H&M-Ի ՎԱՃԱՌՔԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐՆ ԱՃԵԼ ԵՆ 2%-ՈՎ
Նորաձևության ոլորտում հայտնի շվեդական Hennes & Mauritz խանութների ցանցն ամփոփել է 2011 թվականի մայիս ամսվա իր գործունեության ֆինանսական արդյունքները: Հագուստի վաճառքով զբաղվող սյս ընկերությունը հաշվետու ամսվա ընթացքում տարեկան կտրվածքով գրանցել է վաճառքի ծավալների 2% աճ: Նշենք, որ վերլուծաբանները հաշվետու ամսվա համար կանխատեսել էին վաաճռքի ծավալի առավել բարձր աճ` 5,4%-ի սահմաններում: Ինչպես նշվում է ընկերության հրապարակած տվյալներում` հաշվետու ժամանակահատվածում վաճառքի տեսանկյունից առավել «ակտիվ» են եղել այն խանութները, որոնք բացվել են վերջին մեկ տարվա ընթացքում:
Նշենք նաև, որ 2011ֆինանսական տարվա երկրորդ եռամսյակի տվյալերով H&M-ի իրացման շրջանառությունը կազմել է 4,36 մլրդ ԱՄՆ դոլար: