Աշխարհ

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 391.50+0.00
EUR BUY - 441.00+0.00 EUR SELL - 445.00+0.00
OIL:  BRENT - 66.93-1.52 WTI - 63.68-1.19
COMEX:  GOLD - 3403.70+1.87 SILVER - 32.79+0.74
COMEX:  PLATINUM - 981.80+0.50
LME:  ALUMINIUM - 2365.50+0.00 COPPER - 9188.50+0.00
LME:  NICKEL - 15622.00+0.00 TIN - 30643.00+0.00
LME:  LEAD - 1922.00+0.00 ZINC - 2577.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 140.69-1.04 EUR/GBP - 1.1516+1.10
FOREX:  EUR/USD - 1.1516+1.10 GBP/USD - 1.3384+0.68
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39142.23+0.00 NASDAQ - 16286.45+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 5282.70+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 34279.92-1.30 TOPIX - 2528.93-1.18
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21395.14+0.00 SSEC - 3291.43+0.45
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8275.66+0.00 CAC40 - 7285.86+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 21205.86+0.00
21/04/2025  CBA:  USD - 390.51-0.39 GBP - 522.85+3.81
21/04/2025  CBA:  EURO - 449.98+5.37
21/04/2025  CBA:  GOLD - 41503.00-42.00 SILVER - 405.66-0.40
INTERBRAND – ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՅԻՆ ՆՇԱՆՆԵՐ (BRAND) 2009
21/09/2009 13:22
Կիսվել

INTERBRAND – ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՅԻՆ ՆՇԱՆՆԵՐ (BRAND) 2009

INTERBRAND ընկերությունը հրապարակել է 2009թ.-ի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերի ցուցակը:

Առաջին տեղում է Coca-Cola-ն, որի արժեքը անցյալ տարվա համեմատ աճել է 3%-ով և գնահատվել 68.7 միլիարդ դոլար, երկրորդ տեղում IBM-ն է, որի արժեքն աճել է 2%-ով և կազմել 60.2 միլիարդ դոլար, երրորդ տեղում է Microsoft-ը, որի արժեքը նվազել է 4%-ով և կազմել 56.6 միլիարդ դոլար, չորրորդ տեղում է հայտնվել General Electric-ը, որի արժեքը զգալիորեն նվազել է` 10%, և կազմել 47.7 միլիարդ դոլար, հինգերորդ տեղում է ֆիննական Nokia-ն, որի արժեքը նվազել է 3%-ով և կազմել 34.8 միլիարդ դոլար: McDonalds-ը, անցյալ տարվա համեմատ 4% աճի հետևանքով, 8-րդ տեղից տեղափոխվել է 6-րդ տեղը և կազմել 32.2 միլիարդ դոլար: Անցյալ տարվա համեմատ ամենամեծ աճն արձանագրել է Google-ը, որն աճել է 25%-ով և ցուցակի 10-րդ տեղից տեղափոխվել 7-րդ տեղը` կազմելով 32 միլիարդ դոլար: 8-րդ տեղում է հայտնվել Toyota-ն, որի արժեքը նվազել է 8%-ով և կազմել 31.3 միլիարդ դոլար: Իններորդ տեղում է Intel-ը, որի արժեքը նվազել է 2%-ով և կազմել 30.6 միլիարդ դոլար և առաջին տասնյակը եզրափակում է Disney-ը, որի արժեքը նվազել է 3%-ով և կազմել 28.4 միլիարդ դոլար:

Նշենք, որ 100 ապրանքանշաններից բաղկաղած ցուցակում 51 ապրանքանշանները ներկայացնում են ԱՄՆ-ը, 11-ը` Գերմանիան, 8-ը` Ֆրանսիան, 7-ը` Ճապոնիան, 5-ը` Շվեյցարիան: Չորսական ապրանքանշաններով ներկայացված են Իտալիան և Մեծ Բրիտանիան, երկուական ապրանքանշաններով ներկայացված են Շվեդիան, Կանադան, Հարավային Կորեան, Նիդերլանդները և ցուցակում մեկական ապրանքանիշ ունեն Ֆինլանդիան և Իսպանիան:

