Բիզնես

USD BUY - 387.00+0.50 USD SELL - 390.00+1.00
EUR BUY - 407.00+0.00 EUR SELL - 411.00-1.00
OIL:  BRENT - 72.17+0.32 WTI - 68.33+0.46
COMEX:  GOLD - 2572.40+0.24 SILVER - 30.57+1.09
COMEX:  PLATINUM - 946.10+0.79
LME:  ALUMINIUM - 2516.50-0.55 COPPER - 8990.00-0.63
LME:  NICKEL - 15619.00-0.71 TIN - 28932.00-2.46
LME:  LEAD - 1960.00-2.41 ZINC - 2942.50-1.29
FOREX:  USD/JPY - 156.47+0.30 EUR/GBP - 1.0544-0.02
FOREX:  EUR/USD - 1.0544-0.02 GBP/USD - 1.2678-0.04
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43750.86-0.47 NASDAQ - 19107.65-0.64
STOCKS US: S&P 500 - 5949.17-0.60
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38642.91+0.28 TOPIX - 2711.64+0.39
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19426.34-0.05 SSEC - 3330.73-1.45
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8071.19+0.51 CAC40 - 7311.80+1.32
STOCKS EUR:  DAX - 19263.70+1.37
15/11/2024  CBA:  USD - 388.25+0.61 GBP - 491.99+2.05
15/11/2024  CBA:  EURO - 410.42+3.01
15/11/2024  CBA:  GOLD - 32046.39-341.61 SILVER - 374.35-10.88
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020
29/07/2020 18:08
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթական բրենդների ցուցակը։

2020թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի բրենդը գնահատվել է 241.2 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 17%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 260.2 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Երկրորդ տեղում Google-ն է, որը գնահատվել է 207.5 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է արժեքի աճ 24%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 145.6 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 162.9 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 30%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 125.8 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Չորրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 135.4 մլրդ դոլար (+40%), վերջին տարում բրենդը բերել է 260.5 մլրդ դոլար եկամուտ։

Facebook-ն հինգերորդն է՝ 70.3 մլրդ դոլար (-21%), բրենդի եկամուտը կազմել է 49.7 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 64.4 մլրդ դոլար (+9%), բրենդի եկամուտը կազմել է 25.2 մլրդ դոլար։

Disney-ը 7-րդն է՝ 61.3 մլրդ դոլար (+18%), բրենդի եկամուտը կազմել է 38.7 մլրդ դոլար։

Samsung-ն 8-րդն է՝ 50.4 մլրդ դոլար (-5%), բրենդի եկամուտը կազմել է 209.5 մլրդ դոլար։

Louis Vuitton-ը իններորդն է՝ 47.2 մլրդ դոլար (+20%)։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 15 մլրդ դոլար։

Տասնյակը եզրափակում է McDonald’s-ը՝ 46.1 մլրդ դոլար։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 100.2 մլրդ դոլար։

Ինչպես տեսնում ենք առաջին 5 տեղում տեխնոլոգիական ոլորտի բրենդներն են, իսկ տասնյակում դրանց թիվը 6-ն է։ Տասնյակում մեկական բրենդով ներկայացված են ժամանցի, լյուքս դասի ապրանքների և ռեստորանային ոլորտները։

2020թ.-ի ցուցակում ամենամեծ աճ են արձանագրվել հետևյալ բրենդները՝ Netflix` +72.%, Chanel` +42%, Amazon` +40%, Microsoft` +30% և Paypal` +24%։ Բրենդի արժեքի ամենամեծ անկում են արձանագրել հետևյալ ապրանքային նշանները՝ Facebook` -21%, Wells Fargo` -16%, Mercedes-Benz` -14%, Ford` -14%, General Electric` 14%:

Ամենաթանկ 100 բրենդի ընդհանուր արժեքը կազմել է 2.54 տրլն դոլարը, 2019թ.-ին այս ցուցանիշը 2.33 տրլն է։ Առաջատար 100 բրենդից 50-ը ամերիկյան են, 10՝ գերմանական, 9՝ ֆրանսիական, 6՝ ճապոնական և 5՝ շվեյցարական։

Տեխնոլոգիների ոլորտը ցուցակում ունի 20 ներկայացուցիչ, ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 14, 11 ներկայացուցիչ ունի ավտոմեքենաշինության ոլորտը և 8 ներկայացուցիչ առևտրի ոլորտը։

Top-Brands-2020

15/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.25
+0.61
Եվրո (EUR)
410.42
+3.01
Ռուբլի (RUR)
3.90
+0.00
Լարի (GEL)
142.19
+0.41
32046.39
-341.61
Արծաթ
374.35
-10.88