Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 443.50-1.00 EUR SELL - 447.00-2.00
OIL:  BRENT - 65.95+0.38 WTI - 62.24+0.57
COMEX:  GOLD - 4037.20+1.03 SILVER - 48.17-0.48
COMEX:  PLATINUM - 1688.60+1.80
LME:  ALUMINIUM - 2692.50+0.00 COPPER - 10490.50+0.00
LME:  NICKEL - 15317.00+0.00 TIN - 36888.00+0.00
LME:  LEAD - 2024.00+0.00 ZINC - 3020.50+0.00
FOREX:  USD/JPY - 152.46+1.43 EUR/GBP - 1.162-0.73
FOREX:  EUR/USD - 1.162-0.73 GBP/USD - 1.3393-0.61
STOCKS RUS:  RTSI - 1026.02+2.07
STOCKS US: DOW JONES - 46602.98-0.20 NASDAQ - 22788.36-0.67
STOCKS US: S&P 500 - 6714.59-0.38
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 47734.99-0.45 TOPIX - 3235.66+0.24
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26829.46-0.48 SSEC - 3882.78+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9483.58+0.05 CAC40 - 7974.85+0.04
STOCKS EUR:  DAX - 24385.78+0.03
08/10/2025  CBA:  USD - 382.75+0.12 GBP - 513.38-0.3
08/10/2025  CBA:  EURO - 445.29-1.32
08/10/2025  CBA:  GOLD - 48964+379 SILVER - 596.21-1.23
DISQO-ն գնել է FEEDBACK LOOP ընկերությունը՝ հնարավորություն ստեղծելով փոքր և միջին բիզնեսներին օգտվել իր հարթակից
06/05/2022 16:52
Կիսվել

DISQO-ն գնել է FEEDBACK LOOP ընկերությունը՝ հնարավորություն ստեղծելով փոքր և միջին բիզնեսներին օգտվել իր հարթակից

DISQO-ն գնել է Feedback Loop ընկերությունը, որի SaaS տեխնոլոգիան ապահովում է սպառողի  կարծիքի արագ և հեշտ տրամադրումը մարքեթինգի և պրոդուկտի մասնագետների համար՝ ինչպես վաղ փուլի բացահայտումների այնպես էլ գաղափարի մշակման և դիզայնի համար։ Սրանով DISQO-ն հնարավորություն է ստեղծում այժմ նաև փոքր ու միջին բիզնեսներին տվյալահեն որոշումներ կայացնել պրոդուկտներն և բրենդերը բարելավելու համար։ Արդյունքում ընկերությունը մի քանի քայլ ավելի է մոտենում իր առաքելությանը՝ ստեղծել ամենավստահելի հարթակը բրենդերի աճը խթանելու համար։

Feedback Loop-ի գործադիր տնօրեն Ռոբ Հոլլանդը, ով նախկինում Oracle Data Cloud-ի գլխավոր փոխնախագահն է եղել, նշանակվել է DISQO-ում Feedback Loop-ի գործադիր փոխնախագահ և գլխավոր տնօրեն։ Այսպիսով՝ շուրջ 50 նոր թիմակից կմիանա DISQO-ի 500-ից ավելի աշխատակից ունեցող թիմին։

DISQO-ի այս գնումը հաջորդում է ընկերության՝ 2021 թվականին B սերիայի 85 մլն ԱՄՆ դոլարի ներդրման ներգրավմանը՝ հաճախորդների փորձառության պլատֆորմի հնարավորություններն ու հասանելիությունն ընդլայնելու համար։ Վերջին ժամանակաշրջանում գրանցված թվային տրանսֆորմացիան հեռվացրել ու անջատել է սպառողներին բրենդերից՝ ստիպելով վերջիններիս իրենց որոշումները կայացնել ոչ միանշանակ ու անորոշ ազդանշաններով։ DISQO-ն միտված է լուծելու այս խնդիրը՝ բրենդերին ուղղակիորեն կապելով իրենց սպառողների ու հաճախորդների  հետ, որպեսզի նրանք հասկանան, թե վերջիններս ինչ են մտածում և ինչ են անում առցանց հարթակներում

