Աշխարհ

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 391.00+0.00
EUR BUY - 436.00+0.00 EUR SELL - 443.00+0.00
OIL:  BRENT - 61.15+2.19 WTI - 58.00+2.17
COMEX:  GOLD - 3368.70+1.43 SILVER - 33.61+2.63
COMEX:  PLATINUM - 973.90+1.51
LME:  ALUMINIUM - 2431.50+0.64 COPPER - 9365.50+1.73
LME:  NICKEL - 15480.00+1.49 TIN - 30698.00+3.05
LME:  LEAD - 1934.50-0.87 ZINC - 2607.50+1.16
FOREX:  USD/JPY - 143.77-0.21 EUR/GBP - 1.1317+0.14
FOREX:  EUR/USD - 1.1317+0.14 GBP/USD - 1.3296+0.19
STOCKS RUS:  RTSI - 1132.49-1.07
STOCKS US: DOW JONES - 41218.83-0.24 NASDAQ - 17844.24-0.74
STOCKS US: S&P 500 - 5650.38-0.64
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36830.69+0.00 TOPIX - 2687.78+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22662.71+0.70 SSEC - 3316.11+1.13
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8598.51+0.03 CAC40 - 7689.06-1.05
STOCKS EUR:  DAX - 23006.33-0.35
06/05/2025  CBA:  USD - 389.46+0.00 GBP - 519.97+1.56
06/05/2025  CBA:  EURO - 440.99-0.85
06/05/2025  CBA:  GOLD - 40691.00+0.00 SILVER - 405.26+0.00
ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԵՐԸ (ԲՐԵՆԴ) 2009
29/04/2009 15:06
Կիսվել

ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԵՐԸ (ԲՐԵՆԴ) 2009

Millward Brown վերլուծական գործակալությունն այսօր հրապարակել է աշխարհի 100 ամենաթանկ ապրանքանիշերի (բրենդների) ցուցակը (BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands), որոնց ընդհանուր արժողությունը ներկայիս համաշխարհային ֆինանսական ճգնաժամի պայմաններում աճել է 1.7%-ով և կազմել 1.95 տրիլիոն դոլար:

2009թ.-ի ցուցակի առաջին հորիզոնականում է հայտնվել Google ապրանքանիշը, որը անցյալ տարվա հետ համեմատած ապահովել է 16% աճ և այժմ արժե 100.039 միլիարդ դոլար, երկրորդ տեղը զբաղեցնում է Microsoft բրենդը, որը աճել է 8%-ով ու կազմել է 76.249 միլիարդ դոլար, և առաջին եռյակը եզրափակում է Coca Cola-ն, որը գրանցել է 16% աճ և արժե 67.625 միլիարդ դոլար: Չորրորդ և հինգերորդ տեղերում են IBM-ը և McDonalds-ը համապատասխանաբար 66,622 և 66,575 միլիարդ դոլար արժեքներով: IBM ապրանքանիշը աճել է 20%-ով, իսկ McDonalds-ը` 34%:

Տոկոսային առումով արժեքի ամենամեծ աճ գրանցած ապրանքանիշերի առաջին հնգյակը ունի հետևյալ տեսքը. China Merchants Bank` 168%, BlackBerry` 100%, Amazon` 85%, Wendy”s` 72%, AT&T` 67%:

Ցուցակում առաջին անգամ հայտնված ընկերությունները 15-ն են: Նորեկների ցուցակը գլխավորում է Pampers ապրանքանիշը, որը զբաղեցրել է ընդհանուր ցուցակի 31-րդ տեղը և գնահատվել է 18.945 միլիարդ դոլար, նրան է հետևում ընդհանուր ցուցակի 32-րդ և 18.233 միլիարդ դոլար արժեք ունեցող Nintendo ապրանքանիշը, Visa ապրանքանիշը` 16.353 միլիարդ դոլար, նորեկների ցուցակում երրորդն է, իսկ ընդհանուր ցուցակում 36-րդը: Նորեկների շարքում են հայտնվել նաև այսպիսի հանրահայտ ապրանքանիշեր ինչպիսիք են` Wrigley’s (64, 10.841 միլիարդ դոլար), DHL` (68, 9.719 միլիարդ դոլար), Beeline` (72, 8.884 միլիարդ դոլար) և O2` (77, 8.601 միլիարդ դոլար):

Հագուստի շուկան ներկայացնող ապրանքանիշերի առաջին եռյակը ունի հետևյալ տեսքը. H&M` (8%, 12.061 միլիարդ դոլար), Nike` (-4%, 11.999 միլիարդ դոլար), Zara (-1%, 8,609 միլիարդ դոլար): Սույն ոլորտի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև Esprit, Adidas, Ralph Lauren, Puma, Next, Gap և Old Navy ապրանքանիշերը:

Գարեջուր արտադրողների եռյակում տեղ են զբաղեցրել Bud Light (33%, 6.655 միլիարդ դոլար), Budweiser (13%, 6.637 միլիարդ դոլար) և Heineken (10%, 5.063 միլիարդ դոլար) ապրանքանիշերը:

Ավտեմեքենաշինական ոլորտի առաջին հնգյակում 3 գերմանական և 2 ճապոնական ավտոարտադրողներ են. Toyota` (-15%, 29.907 միլիարդ դոլար), BMW` (-15%, 23.948 միլիարդ դոլար), Porsche` (-20%, 17.467 միլիարդ դոլար), Mercedes` (-14%, 15.499 միլիարդ դոլար) և Honda` (-12%, 14.571 միլիարդ դոլար):

Հետաքրքրական է, որ բանկային և ֆինանսական կազմակերպությունների ոլորտի առաջին 3 տեղերում են Չինական 3 բանկեր`ICBC, China Construction Bank և Bank of China, HSBC բանկը չորրորդն է, իսկ վճարային քարտերի VISA համակարգը` հինգերորդը:

 

Ցուցակն ամբողջությամբ կարող եք գնտել այստեղ:

06/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.46
+0.00
Եվրո (EUR)
440.99
-0.85
Ռուբլի (RUR)
4.81
+0.01
Լարի (GEL)
141.93
+0.05
40691.00
+0.00
Արծաթ
405.26
+0.00