Բիզնես

USD BUY - 382.50+0.50 USD SELL - 385.50-0.50
EUR BUY - 433.00-2.00 EUR SELL - 440.00-3.00
OIL:  BRENT - 65.42+0.82 WTI - 63.19+0.51
COMEX:  GOLD - 3383.40+0.65 SILVER - 34.66+1.20
COMEX:  PLATINUM - 1078.70+1.89
LME:  ALUMINIUM - 2463.50-0.10 COPPER - 9634.00+0.18
LME:  NICKEL - 15438.00-0.64 TIN - 31378.00+2.18
LME:  LEAD - 1985.00+0.20 ZINC - 2706.50+0.32
FOREX:  USD/JPY - 144.03+0.62 EUR/GBP - 1.1376-0.37
FOREX:  EUR/USD - 1.1376-0.37 GBP/USD - 1.3522+0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1132.19+0.50
STOCKS US: DOW JONES - 42519.64+0.51 NASDAQ - 19398.96+0.81
STOCKS US: S&P 500 - 5970.37+0.58
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37747.45+0.80 TOPIX - 2785.13+0.51
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23654.03+0.60 SSEC - 3376.20+0.42
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8787.02+0.15 CAC40 - 7763.84+0.34
STOCKS EUR:  DAX - 24091.62+0.67
04/06/2025  CBA:  USD - 383.76-0.1 GBP - 519.04+0.68
04/06/2025  CBA:  EURO - 436.91-0.58
04/06/2025  CBA:  GOLD - 41145-456 SILVER - 422.58+12.29
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020
27/11/2020 18:55
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand գործակալությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների 2020թ. ցուցակը

Առաջին հորիզոնականում Apple-ն է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 38%-ով և կազմել 322.9 մլրդ դոլար։ Երկրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 200.6 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 60%-ով։ Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը՝ 166 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 53%-ով։

Google-ը չորրորդն է՝ 165.4 մլրդ դոլար, արձանագրվել է անկում 1%-ով։ Հինգերորդ հորիզոնականում Samsung-ն է։ Բրենդի արժեքը 62.3 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է աճ 2%-ով։ Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 56.9 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 10%-ով։  Toyota-ն յոթերորդն է՝ 51.6 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքը նվազել է 8%-ով։

Mercedes-Benz-ն ութերորդն է՝ 49.3 մլրդ դոլար։ Անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է անկում 3%-ով։ McDonald’s-ն իններորդն է՝ 42.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է անոկում 6%-ով։ Տասնյակը եզրափակում է Disney-ը՝ 40.8 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է 8% անկում։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Տարվա ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Amazon` 60%, Microsoft` 53%, Spotify` 52%, Netflix` 41%, Adobe` 41%, Paypal` +38%, Apple` +38%, Salesforce` 34%. Nintendo` 31%, Mastercard` 17%:

Ցուցակի նորեկներն են. Instagram` 26 մլրդ դոլար – 19-րդ հորիզոնական, Youtube` 17.3 մլրդ դոլար – 30-րդ հորիզոնական, Tesla` 12.8 մլրդ դոլար – 40-րդ հորիզոնական, Johnnie Walker` 4.5 մլրդ դոլար – 98-րդ հորիզոնական, Zoom` 4.5 մլրդ դոլար – 100-րդ հորիզոնական։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2020

04/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.76
-0.1
Եվրո (EUR)
436.91
-0.58
Ռուբլի (RUR)
4.8986
+0.0236
Լարի (GEL)
140.52
-0.04
41145
-456
Արծաթ
422.58
+12.29