD, 1080p HD), Vkontakte (240, 360, 480, 720) կայքերում:

Բավականին հետաքրքիր արդյունքներ են ստացվել Youtube-ի թեստինգի ընթացքում: Նշենք, որ բոլոր երեք օպերատորներն էլ շատ ավելի արագ են բեռնում Youtube-ի, քան Vkontekte-ի տեսանյութերը: Անկախ դիրքավորումից և ծածկույթի մակարդակից` բոլոր օպերատորների մոտ Youtube-ի 360p որակի տեսանյութի դիտումը հիմնականում իրականացվում է առանց դադարի: Տարբեր վայրերում և տարբեր ժամերի իրականացված մոտ 15 թեստերի արդյունքում 360p որակի տեսանյութերի բեռնումներն ամենաարագն են եղել Orange-ի մոտ` Beeline-ի և Vivacell-MTS-ի համեմատ 2-5% առավելությամբ: Արձանագրված միջին արագությունը 2-3 Մբիթ/վրկ:

720p HD որակի տեսանյութերի բեռնման թեստերի ճնշող մեծամասնությունում ամենաարագն է եղել Beeline-ը: Արձանագրված միջին արագությունը կազմել է 4-6 Մբիթ/վրկ: 720p HD որակի տեսանյութերի դիտումները ոչ միշտ և ոչ բոլոր վայրերում են իրականացվում առանց դադարների:

1080p HD որակի տեսանյութերի թեստինգն իրականացվել է միայն առավելագույն ծածկույթ ապահովող վայրերում` Հանրապետության հրապարակ և Օպերայի շրջակայք: Տեսանյութի բեռնումն ամենաարագն է եղել Vivacell-MTS-ի մոտ: Արձանագրված առավելագույն արագությունը` 11 Մբիթ/վրկ: Մոտ 6%-ի տարբերությամբ հետ է մնացել Orange-ը: Orange-ի և Vivacell-MTS-ի կողմից տեսանյութերի դիտումն իրականացվել է առանց դադարների: Տրամադրված մոդեմի առավելագույն փոքր արագության պատճառով Beeline-ի կողմից տեսանյութի դիտումն իրականացվել է որոշակի դադարներով, բեռնման ընթացքում արձանագրվել է 5Մբիթ/վրկ արագություն: Ոչ մաքսիմալ ծածկույթի դեպքում բոլոր օպերատորների մոտ 1080p HD որակի տեսանյութերի դիտումն իրականացվում է զգալի դադարներով:

Vkontekte սոցիալական ցանցի տեսանյութերի բեռնման թեստինգի արդյունքում գրանցվել են հետևյալ պատկերը. 240p որակի տեսանյութերի դիտումը բոլոր օպերատորների մոտ հիմնականում իրականացվում է առանց դադարի, բեռնման միջին արագությունը` 1-2.5 Մբիթ/վրկ: 360p և բարձր որակի տեսանյութերի դեպքում, դիրքավորումից կախված, կարող են առաջանալ դադարներ:

Ներբեռնում

Իրականացվել է երկու թեստ` ԱՄՆ-ում տեղակայված (http://www.mcafee.com) սերվերից 648 MB ծավալով և Ռուսաստանում տեղակայված սերվերից (http://www.mail.ru) 1.89 ԳԲ ծավալով ֆայլերի բեռնում: Թեստինգի իրականացման վայրերում 3 օպերատորների կողմից ապահովվում է հավասար մակարդակի և հաստատուն ծածկույթ (ստուգվել է արագության թեստերի միջոցով):

643 MB ծավալով ֆայլի բեռնումն իրականացվել է գիշերը` սկսած 02:00-ից: Արձանագրվել են հետևյալ տվյալները. Vivacell-MTS – բեռնման ժամկետը` 41 րոպե 20 վայրկյան, միջին արագյությունը` 2.24 Մբիթ/վրկ, առավելագույն արագությունը` 4.36 Մբիթ/վրկ: Orange – բեռնման ժամկետը` 44 րոպե 36 վայրկյան, միջին արագությունը` 2.08 Մբիթ/վրկ, առավելագույն արագությունը` 4.18 Մբիթ/վրկ: Beeline – բեռնման ժամկետը` 64 րոպե 56 վայրկյան, միջին արագությունը` 1.43 Մբիթ/վրկ, առավելագույն արագությունը` 3.26 Մբիթ/վրկ:

1.90 ԳԲ ծավալով ֆայլի բեռնումն իրականացվել է երեկոյան` սկսած 22:30-ից: Արձանագրվել են հետևյալ տվյալները. Vivacell-MTS – բեռնման ժամկետը` 2 ժամ 27 րոպե, միջին արագյությունը` 1.82 Մբիթ/վրկ, առավելագույն արագությունը` 3.89 Մբիթ/վրկ: Orange – բեռնման ժամկետը` 2 ժամ 36 րոպե, միջին արագությունը` 1.73 Մբիթ/վրկ, առավելագույն արագությունը` 4.07 Մբիթ/վրկ: Beeline – բեռնման ժամկետը` 3 ժամ 47 րոպե, միջին արագությունը` 1.19 Մբիթ/վրկ, առավելագույն արագությունը` 3.46 Մբիթ/վրկ:

Երկու դեպքում էլ կապի ընդհատումներ չեն գրանցվել: Beeline-ի և Vivacell-MTS-ի մոտ բեռնումն իրանացվում է բավական հաստատուն արագություններով: Orange-ի դեպքում արագության տատումներն ավելի շատ են. բեռնման որոշակի ժամանակահատվածներում Orange-ի մոտ արձանագրվել է ամենաբարձր արագությունը, սակայն, ըստ երևույթին, Orange-ի ցանցի առավել ծանրաբեռնվածության (մրցակիցների համեմատ) պատճառով բեռնման ամենաբարձր տեմպերը շարունակական բնույթ չեն կրել:

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐ

Բրաուզերներ

Բրաուզերների բաշխվածությունն` ըստ հունիս-սեպտեմբերին Circle.am-ում գրանցված բոլոր (գլոբալ) այցելությունների, հետևյալն է` 1. Chrome – 38.5% (+7.1 տոկ. կետ` գարնան համեմատ), 2. Firefox 26.8% (-1.10 տոկ. կետ), 3. Internet Explorer – 16.2% (-3.30 տոկ. կետ), 4. Opera – 11.1% (-0.80 տոկ. կետ), 5. Safari – 0.4% (-0.10 տոկ. կետ) և այլ բրաուզերներ` 0.70%:

Ինչպես և մարտ-մայիս ամիսներին` Google Chrome-ի առավելությունն ավելի զգալի է, երբ հաշվի են առնվում հունիս-սեպտեմբեր ամիսներին Circle.am-ում միայն Հայաստանից գրանցված այցելությունները` 1. Chrome – 47.9% (+6.20 տոկ. կետ` գարնան համեմատ), 2. Firefox – 26.5% (-3.50 տոկ. կետ), 3. Internet Explorer – 10.2% (-2.30 տոկ. կետ), 4. Opera – 8.6% (-0.30 տոկ. կետ), 5. Safari – 0.2% (-0.20 տոկ. կետ) և այլ բրաուզերներ` 0.40%:

Հունվար-մայիս ամիսներին Google Chrome-ի աճի տեմպերը չեն դանդաղել: Chrome-ը ամրապնդել է առաջատարի իր դիրքը և’ հայաստանյան, և’ գլոբալ սանդղակներում: Մնացած բոլոր բրոուզերների մասնաբաժինները կրճատվել են: Chrome-ի հիմնական մրցակիցներ` Firefox-ի և Internet Explorer-ի մասնաբաժինների անկումն առավել զգալի է եղել:

Հոսթինգ և դոմեններ

2011թ.-ի սեպտեմբեր ամսվա վերջի դրությամբ Circle.am-ում գրանցված կայքերի 18%-ը տեղեկայված է եղել Հայաստանում և 82%-ը` արտասահմանում: 2011թ.-ի ընթացքում սույն ցուցանիշը չի փոխվել` Հայաստանյան հոսթինգի մասնաբաժնի կրճատումը դադարել է:

