Աշխարհ

USD BUY - 382.50+0.00 USD SELL - 385.00+0.00
EUR BUY - 434.00-1.00 EUR SELL - 442.00-1.00
OIL:  BRENT - 66.47+1.96 WTI - 64.77+2.48
COMEX:  GOLD - 3331.00-1.81 SILVER - 36.13-0.25
COMEX:  PLATINUM - 1176.10+1.69
LME:  ALUMINIUM - 2450.50-1.31 COPPER - 9693.00+0.74
LME:  NICKEL - 15487.00+0.60 TIN - 32343.00+1.02
LME:  LEAD - 1978.50-0.60 ZINC - 2666.00-1.31
FOREX:  USD/JPY - 144.85+0.71 EUR/GBP - 1.1394-0.39
FOREX:  EUR/USD - 1.1394-0.39 GBP/USD - 1.3521-0.35
STOCKS RUS:  RTSI - 1108.63-2.52
STOCKS US: DOW JONES - 42762.87+1.05 NASDAQ - 19529.95+1.20
STOCKS US: S&P 500 - 6000.36+1.03
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37741.61+0.50 TOPIX - 2769.33+0.47
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23792.54-0.48 SSEC - 3385.36+0.04
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8837.91+0.30 CAC40 - 7804.87+0.19
STOCKS EUR:  DAX - 24304.46-0.08
06/06/2025  CBA:  USD - 383.46+0.06 GBP - 519.51-0.99
06/06/2025  CBA:  EURO - 438.06-0.01
06/06/2025  CBA:  GOLD - 41604+130 SILVER - 441.3+17.88
ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԵՐԸ (ԲՐԵՆԴ) 2009
29/04/2009 15:06
Կիսվել

ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԵՐԸ (ԲՐԵՆԴ) 2009

Millward Brown վերլուծական գործակալությունն այսօր հրապարակել է աշխարհի 100 ամենաթանկ ապրանքանիշերի (բրենդների) ցուցակը (BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands), որոնց ընդհանուր արժողությունը ներկայիս համաշխարհային ֆինանսական ճգնաժամի պայմաններում աճել է 1.7%-ով և կազմել 1.95 տրիլիոն դոլար:

2009թ.-ի ցուցակի առաջին հորիզոնականում է հայտնվել Google ապրանքանիշը, որը անցյալ տարվա հետ համեմատած ապահովել է 16% աճ և այժմ արժե 100.039 միլիարդ դոլար, երկրորդ տեղը զբաղեցնում է Microsoft բրենդը, որը աճել է 8%-ով ու կազմել է 76.249 միլիարդ դոլար, և առաջին եռյակը եզրափակում է Coca Cola-ն, որը գրանցել է 16% աճ և արժե 67.625 միլիարդ դոլար: Չորրորդ և հինգերորդ տեղերում են IBM-ը և McDonalds-ը համապատասխանաբար 66,622 և 66,575 միլիարդ դոլար արժեքներով: IBM ապրանքանիշը աճել է 20%-ով, իսկ McDonalds-ը` 34%:

Տոկոսային առումով արժեքի ամենամեծ աճ գրանցած ապրանքանիշերի առաջին հնգյակը ունի հետևյալ տեսքը. China Merchants Bank` 168%, BlackBerry` 100%, Amazon` 85%, Wendy”s` 72%, AT&T` 67%:

Ցուցակում առաջին անգամ հայտնված ընկերությունները 15-ն են: Նորեկների ցուցակը գլխավորում է Pampers ապրանքանիշը, որը զբաղեցրել է ընդհանուր ցուցակի 31-րդ տեղը և գնահատվել է 18.945 միլիարդ դոլար, նրան է հետևում ընդհանուր ցուցակի 32-րդ և 18.233 միլիարդ դոլար արժեք ունեցող Nintendo ապրանքանիշը, Visa ապրանքանիշը` 16.353 միլիարդ դոլար, նորեկների ցուցակում երրորդն է, իսկ ընդհանուր ցուցակում 36-րդը: Նորեկների շարքում են հայտնվել նաև այսպիսի հանրահայտ ապրանքանիշեր ինչպիսիք են` Wrigley’s (64, 10.841 միլիարդ դոլար), DHL` (68, 9.719 միլիարդ դոլար), Beeline` (72, 8.884 միլիարդ դոլար) և O2` (77, 8.601 միլիարդ դոլար):

Հագուստի շուկան ներկայացնող ապրանքանիշերի առաջին եռյակը ունի հետևյալ տեսքը. H&M` (8%, 12.061 միլիարդ դոլար), Nike` (-4%, 11.999 միլիարդ դոլար), Zara (-1%, 8,609 միլիարդ դոլար): Սույն ոլորտի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Esprit, Adidas, Ralph Lauren, Puma, Next, Gap և Old Navy ապրանքանիշերը:

Գարեջուր արտադրողների եռյակում տեղ են զբաղեցրել Bud Light (33%, 6.655 միլիարդ դոլար), Budweiser (13%, 6.637 միլիարդ դոլար) և Heineken (10%, 5.063 միլիարդ դոլար) ապրանքանիշերը:

Ավտեմեքենաշինական ոլորտի առաջին հնգյակում 3 գերմանական և 2 ճապոնական ավտոարտադրողներ են. Toyota` (-15%, 29.907 միլիարդ դոլար), BMW` (-15%, 23.948 միլիարդ դոլար), Porsche` (-20%, 17.467 միլիարդ դոլար), Mercedes` (-14%, 15.499 միլիարդ դոլար) և Honda` (-12%, 14.571 միլիարդ դոլար):

Հետաքրքրական է, որ բանկային և ֆինանսական կազմակերպությունների ոլորտի առաջին 3 տեղերում են Չինական 3 բանկեր`ICBC, China Construction Bank և Bank of China, HSBC բանկը չորրորդն է, իսկ վճարային քարտերի VISA համակարգը` հինգերորդը:

 

Ցուցակն ամբողջությամբ կարող եք գնտել այստեղ:

06/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.46
+0.06
Եվրո (EUR)
438.06
-0.01
Ռուբլի (RUR)
4.8332
-0.0237
Լարի (GEL)
140.49
+0.04
41604
+130
Արծաթ
441.3
+17.88