Աշխարհ

USD BUY - 395.00+1.00 USD SELL - 401.00+1.00
EUR BUY - 404.00-0.50 EUR SELL - 414.00+2.00
OIL:  BRENT - 80.71-0.39 WTI - 78.68+1.01
COMEX:  GOLD - 2686.40-1.10 SILVER - 30.31-2.98
COMEX:  PLATINUM - 945.80-4.77
LME:  ALUMINIUM - 2578.50+0.27 COPPER - 9094.50+0.03
LME:  NICKEL - 15901.00+1.55 TIN - 29866.00-0.07
LME:  LEAD - 1958.50-0.84 ZINC - 2865.50-0.09
FOREX:  USD/JPY - 157.53+0.03 EUR/GBP - 1.0245+0.29
FOREX:  EUR/USD - 1.0245+0.29 GBP/USD - 1.2202+0.44
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42297.12+0.86 NASDAQ - 19088.10-0.38
STOCKS US: S&P 500 - 5836.22+0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38474.30-1.83 TOPIX - 2682.58-1.16
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19219.78+1.83 SSEC - 3240.94+2.54
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8224.19-0.29 CAC40 - 7408.64-0.30
STOCKS EUR:  DAX - 20132.85-0.41
14/01/2025  CBA:  USD - 397.78+0.56 GBP - 484.73+2.74
14/01/2025  CBA:  EURO - 408.04+2.96
14/01/2025  CBA:  GOLD - 34140.00-181.00 SILVER - 382.13-5.53
ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԵՐԸ (ԲՐԵՆԴ) 2009
29/04/2009 15:06
Կիսվել

ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԵՐԸ (ԲՐԵՆԴ) 2009

Millward Brown վերլուծական գործակալությունն այսօր հրապարակել է աշխարհի 100 ամենաթանկ ապրանքանիշերի (բրենդների) ցուցակը (BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands), որոնց ընդհանուր արժողությունը ներկայիս համաշխարհային ֆինանսական ճգնաժամի պայմաններում աճել է 1.7%-ով և կազմել 1.95 տրիլիոն դոլար:

2009թ.-ի ցուցակի առաջին հորիզոնականում է հայտնվել Google ապրանքանիշը, որը անցյալ տարվա հետ համեմատած ապահովել է 16% աճ և այժմ արժե 100.039 միլիարդ դոլար, երկրորդ տեղը զբաղեցնում է Microsoft բրենդը, որը աճել է 8%-ով ու կազմել է 76.249 միլիարդ դոլար, և առաջին եռյակը եզրափակում է Coca Cola-ն, որը գրանցել է 16% աճ և արժե 67.625 միլիարդ դոլար: Չորրորդ և հինգերորդ տեղերում են IBM-ը և McDonalds-ը համապատասխանաբար 66,622 և 66,575 միլիարդ դոլար արժեքներով: IBM ապրանքանիշը աճել է 20%-ով, իսկ McDonalds-ը` 34%:

Տոկոսային առումով արժեքի ամենամեծ աճ գրանցած ապրանքանիշերի առաջին հնգյակը ունի հետևյալ տեսքը. China Merchants Bank` 168%, BlackBerry` 100%, Amazon` 85%, Wendy”s` 72%, AT&T` 67%:

Ցուցակում առաջին անգամ հայտնված ընկերությունները 15-ն են: Նորեկների ցուցակը գլխավորում է Pampers ապրանքանիշը, որը զբաղեցրել է ընդհանուր ցուցակի 31-րդ տեղը և գնահատվել է 18.945 միլիարդ դոլար, նրան է հետևում ընդհանուր ցուցակի 32-րդ և 18.233 միլիարդ դոլար արժեք ունեցող Nintendo ապրանքանիշը, Visa ապրանքանիշը` 16.353 միլիարդ դոլար, նորեկների ցուցակում երրորդն է, իսկ ընդհանուր ցուցակում 36-րդը: Նորեկների շարքում են հայտնվել նաև այսպիսի հանրահայտ ապրանքանիշեր ինչպիսիք են` Wrigley’s (64, 10.841 միլիարդ դոլար), DHL` (68, 9.719 միլիարդ դոլար), Beeline` (72, 8.884 միլիարդ դոլար) և O2` (77, 8.601 միլիարդ դոլար):

Հագուստի շուկան ներկայացնող ապրանքանիշերի առաջին եռյակը ունի հետևյալ տեսքը. H&M` (8%, 12.061 միլիարդ դոլար), Nike` (-4%, 11.999 միլիարդ դոլար), Zara (-1%, 8,609 միլիարդ դոլար): Սույն ոլորտի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Esprit, Adidas, Ralph Lauren, Puma, Next, Gap և Old Navy ապրանքանիշերը:

Գարեջուր արտադրողների եռյակում տեղ են զբաղեցրել Bud Light (33%, 6.655 միլիարդ դոլար), Budweiser (13%, 6.637 միլիարդ դոլար) և Heineken (10%, 5.063 միլիարդ դոլար) ապրանքանիշերը:

Ավտեմեքենաշինական ոլորտի առաջին հնգյակում 3 գերմանական և 2 ճապոնական ավտոարտադրողներ են. Toyota` (-15%, 29.907 միլիարդ դոլար), BMW` (-15%, 23.948 միլիարդ դոլար), Porsche` (-20%, 17.467 միլիարդ դոլար), Mercedes` (-14%, 15.499 միլիարդ դոլար) և Honda` (-12%, 14.571 միլիարդ դոլար):

Հետաքրքրական է, որ բանկային և ֆինանսական կազմակերպությունների ոլորտի առաջին 3 տեղերում են Չինական 3 բանկեր`ICBC, China Construction Bank և Bank of China, HSBC բանկը չորրորդն է, իսկ վճարային քարտերի VISA համակարգը` հինգերորդը:

 

Ցուցակն ամբողջությամբ կարող եք գնտել այստեղ:

14/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
397.78
+0.56
Եվրո (EUR)
408.04
+2.96
Ռուբլի (RUR)
3.87
-0.01
Լարի (GEL)
140.07
-0.30
34140.00
-181.00
Արծաթ
382.13
-5.53