Աշխարհ

USD BUY - 390.00+0.00 USD SELL - 397.00+0.00
EUR BUY - 409.00+0.00 EUR SELL - 418.00-1.00
OIL:  BRENT - 73.60+1.41 WTI - 70.28+1.86
COMEX:  GOLD - 2748.20+0.38 SILVER - 32.95+0.70
COMEX:  PLATINUM - 955.10+0.21
LME:  ALUMINIUM - 2601.00-0.29 COPPER - 9192.00-0.27
LME:  NICKEL - 15858.00+0.91 TIN - 29957.00+0.61
LME:  LEAD - 2043.00-1.04 ZINC - 3125.50-0.30
FOREX:  USD/JPY - 152.29+0.55 EUR/GBP - 1.0506-0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.0506-0.20 GBP/USD - 1.2765-0.04
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44148.56-0.22 NASDAQ - 20034.89+1.77
STOCKS US: S&P 500 - 6084.19+0.82
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39849.14+1.21 TOPIX - 2773.03+0.86
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20397.05+1.20 SSEC - 3461.50+0.85
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8301.62+0.26 CAC40 - 7423.40+0.39
STOCKS EUR:  DAX - 20399.16+0.34
12/12/2024  CBA:  USD - 394.31-0.04 GBP - 502.43+0.70
12/12/2024  CBA:  EURO - 413.87+0.00
12/12/2024  CBA:  GOLD - 34297.96+197.47 SILVER - 401.87-2.58
ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010
03/05/2010 19:26
Կիսվել

ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010

ժամանակակից պայմաններում յուրաքանչյուր ընկերության գործունեության արդյունավետությունը զգալիորեն պայմանավորված է այդ ընկերւթյան բրենդի ճանաչվածությամբ: Հայտնի և սիրելի բրենդը ցանկացած ընկերության համար ապահովում է նոր հնարավորություններ` դառնալով մրցակցային առավելություն: Եվ եթե որևէ ընկերություն ընդգրկվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակում, ապա դա խոսում է տվյալ ընկերության հաջողակ լինելու մասին:

2010 թվականի աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակը գլխավորում է ամերիկյան ինտերնետային հսկա ընկերություն ներկայացնող Google ապրանքային նշանը: Վերջինիս արժեքը վերջին մեկ տարվա ընթացքում աճել է շուրջ 14%-ով և ներկայումս գնահատվում է 14,260 մլն դոլար:

Ամենաթանկ բրենդների առաջին եռյակում են հայտնվել նաև IBM և Apple ապրանքային նշանները, որոնք գնահատվում են համապատասխանաբար 86,383 մլն դոլար  և 83,153 մլն դոլար: 2009 թվականի համեմատությամբ IBM ապրանքային նշանի արժեքը բարձրացել է 30%-ով, իսկ  Apple-ի արժեքը` 32%-ով:

Այս տարվա ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակում են նաև Microsoft (76,344 մլն դոլար), Coca-Cola (67,983 մլն դոլար) և Mcdonald`s (66,005 մլն դոլար) ապրանքային նշանները, որոնք հայտնվել են աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի համապատասխանաբար չորրորդ, հինգերորդ և վեցերորդ տեղերում: Նշենք, որ այս տարի նախորդ տարվա համեմատությամբ Microsoft ապրանքային նշանը պահպանել է իր արժեքը նույն մակարդակում, մինչդեռ Coca-Cola-ի արժեքը բարձրացել է 1%-ով, իսկ Mcdonald`s բրենդի արժեքը 1%-ով նավազել է:

2010 թվականի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100  աղյուսակի յոթերորդ տեղում է Marlboro ապրանքային նշանը (57,047 մլն դոլար), որին հաջորդում են համապատասխանաբար China mobil (52,616 մլն դոլար) և General electric (45,054 մլն դոլար) ապրանքային նշանները: Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակը եզրափակում է Vodafone ապրանքանիշը (44,404 մլն դոլար):

Հատկանշական է, որ աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի առաջին տասնյակում ընդգրկված հայտնի ապրանքային նշանները, բացառությամբ, իհարկե, China mobil-ի և Vodafone-ի, ներկայացնում են ամերիկյան ընկերություններ:

 

12/12/2024
դրամ
Դոլար (USD)
394.31
-0.04
Եվրո (EUR)
413.87
+0.00
Ռուբլի (RUR)
3.81
+0.01
Լարի (GEL)
138.84
-0.95
34297.96
+197.47
Արծաթ
401.87
-2.58