Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00-0.50
EUR BUY - 441.00+1.00 EUR SELL - 444.00+0.50
OIL:  BRENT - 62.76-3.34 WTI - 58.49-3.82
COMEX:  GOLD - 4204.40+2.16 SILVER - 52.93+4.56
COMEX:  PLATINUM - 1644.30+3.08
LME:  ALUMINIUM - 2894.50+0.87 COPPER - 10944.00+1.37
LME:  NICKEL - 15053.00-0.36 TIN - 37399.00+3.82
LME:  LEAD - 2095.50+1.80 ZINC - 3075.00-0.19
FOREX:  USD/JPY - 154.72+0.30 EUR/GBP - 1.1587+0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.1587+0.07 GBP/USD - 1.3121-0.14
STOCKS RUS:  RTSI - 982.92-1.08
STOCKS US: DOW JONES - 48254.82+0.68 NASDAQ - 23406.46-0.26
STOCKS US: S&P 500 - 6850.92+0.06
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 51281.83+0.43 TOPIX - 3381.72+0.67
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 27073.03+0.56 SSEC - 4029.50+0.73
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9911.42+0.12 CAC40 - 8241.24+1.04
STOCKS EUR:  DAX - 24381.46+1.22
13/11/2025  CBA:  USD - 382.28+0.19 GBP - 502.81+1.36
13/11/2025  CBA:  EURO - 443.94+1.9
13/11/2025  CBA:  GOLD - 50843+190 SILVER - 633.4+3.94
DISQO-ն գնել է FEEDBACK LOOP ընկերությունը՝ հնարավորություն ստեղծելով փոքր և միջին բիզնեսներին օգտվել իր հարթակից
06/05/2022 16:52
Կիսվել

DISQO-ն գնել է FEEDBACK LOOP ընկերությունը՝ հնարավորություն ստեղծելով փոքր և միջին բիզնեսներին օգտվել իր հարթակից

DISQO-ն գնել է Feedback Loop ընկերությունը, որի SaaS տեխնոլոգիան ապահովում է սպառողի  կարծիքի արագ և հեշտ տրամադրումը մարքեթինգի և պրոդուկտի մասնագետների համար՝ ինչպես վաղ փուլի բացահայտումների այնպես էլ գաղափարի մշակման և դիզայնի համար։ Սրանով DISQO-ն հնարավորություն է ստեղծում այժմ նաև փոքր ու միջին բիզնեսներին տվյալահեն որոշումներ կայացնել պրոդուկտներն և բրենդերը բարելավելու համար։ Արդյունքում ընկերությունը մի քանի քայլ ավելի է մոտենում իր առաքելությանը՝ ստեղծել ամենավստահելի հարթակը բրենդերի աճը խթանելու համար։

Feedback Loop-ի գործադիր տնօրեն Ռոբ Հոլլանդը, ով նախկինում Oracle Data Cloud-ի գլխավոր փոխնախագահն է եղել, նշանակվել է DISQO-ում Feedback Loop-ի գործադիր փոխնախագահ և գլխավոր տնօրեն։ Այսպիսով՝ շուրջ 50 նոր թիմակից կմիանա DISQO-ի 500-ից ավելի աշխատակից ունեցող թիմին։

DISQO-ի այս գնումը հաջորդում է ընկերության՝ 2021 թվականին B սերիայի 85 մլն ԱՄՆ դոլարի ներդրման ներգրավմանը՝ հաճախորդների փորձառության պլատֆորմի հնարավորություններն ու հասանելիությունն ընդլայնելու համար։ Վերջին ժամանակաշրջանում գրանցված թվային տրանսֆորմացիան հեռվացրել ու անջատել է սպառողներին բրենդերից՝ ստիպելով վերջիններիս իրենց որոշումները կայացնել ոչ միանշանակ ու անորոշ ազդանշաններով։ DISQO-ն միտված է լուծելու այս խնդիրը՝ բրենդերին ուղղակիորեն կապելով իրենց սպառողների ու հաճախորդների  հետ, որպեսզի նրանք հասկանան, թե վերջիններս ինչ են մտածում և ինչ են անում առցանց հարթակներում

Սպառողների կարծիքի ու վերլուծության այս նոր ճկուն գործիքակազմի համալրումով DISQO-ի հաճախորդ ընկերություններից յուրաքանչյուրը կկարողանա վալիդացնել և պրոդուկտը, և մարքեթինգային արշավները՝ մինչ շուկա դուրս գալը։ Տասնյակ հազարավոր ՓՄՁ-ներ և միջին շուկայի ընկերություններ արդեն ուղիղ հասանելիություն կստանան DISQO-ի հարթակին՝  ընդլայնելով իրենց բիզնեսների գերարագ աճը։

Feedback Loop-ներկայիս հաճախորդները, որոնց շարքում են Uber-ը, NBCUniversal-ը, Ad Council-ը, և այլն, ևս կօգտվեն DISQO-ի բազմաչափ հարթակից՝ ավելի արագ ու ճշգրիտ կարծիքի հավաքագրումով և հաճախորդի պրոֆիլի ու թվային պահվածքի լծակի համալրումով։

«Կազմակերպությունները, հատկապես փոքր ու միջին բիզնեսները, հաճախ հնարավորություն չեն ստանում տվյալահեն որոշումներ կայացնել իրենց հաճախորդների համար»,-նշեց DISQO-ի համահիմնադիր և գործադիր տնօրեն Արմեն Աճեմյանը։ «Հաճախորդների փորձառության ավանդական հարթակները սահմնափակում են կազմակերպությունների հասանելիությունը օգտատերերին՝ հնարավորություն տալով ուսումնասիրել միայն ներկա հաճախորդներին։ Մինչդեռ DISQO-ն թե ՓՄՁ-ներին և թե խոշոր ձեռնարկություններին ավելի ընդլայնված հարթակ է տրամադրում ոչ միայն ներկայիս, այլև պոտենցիալ հաճախորդների փորձառության հիման վրա որոշումներ կայացնելու համար»,- հավելեց Աճեմյանը։

«Բիզնեսների ամենացավոտ կետերից մեկը հաճախորդի անհապաղ արձագանք ստանալու անկարողությունն է, երբ որոշումներ կայացնելու կարիք կա»,- նշեց Ռոբ Հոլլանդը։ «Մեր ճկուն տեխնոլոգիայով DISQO-ն կամրապնդի հաճախորդների կարծիքի դերը պրոդուկտի նորարարությանից մինչև գովազդային արշավներում կայացվելիք բոլոր որոշումներում»,- հավելեց Հոլլանդը։

DISQO-ի հարթակն այժմ իր լուծումներն է տրամադրում թվով 300 խոշոր բրենդերի, 125 առաջատար հետազոտական ընկերությունների և 35 գովազդային գործակալությունների և 20-ից ավելի մեդիա հարթակների։ Շուկայի հետազոտության, գովազդի չափման և հաճախորդի կարծիքի հավելվածների օգտագործմամբ այս ընկերությունները բեկումնային պատկերացումներ կձևավորեն իրենց հաճախխորդների սպառողական շրջանակի, նախասիրությունների, համոզմունքների և սովորությունների մասին։

DISQO-ն հաճախորդների փորձառության հարթակ է պրոդուկտների և բրենդերի փորձարկման, բարելավման ու չափման համար։ DISQO-ի տրամադրած եզրակացությունների, գովազդի չափման և Feedback Loop գործիքակազմը կապվում են ընկերության սպառողական տվյալների հավաքագրման հարթակին՝ օգնելով փոքր, միջին և խոշոր ձեռնարկություններին տվյալահեն որոշումներ կայացնել։ Ընկերությունը հիմնադրվել է 2015 թվականին Լոս Անջելեսում և այժմ ճանաչվում է որպես գերարագ աճող ընկերություն և լավագույն գործատու։

13/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.28
+0.19
Եվրո (EUR)
443.94
+1.9
Ռուբլի (RUR)
4.7553
+0.0376
Լարի (GEL)
141.32
+0.06
50843
+190
Արծաթ
633.4
+3.94