Սպառողների կարծիքի ու վերլուծության այս նոր ճկուն գործիքակազմի համալրումով DISQO-ի հաճախորդ ընկերություններից յուրաքանչյուրը կկարողանա վալիդացնել և պրոդուկտը, և մարքեթինգային արշավները՝ մինչ շուկա դուրս գալը։ Տասնյակ հազարավոր ՓՄՁ-ներ և միջին շուկայի ընկերություններ արդեն ուղիղ հասանելիություն կստանան DISQO-ի հարթակին՝  ընդլայնելով իրենց բիզնեսների գերարագ աճը։

Feedback Loop-ներկայիս հաճախորդները, որոնց շարքում են Uber-ը, NBCUniversal-ը, Ad Council-ը, և այլն, ևս կօգտվեն DISQO-ի բազմաչափ հարթակից՝ ավելի արագ ու ճշգրիտ կարծիքի հավաքագրումով և հաճախորդի պրոֆիլի ու թվային պահվածքի լծակի համալրումով։

«Կազմակերպությունները, հատկապես փոքր ու միջին բիզնեսները, հաճախ հնարավորություն չեն ստանում տվյալահեն որոշումներ կայացնել իրենց հաճախորդների համար»,-նշեց DISQO-ի համահիմնադիր և գործադիր տնօրեն Արմեն Աճեմյանը։ «Հաճախորդների փորձառության ավանդական հարթակները սահմնափակում են կազմակերպությունների հասանելիությունը օգտատերերին՝ հնարավորություն տալով ուսումնասիրել միայն ներկա հաճախորդներին։ Մինչդեռ DISQO-ն թե ՓՄՁ-ներին և թե խոշոր ձեռնարկություններին ավելի ընդլայնված հարթակ է տրամադրում ոչ միայն ներկայիս, այլև պոտենցիալ հաճախորդների փորձառության հիման վրա որոշումներ կայացնելու համար»,- հավելեց Աճեմյանը։

«Բիզնեսների ամենացավոտ կետերից մեկը հաճախորդի անհապաղ արձագանք ստանալու անկարողությունն է, երբ որոշումներ կայացնելու կարիք կա»,- նշեց Ռոբ Հոլլանդը։ «Մեր ճկուն տեխնոլոգիայով DISQO-ն կամրապնդի հաճախորդների կարծիքի դերը պրոդուկտի նորարարությանից մինչև գովազդային արշավներում կայացվելիք բոլոր որոշումներում»,- հավելեց Հոլլանդը։

DISQO-ի հարթակն այժմ իր լուծումներն է տրամադրում թվով 300 խոշոր բրենդերի, 125 առաջատար հետազոտական ընկերությունների և 35 գովազդային գործակալությունների և 20-ից ավելի մեդիա հարթակների։ Շուկայի հետազոտության, գովազդի չափման և հաճախորդի կարծիքի հավելվածների օգտագործմամբ այս ընկերությունները բեկումնային պատկերացումներ կձևավորեն իրենց հաճախխորդների սպառողական շրջանակի, նախասիրությունների, համոզմունքների և սովորությունների մասին։

DISQO-ն հաճախորդների փորձառության հարթակ է պրոդուկտների և բրենդերի փորձարկման, բարելավման ու չափման համար։ DISQO-ի տրամադրած եզրակացությունների, գովազդի չափման և Feedback Loop գործիքակազմը կապվում են ընկերության սպառողական տվյալների հավաքագրման հարթակին՝ օգնելով փոքր, միջին և խոշոր ձեռնարկություններին տվյալահեն որոշումներ կայացնել։ Ընկերությունը հիմնադրվել է 2015 թվականին Լոս Անջելեսում և այժմ ճանաչվում է որպես գերարագ աճող ընկերություն և լավագույն գործատու։

08/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.75
+0.12
Եվրո (EUR)
445.29
-1.32
Ռուբլի (RUR)
4.6883
+0.0215
Լարի (GEL)
141.21
+0.09
48964
+379
Արծաթ
596.21
-1.23