100 ապրանքանշանների ցուցակում տեղ են զբաղեցրել ավտոմեքենաշինության ոլորտը ներկայացնող 12 ապրանքանշաններ` Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Audi, Ford, Hyundai, Volkswagen, Ferrari, Lexus, Harley-Davidson, Porsche, Honda:

Հյութերի, ալկոհոլային և ոչ ալկոհոլային խմիչքների ոլորտը ներկայացնում են 6 ապրանքանշաններ` Coca-Cola, PepsiCo, NestCafe, Moët & Chandon, Budweiser, Smirnoff:

Համակարգչային սարքավորումների, ծրագրավորման և ինտերնետային ծառայությունների ոլորտները ներկայացված է 17 ապրանքանշաններով` IBM, Microsoft, Google, Intel, Oracle, Apple, Canon, Xerox, eBay, Yahoo, Amazon, Adobe, SAP, Dell, Accenture, Cisco, HP:

Ֆինանսական ոլորտը ներկայացնում են 10 ապրանքանշաններ` American Express, HSBC, UBS, Allianz, Axa, Morgan Stenley, Sitigroup, J. P. Morgan, Goldman Sachs, Visa:

Կենցաղային էլեկտրոնիկայի և այլ սարքավորումների ոլորտը ներկայացնում են 9 ապրանքանշաններ` Nokia, Siemens, Philips, Panasonic, Sony, Nintendo, Duracell, Samsung, Blackberry

Սննդի, մթերքների արտադրության և ռեստորանների ոլորտը ներկայացնում են 11 ապրանքային նշաններ` McDOnald”s, Kellogg”s, Campball”s, Pizza Hut, Starbucks, Nestle, Danone, KFC, Burger King, Heinz, Wrigley”s:

Էներգետիկայի և էներգակիրների ոլորտը ներկայացնում են 3 ապրանքային նշաններ` General Electric, Shell, British Petrolium:

Անձնական խնամքի միջոցները ներկայացված են 7 ապրանքանշաններով` Gillette, Kleenex, Avon, L`Oreal, Johnson & Johnson, Colgate, Nivea:

Հագուստի, Նորաձևության և Լյուք կարգի թանկարժեք ապրանքների, օծանելիքների և սպորտային պարագաների արտադրության ոլորտները ներկայացված են 19 ապրանքանշաններով` Polo Ralph Lauren, Burberry, Lancome, Georgio Armani, Prada, Cartier, Tiffani & Co., Hermes, Rolex, Chanel, Zara, Gucci, H&M, Louis Vuitton, Adidas, Puma, GAP, Nike:

ԶԼՄ և մեդիա ոլորտը ներկայացված է 3 ապրանքային նշաններով` Disney, MTV, Thomson Reuters:

Շինարարական տեխնիկայի և կահույքի արտադրության ոլորտները ներկայացնում են 2 ապրանքանշաններ` Caterpillar և IKEA:

Նշենք նաև, որ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերի ցուցակ կազմվում է տարբեր ընկերությունների կողմից և հաշվարկվում է տարբեր բանաձևերով և տրամաբանությամբ, այդ իսկ պատճառով ապրանքանշանների գները տարբեր ցուցակներում կարող են զգալիորեն տարբերվել: Օրինակի համար նշենք, որ Interbrand-ի կողմից կազմված ցուցակում չկա բջջային կապի օպերատոր հանդիսացող և ոչ մի ընկերության ապրանքային նշան, իսկ այս տարվա ապրիլ ամսին «Բիզնես 24»-ի հրապարակած «Brandz» ընկերության կողմից կազմված ցուցակում դրանց թիվը անցնում էր 10-ից, Interbrand-ի կողմից Google-ի արժեքը գնահատվել է 32 միլիարդ դոլար, իսկ Brandz-ն այն գնահատում է 100 միլիարդ, Interbrand-ի ցուցակում տեղ չի գտել Չինական ընկերությունների և ոչ մի ապրանքանիշ, իսկ Brandz-ի ցուցակում ներկայացված են միանգամից մի քանի չինական ապրանքանշաններ:

21/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.51
-0.39
Եվրո (EUR)
449.98
+5.37
Ռուբլի (RUR)
4.81
+0.02
Լարի (GEL)
142.19
-0.11
41503.00
-42.00
Արծաթ
405.66
-0.40