Circle.am-ում գրանցված կայքերի դոմենների բաշխվածությունը 2011թ.-ի սեպտեմբերի վերջի դրությամբ հետևյալն է` .am – 50%, .com – 33%, .ru – 7% և այլ դոմեններ – 10%: Մայիս ամսվա տվյալների համեմատությամբ այլ դոմենային գոտիների հաշվին մեկական տոկոսային կետով աճել են .com և .ru դոմենային գոտիների մասնաբաժինները: Ինչպես և հայաստանյան հոսթինգ ծառայությունների դեպքում` .am դոմենային գոտու մասնաբաժնի կրճատումն այս տարվա սկզբից կանգ է առել:

Մոնիտորների կետային չափորոշիչներ

2011թ.-ի հունիս-սեպտեմբեր ամիսների ընթացքում Circle.am-ում գրանցված կայքերի այցելուների մոնիտորների կետային չափորոշումները (screen resolution, px) բաշխվել են հետևյալ կերպ.

1024×768` 17.00% (ձմռան նկատմամբ` -3 տոկոսային կետ), 1280×1024` 14% (-1 տոկ. կետ), 1366×768` 14% (+2 տոկ. կետ), 1440×900` 11% (0 տոկ. կետ), 1280×800` 8% (-3 տոկ. կետ), 1600×900` 5.00% (+1 տոկ. կետ), 1680×1050` 4% (0 տոկ. կետ), 1360×768` 4.00% (+1 տոկ. կետ), 1152×864` 3% (0 տոկ. կետ), 1920×1080` 3.00% (+1 տոկ. կետ), 1024×600 3% (+1 տոկ. կետ), 1280×768 2% (0 տոկ. կետ), 1280×960 1% (-1 տոկ. կետ), 1280×720 1% (0 տոկ. կետ), 800×600 1% (0 տոկ. կետ):

Մնացած 9%-ը բաժին է ընկնում կետային փոքր չափորոշումներ ունեցող սարքավորումներին` հիմնականում բջջային հեռախոսներին:

Մոնիտորների գունային չափորոշիչներ

2011թ.-ի հունիս-սեպտեմբեր ամիսների ընթացքում Circle.am-ում գրանցված կայքերի այցելուների մոնիտորների գունային չափորոշիչները բաշխվել են հետևյալ կերպ` 32 bit` 69%, 24 bit` 28%, այլ` 3%:

——-

Զեկույցի հետագա զարգացման և կատարելագործման համար պատրաստ ենք համագործակցել բոլոր շահագրգիռ կողմերի հետ: Հարցեր կամ առաջարկներ ունենալու դեպքում խնդրում ենք գրել [email protected] էլ. փոստի հասցեին: Զեկույցի հետ կապված քննարկումներին մասնակցելու կամ մեկնաբանություններ անելու համար կարող եք այցելել http://www.b24.am/report:

Համագործակցության համար շնորհակալություն ենք հայտնում «ԱրմենՏել» (Beeline), «Ղ-Տելեկոմ» (Vivacell-MTS) և «Օրանժ Արմենիա» (Orange) հեռահաղորդակցական ընկերություններին:

Circle.am-ի մասին – Հայկական ինտերնետի առաջատար վարկանիշային համակարգ: Circle.am-ում են գրանցված հայկական կայքերի 41-46%, սակայն եթե հաշվի առնենք այն հանգամանքը, որ համակարգում գրանցված են հայկական ինտերնետի առաջատար կայքերի բացարձակ մեծամասնությունը, ապա ստացվում է, որ Circle.am համակարգի միջոցով հաշվարկվում է հայկական կայքերի այցելությունների 80-90%-ը:

«B24.am»-ի (Բիզնես 24) մասին – Ֆինանսատնտեսական լրատվության առաջատար էլեկտրոնային նախագիծ: «Բիզնես 24»-ի շրջանակներում լայն կերպով լուսաբանվում են Հայաստանի և աշխարհի ֆինանսական ու բանկային, հանքարդյունաբերական ու գյուղատնտեսության, հարկային ու մաքսային, հեռահաղորդակցության ու բարձր տեխնոլոգիաների, ավտոմեքենաշինության և այլ ոլորտներ:

Team Telecom
IDBank
Byblos
Արտարժույթ
10:30 02/06 Առք Վաճառք
AMD / USD 386.00 389.50
AMD / EUR 415.00 418.00
AMD / RUR 4.77 4.80
դոլար
դոլար
ԿԲ. Դրամի Փոխարժեքներ
02/06/2023
դրամ
Դոլար (USD)
387.22
+0.24
Եվրո (EUR)
416.92
+2.43
Ռուբլի (RUR)
4.78
+0.00
Ֆունտ (GBP)
485.19
+2.66
Ֆրանկ (CHF)
427.58
+1.34
Լարի (GEL)
146.74
+0.16
Դիրհամ (AED)
105.42
+0.06
Ռիալ 100 (IRR)
0.92
+0.00
Ռուփի (INR)
4.70
+0.01
Յուան (CNY)
54.58
+0.05
Յեն (JPY)
27.88
+0.15
Տենգե 10 (KZT)
8.63
+0.01
Սոմ (KGS)
4.42
+0.00
Բ. Ռուբլի (BYN)
132.38
-0.13
ԿԲ Մետաղներ
02/06/2023
դրամ / գրամ
24579.49
+139.03
Արծաթ
292.44
+3.11
Կրիպտոարժույթներ
10:30 02/06
BTC/AMD
10,502,749
+1.24%
BTC/USD
27140.29
+1.15%
ETH/USD
1891.70
+2.01%
BCH/USD
114.61
+1.70%
XRP/USD
0.518774
+2.85%
LTC/USD
95.22
+3.71%
BNB/USD
308.21
+1.26%
DOGE/USD
0.072114
+0.60%
ETH/BTC
0.069694752
+0.82%
BCH/BTC
0.004222355
+0.50%
XRP/BTC
0.000019113
+1.64%
LTC/BTC
0.003508189
+2.49%
BNB/BTC
0.011355028
+0.07%
DOGE/BTC
0.000002657
-0.60%
Ոսկու հարգեր
02/06/2023
դրամ
999 հարգ
24k
24,579.49
958 հարգ
23k
23,555.34
916 հարգ
22k
22,531.20
720 հարգ
18k
18,434.62
625 հարգ
15k
15,362.18
585 հարգ
14k
14,338.04
500 հարգ
12k
12,289.75
417 հարգ
10k
10,241.45
375 հարգ
9k
9,217.31
FOREX
09:28 02/06
EUR/USD
1.0765
+0.76%
GBP/USD
1.2534
+0.80%
USD/JPY
138.81
-0.49%
EUR/GBP
0.8586
-0.07%
Նավթ
09:28 02/06
դոլար / բարել
Brent
74.76
+2.23%
Light Sweet
70.56
+2.95%
COMEX
09:28 02/06
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1999.70
+0.92%
Արծաթ
24.08
+1.95%
Պլատին
1012.70
+0.83%
LME / 3M
09:28 02/06
դոլար / տոննա
Ալյումին
2282.50
+1.63%
Պղինձ
8243.50
+1.91%
Նիկել
21318.00
+3.55%
Անագ
25437.00
-0.07%
Կապար
1999.00
-0.67%
Ցինկ
2267.00
+0.82%
Մոլիբդեն
48810.29
+1.37%
Կոբալտ
29525.00
+0.00%
Ինդեքսներ
09:28 02/06
կետ
Dow Jones
33061.57
+0.47%
S&P 500
4221.02
+0.99%
NASDAQ
13100.98
+1.28%
FTSE
7490.27
+0.59%
CAC 40
7137.43
+0.55%
DAX
15853.66
+1.21%
RTSI
1061.89
+0.61%
Nikkei
31524.22
+1.21%
Topix
2182.70
+1.55%
Hang Seng
18949.94
+4.02%
SSEC
3230.07
+0.79%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
02/06/2023
Վերաֆին. տոկ.
10.75
+0.00%
Լոմբ. ռեպո
12.25
+0.00%
Միջ. ներգր.
9.25
+0.00%
Մակրոտնտեսական
04/2023
ՏԱՑ
+12.2%
ԱԱԾ 3
747.83
+2.4%
Արտահանում 1
2,158.4
+110.0%
Ներմուծում 1
3,645.6
+93.9%
ՍԳԻ
+6.20%
Աշխատ. 2
260,042
+21.6%
Առևտուր 3
1,408.96
+23.2%
Գյուղատնտ. 3,4
88.7
+1.4%
Ծառայ. 3
919.3
+22.2%
Շին. 3
94.87
+16.8%
1 - մլրդ դոլար, 2 - դրամ, 3 - մլրդ դրամ, 4 - եռամսյակային