ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ԱՎՏՈՇՈՒԿԱՆ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՎՈՒՄ Է
2009 թվականի նոյեմբերին ԱՄՆ-ում գրանցվել է ավտոմեքենաների վաճառքի ծավալների որոշակի աճ, որը մեծապես պայմանավորված է ամերիկյան ավտոշուկայում հարավկորեական Hyundai Motor Co ընկերության հաջողություններով: Հաշվետու ամսվա ընթացքում նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատությամբ Hyundai ընկերության վաճառքի ծավալներն աճել են 46%-ով: Հարավկորեական ընկերության տարածած հաղորդագրության համաձայն ամերիկյան շուկայում ընկերության վաճառքի ծավալները աճը նախ և առաջ պայմանավորված է ընկերության մարքեթինգային կոշտ ռազմավարությամբ և վառելիք խնայող նոր մոդելի ավտեմեքենաների արտադրությամբ:
Ամերիկյան սպառողների շրջանում մեծ պահանջարկ վայելող և համաշխարհային ավտոարտադրության ոլորտում առաջատար ճապոնական Toyota Motor Corp ընկերության վաճառքի ծավալներն ԱՄՆ-ում այս տարվա նոյեմբեր ամսվա ընթացքում նախորդ տարվա համեմատությամբ աճել են շուրջ 3%-ով: Ճապոնական մեկ այլ խոշոր ավտոարտադրող` Nissan Motor Co Ltd ընկերությունը, որն իր վաճառքի ծավալներով ամերիկյան ավտոշուկայում վեցերորդն է, նոյեմբեր ամսվա ընթացքում տարեկան կտրվածքով ապահովել է վաճառքի ծավալների շուրջ 21% աճ, իսկ իր հայրենակցի` Honda Motor Co Ltd ընկերության վաճառքի ծավալները կրճատվել են 3%-ով:
2009 թվականի նոյեմբեր ամսվա արդյունքներով ամերիկյան ավտոարտադրողները զիջել են իրենց դիրքերն արտասահմանյան գործընկերներին: Հաշվետու ամսվա ընթացքում Ford Motor Co ընկերության վաճառքի ծավալները գրեթե չեն փոփոխվել, սակայն Chrysler ընկերությունը գրանցել է ամերիկյան ավտոշուկայում վաճառքի ծավալների 25% անկում, իսկ GM-ը` շուրջ 2% անկում:
Նախնական տվյալների համաձայն այս տարվա նոյեմբեր ամսվա վերջի դրությամբ ԱՄՆ-ում վաճառվել է 11 մլն ավտոմեքենա` նախորդ տարվա նույն ժամանակահավածում գրանցված 10.4 միլիոնի դիմաց: