Բիզնես

USD BUY - 382.50+0.50 USD SELL - 385.50-0.50
EUR BUY - 433.00-2.00 EUR SELL - 440.00-3.00
OIL:  BRENT - 65.42+0.82 WTI - 63.19+0.51
COMEX:  GOLD - 3383.40+0.65 SILVER - 34.66+1.20
COMEX:  PLATINUM - 1078.70+1.89
LME:  ALUMINIUM - 2463.50-0.10 COPPER - 9634.00+0.18
LME:  NICKEL - 15438.00-0.64 TIN - 31378.00+2.18
LME:  LEAD - 1985.00+0.20 ZINC - 2706.50+0.32
FOREX:  USD/JPY - 144.03+0.62 EUR/GBP - 1.1376-0.37
FOREX:  EUR/USD - 1.1376-0.37 GBP/USD - 1.3522+0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1132.19+0.50
STOCKS US: DOW JONES - 42519.64+0.51 NASDAQ - 19398.96+0.81
STOCKS US: S&P 500 - 5970.37+0.58
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37747.45+0.80 TOPIX - 2785.13+0.51
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23654.03+0.60 SSEC - 3376.20+0.42
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8787.02+0.15 CAC40 - 7763.84+0.34
STOCKS EUR:  DAX - 24091.62+0.67
04/06/2025  CBA:  USD - 383.76-0.1 GBP - 519.04+0.68
04/06/2025  CBA:  EURO - 436.91-0.58
04/06/2025  CBA:  GOLD - 41145-456 SILVER - 422.58+12.29
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020
29/07/2020 18:08
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները՝ 2020

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթական բրենդների ցուցակը։

2020թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի բրենդը գնահատվել է 241.2 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 17%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 260.2 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Երկրորդ տեղում Google-ն է, որը գնահատվել է 207.5 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է արժեքի աճ 24%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 145.6 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 162.9 մլրդ դոլար։ 2019թ. համեմատ արձանագրվել է աճ 30%-ով։ Վերջին տարում բրենդը բերել է 125.8 մլրդ դոլարի եկամուտ։

Չորրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 135.4 մլրդ դոլար (+40%), վերջին տարում բրենդը բերել է 260.5 մլրդ դոլար եկամուտ։

Facebook-ն հինգերորդն է՝ 70.3 մլրդ դոլար (-21%), բրենդի եկամուտը կազմել է 49.7 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 64.4 մլրդ դոլար (+9%), բրենդի եկամուտը կազմել է 25.2 մլրդ դոլար։

Disney-ը 7-րդն է՝ 61.3 մլրդ դոլար (+18%), բրենդի եկամուտը կազմել է 38.7 մլրդ դոլար։

Samsung-ն 8-րդն է՝ 50.4 մլրդ դոլար (-5%), բրենդի եկամուտը կազմել է 209.5 մլրդ դոլար։

Louis Vuitton-ը իններորդն է՝ 47.2 մլրդ դոլար (+20%)։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 15 մլրդ դոլար։

Տասնյակը եզրափակում է McDonald’s-ը՝ 46.1 մլրդ դոլար։ Բրենդի եկամուտը կազմել է 100.2 մլրդ դոլար։

Ինչպես տեսնում ենք առաջին 5 տեղում տեխնոլոգիական ոլորտի բրենդներն են, իսկ տասնյակում դրանց թիվը 6-ն է։ Տասնյակում մեկական բրենդով ներկայացված են ժամանցի, լյուքս դասի ապրանքների և ռեստորանային ոլորտները։

2020թ.-ի ցուցակում ամենամեծ աճ են արձանագրվել հետևյալ բրենդները՝ Netflix` +72.%, Chanel` +42%, Amazon` +40%, Microsoft` +30% և Paypal` +24%։ Բրենդի արժեքի ամենամեծ անկում են արձանագրել հետևյալ ապրանքային նշանները՝ Facebook` -21%, Wells Fargo` -16%, Mercedes-Benz` -14%, Ford` -14%, General Electric` 14%:

Ամենաթանկ 100 բրենդի ընդհանուր արժեքը կազմել է 2.54 տրլն դոլարը, 2019թ.-ին այս ցուցանիշը 2.33 տրլն է։ Առաջատար 100 բրենդից 50-ը ամերիկյան են, 10՝ գերմանական, 9՝ ֆրանսիական, 6՝ ճապոնական և 5՝ շվեյցարական։

Տեխնոլոգիների ոլորտը ցուցակում ունի 20 ներկայացուցիչ, ֆինանսական ծառայությունների ոլորտը՝ 14, 11 ներկայացուցիչ ունի ավտոմեքենաշինության ոլորտը և 8 ներկայացուցիչ առևտրի ոլորտը։

Top-Brands-2020

04/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.76
-0.1
Եվրո (EUR)
436.91
-0.58
Ռուբլի (RUR)
4.8986
+0.0236
Լարի (GEL)
140.52
-0.04
41145
-456
Արծաթ
422.58
+12.29