Աշխարհ

USD BUY - 388.00+0.50 USD SELL - 391.00+1.00
EUR BUY - 439.00+0.00 EUR SELL - 443.00+0.00
OIL:  BRENT - 60.96-4.23 WTI - 58.07-2.78
COMEX:  GOLD - 3237.30-2.32 SILVER - 32.12-2.25
COMEX:  PLATINUM - 962.80-1.60
LME:  ALUMINIUM - 2399.50-2.68 COPPER - 9125.00-3.34
LME:  NICKEL - 15418.00-0.85 TIN - 31348.00-1.79
LME:  LEAD - 1957.50-0.99 ZINC - 2592.50-2.15
FOREX:  USD/JPY - 143.79+0.92 EUR/GBP - 1.1309-0.53
FOREX:  EUR/USD - 1.1309-0.53 GBP/USD - 1.3297-0.64
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40669.36+0.35 NASDAQ - 17446.34-0.09
STOCKS US: S&P 500 - 5569.06+0.15
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36045.38+0.57 TOPIX - 2667.29+0.63
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22119.41+0.51 SSEC - 3279.03-0.23
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8494.85+0.37 CAC40 - 7593.87+0.50
STOCKS EUR:  DAX - 22496.98+0.32
30/04/2025  CBA:  USD - 389.94+0.49 GBP - 520.80-0.36
30/04/2025  CBA:  EURO - 443.01-0.11
30/04/2025  CBA:  GOLD - 41435.00+162.00 SILVER - 416.54+3.22
ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010
03/05/2010 19:26
Կիսվել

ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԱԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ – 2010

ժամանակակից պայմաններում յուրաքանչյուր ընկերության գործունեության արդյունավետությունը զգալիորեն պայմանավորված է այդ ընկերւթյան բրենդի ճանաչվածությամբ: Հայտնի և սիրելի բրենդը ցանկացած ընկերության համար ապահովում է նոր հնարավորություններ` դառնալով մրցակցային առավելություն: Եվ եթե որևէ ընկերություն ընդգրկվում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակում, ապա դա խոսում է տվյալ ընկերության հաջողակ լինելու մասին:

2010 թվականի աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշային աղյուսակը գլխավորում է ամերիկյան ինտերնետային հսկա ընկերություն ներկայացնող Google ապրանքային նշանը: Վերջինիս արժեքը վերջին մեկ տարվա ընթացքում աճել է շուրջ 14%-ով և ներկայումս գնահատվում է 14,260 մլն դոլար:

Ամենաթանկ բրենդների առաջին եռյակում են հայտնվել նաև IBM և Apple ապրանքային նշանները, որոնք գնահատվում են համապատասխանաբար 86,383 մլն դոլար  և 83,153 մլն դոլար: 2009 թվականի համեմատությամբ IBM ապրանքային նշանի արժեքը բարձրացել է 30%-ով, իսկ  Apple-ի արժեքը` 32%-ով:

Այս տարվա ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակում են նաև Microsoft (76,344 մլն դոլար), Coca-Cola (67,983 մլն դոլար) և Mcdonald`s (66,005 մլն դոլար) ապրանքային նշանները, որոնք հայտնվել են աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի համապատասխանաբար չորրորդ, հինգերորդ և վեցերորդ տեղերում: Նշենք, որ այս տարի նախորդ տարվա համեմատությամբ Microsoft ապրանքային նշանը պահպանել է իր արժեքը նույն մակարդակում, մինչդեռ Coca-Cola-ի արժեքը բարձրացել է 1%-ով, իսկ Mcdonald`s բրենդի արժեքը 1%-ով նավազել է:

2010 թվականի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100  աղյուսակի յոթերորդ տեղում է Marlboro ապրանքային նշանը (57,047 մլն դոլար), որին հաջորդում են համապատասխանաբար China mobil (52,616 մլն դոլար) և General electric (45,054 մլն դոլար) ապրանքային նշանները: Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների առաջին տասնյակը եզրափակում է Vodafone ապրանքանիշը (44,404 մլն դոլար):

Հատկանշական է, որ աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշային աղյուսակի առաջին տասնյակում ընդգրկված հայտնի ապրանքային նշանները, բացառությամբ, իհարկե, China mobil-ի և Vodafone-ի, ներկայացնում են ամերիկյան ընկերություններ:

30/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.94
+0.49
Եվրո (EUR)
443.01
-0.11
Ռուբլի (RUR)
4.80
+0.02
Լարի (GEL)
141.85
+0.23
41435.00
+162.00
Արծաթ
416.54
+3.22